• Ik heb dus nog nooit gehuild bij een verhaal of film.
    En ik krijg nauwelijks een brok in mijn keel. Alleen een enkele keer als het echt heftig is.

    Hebben meerdere dat, of ben ik de enige gevoelloze?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik huil als het gewoon een goed boek is, en het mooi en ontroerend is. Maar niet bij ieder boek.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Gathering schreef:
    Ik ben juist overgevoelig en huil bij films dan ook echt om bijna alles.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja, ik ben mede-gevoelloos hoor. Behalve als iets me echt raakt van wat me eerder ook pijn heeft gedaan, en ik kom dat tegen in de film.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik huil ook bijna nooit hoor. Alleen écht goede films/boeken kunnen dat bij mij opwekken (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Anitaaa schreef:
    (...)
    De dood van Snape vond ik juist slecht gedaan? Ze hadden het echt veel emotioneler en langer kunnen maken, maar ik vond dat die scène nogal slap was.

    Ik heb het hier ook over het boek (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik moet soms lachen op momenten dat iemand heel tragisch dood gaat. *Voelt zich sadistisch*:W


    26 - 02 - '16

    Ik ben te gevoelig XD


    Life is hard and then we die

    Starkiller schreef:
    Ik huil altijd. (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    I cried this morning... Over Pokemon. (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    xFresh schreef:
    Nope, ik ben mede-gevoelloze. (; Het ontroerd me soms wel, maar ik moet zo goed als nooit huilen. ^^


    Ex astris, sciencia

    PUKKELxDING schreef:
    Ik ben te gevoelig XD


    Same in here. Ik ging KEIHARD janken, gillen en schreeuwen toen Snape doodging in het boek... Echt... Ik was tien ofzo, en ik vond het vréselijk. Verder kon ik niet ophouden met huilen toen ik "Haar Naam was Sarah" las, ik vond het zó aangrijpend...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik kan me nooit inhouden bij Disneyfilms. Zo mooi hoe zulke dingen iedereen kunnen raken. Bij echt van die huilfilms..laat ik geen traan.

    RainbowDash schreef:
    Ik lach altijd :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ik huide vroeger altijd bij het einde van winnie de pooh, en ik heb keihard zitten huilen bij de film hachiko.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 17:38 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Gathering schreef:
    Ik ben juist overgevoelig en huil bij films dan ook echt om bijna alles.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.