• Mijn vriend zou me per direct dumpen als ik ook maar met een andere jongen zoen, en ik geef hem groot gelijk. Ik vind dat je maar zoent met één persoon in een relatie en dat is het persoon waarmee je op dat moment een relatie mee hebt. Ik vind open relaties enzo dan ook echt not done.
    Wat vinden jullie daar eigenlijk van, valt voor jullie zoenen met een ander wel of niet onder vreemdgaan?


    your eyes are like stars in the night.

    Pariah schreef:
    Ik hoor bij de 31% die dat wil onder vreemdgaan vindt vallen.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Als mijn vriendje met een ander zou zoenen is het over en uit he :O

    Ik zie het gewoon als vreemd gaan en zou het niet pikken.
    Dus ik hoor bij de overige 31%


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind dat het onder vreemdgaan valt ja, maar alleen als het binnen je seksualiteit valt. [Hetero/Homo/Biseksueel]


    Life is hard and then we die

    Genius schreef:
    Ik zeg liever van niet, maar eigenlijk vind ik dat wel vreemdgaan ja (bloos)

    Hoe bedoel je?;p


    your eyes are like stars in the night.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind dat het onder vreemdgaan valt ja, maar alleen als het binnen je seksualiteit valt. [Hetero/Homo/Biseksueel]

    Dus bijvoorbeeld: Ik ben hetero, en ik zoen een meisje. Is het dan niet vreemdgaan?


    your eyes are like stars in the night.

    Tranquillo schreef:
    IK HOOUU VAN HOOLLAAAND, 'T LANDJE AAN DE ZUIDERZEEEE *O*


    & Ik vind toch echt dat dat wel degelijk vreemdgaan is :Y)


    i put the fun in funeral

    Poseidon schreef:
    (...)
    Dus bijvoorbeeld: Ik ben hetero, en ik zoen een meisje. Is het dan niet vreemdgaan?
    Als jij je vriend vertelt dat je waarschijnlijk een meisje gaat zoenen vanavond en hij vindt dat goed, dan vind ik het geen vreemdgaan nee.


    Life is hard and then we die

    Unnoted schreef:
    Ik vind dat dat wél onder vreemdgaan valt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Als jij je vriend vertelt dat je waarschijnlijk een meisje gaat zoenen vanavond en hij vindt dat goed, dan vind ik het geen vreemdgaan nee.

    Nouja, als je plant dat je iemand anders gaat zoenen terwijl je een vriend hebt vind ik dat persoonlijk best pathetic. (':
    But that's me. c:


    your eyes are like stars in the night.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Als jij je vriend vertelt dat je waarschijnlijk een meisje gaat zoenen vanavond en hij vindt dat goed, dan vind ik het geen vreemdgaan nee.


    Ja maar dan als je tegen je vriend zegt van; ik ga een andere kerel zoenen. En hij vind het goed is het ook niet vreemdgaan. + dr is dan iets niet goed aan je vriend..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Weet niet wat die 69% bezielen maar volgens mij is dat echt vreemdgaan o-o


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Nee, dan zou je het bij mij al godsgruwelijk verkloot hebben.

    Ik denk dat ik ook wat ruimdenkender dan jij bent. Begrijp me niet verkeerd, ik bedoel niet dat je bekrompen bent maar ik ben heel ruimdenkend. Ik vind dat er momenten zijn waarbij het ken, bijvoorbeeld als je afspraken er over hebt of bij polygamie.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Tranquillo schreef:
    IK HOOUU VAN HOOLLAAAND, 'T LANDJE AAN DE ZUIDERZEEEE *O*

    Dat heb ik nou nooit gesnapt we zitten toch echt aan de Noordzee:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wel, bij mij; als hij het zelf komt opbiechten en als het hem echt spijt, dan zou ik hem nog een kans geven, al valt het uiteraard onder vreemd gaan, maar mocht hij me dit een tweede keer flikken, dan wijs ik hem sowieso de deur.


    Olive

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik ook wat ruimdenkender dan jij bent. Begrijp me niet verkeerd, ik bedoel niet dat je bekrompen bent maar ik ben heel ruimdenkend. Ik vind dat er momenten zijn waarbij het ken, bijvoorbeeld als je afspraken er over hebt of bij polygamie.

    Ik ben zelf ook tegen polygamie of welke soort van open relaties dan ook. (':


    your eyes are like stars in the night.