• Mijn vriend zou me per direct dumpen als ik ook maar met een andere jongen zoen, en ik geef hem groot gelijk. Ik vind dat je maar zoent met één persoon in een relatie en dat is het persoon waarmee je op dat moment een relatie mee hebt. Ik vind open relaties enzo dan ook echt not done.
    Wat vinden jullie daar eigenlijk van, valt voor jullie zoenen met een ander wel of niet onder vreemdgaan?


    your eyes are like stars in the night.

    Tranquillo schreef:
    Ik vind het wel vreemdgaan, maar met die sletjes tegenwoordig weet je het maar nooit :W


    <3

    RainbowDay schreef:
    (...)
    Dat heb ik nou nooit gesnapt we zitten toch echt aan de Noordzee:Y)
    Vroeger heette het IJsselmeer Zuiderzee


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ik ben zelf ook tegen polygamie of welke soort van open relaties dan ook. (':

    Daarom, ik dus weer niet. Geen probleem mee natuurlijk, zolang je mensen maar niet veroordeelt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Tranquillo schreef:
    (...)Vroeger heette het IJsselmeer Zuiderzee

    Ow o.o
    *vind het nog steeds niet kloppen omdat de noordzee véél groter is*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDay schreef:
    (...)
    Ow o.o
    *vind het nog steeds niet kloppen omdat de noordzee véél groter is*

    Engeland grenst ook aan de Noordzee, dus dan zou het ook over Engeland gaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Pariah schreef:
    Ik hoor bij de 31% die dat wil onder vreemdgaan vindt vallen.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    StJimmy schreef:
    Tenzij je zo dronken bent dat je niet op je benen kan staan en je verscheurt word door schuldgevoel, vind ik het vergefelijke.
    Anders niet.

    Alsnog geen excuus vind ik :)
    Ik vind het echt vreemdgaan punt ahha


    I solemny swear i am up to no good

    Pariah schreef:
    Ik hoor bij de 31% die dat wil onder vreemdgaan vindt vallen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    DavidGuetta schreef:
    (...)
    Alsnog geen excuus vind ik :)
    Ik vind het echt vreemdgaan punt ahha

    Ik heb niet gezegd dat het geen vreemdgaan is, het is vreemdgaan maar voor mij is het vergevenlijke.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Unnoted schreef:
    Ik vind dat dat wél onder vreemdgaan valt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Stel mijn vriend zou dat doen dan zou ik hem gelijk dumpen. Voor mij behoort zoenen ook tot vreemdgaan!
    ik zag het ook in ik hou van holland en was verbaasd


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    RainbowDash schreef:
    Hehehehehe, 69%?

    Welk deel van die persoon zoenen ze dan? xD




    xD Jezus, wow lag helemaal plat door deze reactie naja. En ik vind dat het wel onder vreemd gaan valt!!

    Tranquillo schreef:
    IK HOOUU VAN HOOLLAAAND, 'T LANDJE AAN DE ZUIDERZEEEE *O*


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Poseidon schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je?;p

    Nou dan ben ik zelf ook vreemd gegaan en dat vind ik niet leuk :'D Maar zoenen met een ander als je een relatie hebt is gewoon vreemdgaan.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Nou dan ben ik zelf ook vreemd gegaan en dat vind ik niet leuk :'D Maar zoenen met een ander als je een relatie hebt is gewoon vreemdgaan.

    Oh zoo.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 22:55 ]


    your eyes are like stars in the night.