• Mijn vriend zou me per direct dumpen als ik ook maar met een andere jongen zoen, en ik geef hem groot gelijk. Ik vind dat je maar zoent met één persoon in een relatie en dat is het persoon waarmee je op dat moment een relatie mee hebt. Ik vind open relaties enzo dan ook echt not done.
    Wat vinden jullie daar eigenlijk van, valt voor jullie zoenen met een ander wel of niet onder vreemdgaan?


    your eyes are like stars in the night.

    Dan hoor ik bij de overige 31 procent. Sowieso vind ik zoenen alleen iets voor als je elkaar écht leuk vind. Niet voor de lol.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    dat is wel vreemdgaam
    ben benieuwd of er hier iemand het niet vind


    You can't not look cool with a crossbow.

    In mijn ogen is dat wel vreemdgaan.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 13:56 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind dat wel vreemdgaan.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Pariah schreef:
    Ik hoor bij de 31% die dat wil onder vreemdgaan vindt vallen.


    To love is to destroy.

    Mijn vriend mag praten met andere meisjes, dat is onschuldig. Flirten mag niet! Dat vind ik al vreemdgaan. Als je een relatie hebt, moet die persoon voor 'alle' andere mensen komen (dan bedoel ik andere mensen waar je op zou vallen, je moeder en vader bv. zijn natuurlijk nog steeds belangrijker).
    Maar de limiet waar ik al vindt dat een jongen vreemdgaat, ligt heel laag...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Lilium schreef:
    Ik vind dat wel vreemdgaan.


    It's time to be happy again.

    Pariah schreef:
    Ik hoor bij de 31% die dat wil onder vreemdgaan vindt vallen.


    comfort in c h a o s

    Midna schreef:
    Weet niet wat die 69% bezielen maar volgens mij is dat echt vreemdgaan o-o


    This.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    StJimmy schreef:
    Tenzij je zo dronken bent dat je niet op je benen kan staan en je verscheurt word door schuldgevoel, vind ik het vergefelijke.
    Anders niet.

    Dan nog.. Je moet je maar niet zo zat zuipen dat je niet meer beseft wat je doet. Je verkloot het bij mij echt als je zoiets doet.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Endure schreef:
    Tenzij je een open relatie hebt valt dat onder vreemdgaan ja -gayhandje-
    En trouwens, die mensen kunnen dat niet vinden want het is een feit.
    Vreemdgaan heeft namelijk een betekenis en is geen mening. Je zegt toch ook niet; 90% van de mensen vind het gras groen.
    Het is gewoon groen, zo is het ook met vreemdgaan :Y)
    Je link is een beetje in strijd met wat je zegt. De eerste zin die ik las was namelijk: De definitie van vreemdgaan verschilt van cultuur tot cultuur en zelfs van koppel tot koppel.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    xlufjoetoexx schreef:
    Mijn vriend mag praten met andere meisjes, dat is onschuldig. Flirten mag niet! Dat vind ik al vreemdgaan. Als je een relatie hebt, moet die persoon voor 'alle' andere mensen komen (dan bedoel ik andere mensen waar je op zou vallen, je moeder en vader bv. zijn natuurlijk nog steeds belangrijker).
    Maar de limiet waar ik al vindt dat een jongen vreemdgaat, ligt heel laag...
    Dit! Ik ben het helemaal met je eens. C:


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vind dat wel vreemdgaan.
    Waar wonen al die lui dan die dat niet vinden?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Tranquillo schreef:
    Ik vind het wel vreemdgaan, maar met die sletjes tegenwoordig weet je het maar nooit :W


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Kom op, verwachten ze nu van me dat ik dat cijfer serieus neem? 69. C'mon!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.