• Als je mee wilt doen... Vul it aub in
    Als je een rol uit de serie wilt moet je het even zeggen via pb en dat ding hiernder invullen

    Naam:
    Leeftijd:
    Ras: Vuurnatie/Aarderijk/Waterstam/Luchtnomaden
    Uiterlijk: Foto mag.
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra informatie:

    Je mag meerdere rollen. De max is 3 personages.

    Dit speelt zich af vlak na de oorlog, dus er hoeft niet meer gevochten te worden tegen de vuurnatie.



    De RPG is open!
    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=119548
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=119916

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 18:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2011 - 17:39 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    LinaGalang schreef:
    Zou ik Ty Lee mogen zijn?


    Als die rol open is kun je hem gewoon invullen :3 Hij is volgens mij trouwens open, je moet alleen wel even opletten dat Tay Lee al een keer is gebruikt, dus dat je niet dingen gaat zeggen waarom dat niet kan :3

    ik geef antwoord omdat ik Missdreams al een tijdje niet meer in 't topic heb gezien


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Als je nog niet op de officiele lijst staat moet je het zeggen dat zet ik je erbij (in het RPG topic)


    Life is hard and then we die

    sorry ik he bhet heel erg druk met school en privé leven :S
    ik probeer om vanaf nu meer online te komen, maar ik kan niet beloven dat ik elke dag online kon


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Maakt niet uit hoor! Ik heb ook modmagie dus als je het niet bijhoudt kan ik het voor je aanpassen :)


    Life is hard and then we die

    Naam: Miyuki
    Leeftijd: 22
    Ras: Vuurnatie
    Uiterlijk: Dun, klein, licht getint, zwarte lange steile haren die ze vaak opgestoken heeft in een kunstwerk van haar, vaak een wat lichtere kimono aan zodat ze wat meer opvalt.
    Karakter: Een persoon die voornamelijk op de achtergrond leeft, ze is erg aanhankelijk en durft zelf niet zo snel stappen te ondernemen. Ze doet altijd wat van haar bovensten gevraagd wordt, ook al weet ze dat het tegen een moraal ingaat. Ze is erg zorgzaam, lief, behulpzaam, volgzaam, gepassioneerd en onderdanig.
    Geschiedenis: Miyuki is opgegroeid is een vrij dichte, rijke familie. Ze stonden vaak niet open voor de buitenwereld, ze waren bang dat er anders iets erg zou kunnen gebeuren. Ze heeft nog één zus die al is getrouwd met een hogere officier van het vuurnatieleger, verder heeft ze twee kleine broertje en nog een halfzusje, die pas geleden geboren is. Haar moeder is een jaar geleden komen te overlijden, waarna haar vader al vrij snel weer een nieuwe vriendin had, die hij trouwde en waar hij een jaar na dato van het overlijden van zijn vrouw een kind mee kreeg. Opvallend? Het viel Miyuki in ieder geval wel op. Ze besloot hierom op zoek te gaan naar een man, maar natuurlijk kan zij als rijkelui's dochter niet zomaar met iemand gaan. Ze moest iemand vinden met een status en dat was precies waar ze voor ging zorgen.
    Extra informatie: Ze heeft altijd een ketting om met een foto van haar moeder er in.
    De voorletters van haar kleine broertjes hangen aan een bedelarmbandje aan haar pols, de naam van haar zus heeft ze nooit willen dragen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 dec 2011 - 15:51 ]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Naam: Miyuki
    Leeftijd: 22
    Ras: Vuurnatie
    Uiterlijk: Dun, klein, licht getint, zwarte lange steile haren die ze vaak opgestoken heeft in een kunstwerk van haar, vaak een wat lichtere kimono aan zodat ze wat meer opvalt.
    Karakter: Een persoon die voornamelijk op de achtergrond leeft, ze is erg aanhankelijk en durft zelf niet zo snel stappen te ondernemen. Ze doet altijd wat van haar bovensten gevraagd wordt, ook al weet ze dat het tegen een moraal ingaat. Ze is erg zorgzaam, lief, behulpzaam, volgzaam, gepassioneerd en onderdanig.
    Geschiedenis: Miyuki is opgegroeid is een vrij dichte, rijke familie. Ze stonden vaak niet open voor de buitenwereld, ze waren bang dat er anders iets erg zou kunnen gebeuren. Ze heeft nog één zus die al is getrouwd met een hogere officier van het vuurnatieleger, verder heeft ze twee kleine broertje en nog een halfzusje, die pas geleden geboren is. Haar moeder is een jaar geleden komen te overlijden, waarna haar vader al vrij snel weer een nieuwe vriendin had, die hij trouwde en waar hij een jaar na dato van het overlijden van zijn vrouw een kind mee kreeg. Opvallend? Het viel Miyuki in ieder geval wel op. Ze besloot hierom op zoek te gaan naar een man, maar natuurlijk kan zij als rijkelui's dochter niet zomaar met iemand gaan. Ze moest iemand vinden met een status en dat was precies waar ze voor ging zorgen.
    Extra informatie: Ze heeft altijd een ketting om met een foto van haar moeder er in.
    De voorletters van haar kleine broertjes hangen aan een bedelarmbandje aan haar pols, de naam van haar zus heeft ze nooit willen dragen.


    Bij jou staat er gewoon "gewijzigd door een moderator" >:


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Makarov schreef:
    (...)

    Bij jou staat er gewoon "gewijzigd door een moderator" >:
    Komt omdat modereren veel handiger is dan aanpassen (joehoe)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Komt omdat modereren veel handiger is dan aanpassen (joehoe)


    Ik modder nooit >:


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli