• Topic 1
    Topic 2



    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.


    Jongeren:
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan


    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heather Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw


    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 20:02 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dana
    Ik begon Cedric steeds minder goed te horen. Ik probeerde mijn vingers te bewegen maar ze weigerden. Ik voelde hoe langzaam mijn adem haling ging. Opeens raakte ik in paniek, ging ik dood? Ik wilde niet dood. 'Cedric!' probeerde ik nog een keer te roepen maar het lukte niet. Ik voelde me verloren. Met de seconde ging mijn ademhaling rustiger.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 20:06 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    -ja red haar, normaal ben ik degene die pijn heeft en ik ben even een tijdje weer weg. dus ik ga wel wat verzinnen tot straks.-

    -sorry ;$, ik wilde je niet irriteren ;$. Ik wil mijn post anders wel aan passen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    We kwamen gelukkig snel aan bij het huis van de Dokter, die bij Gawain beter bekend stond als Heather. Hij klopt aan, zo zacht dat ze het waarschijnlijk niet zou horen.
    Daarom klopte ik nog maar een keertje aan, harder. Ik zag én voelde Gawain naast me telkens opnieuw in elkaar krimpen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    -ach nee, ik verzin wel wat-

    -oké.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cedric
    Ik zie Dana's borst steeds langzamer gaan.
    'FACH!!' schreeuw ik nog eens. Die arts mag opschieten. Ik zie dat het meisje ook een beetje ongeduldig wordt. Ik heb het gevoel dat Dana in een soort shock is waardoor ze gewoon niet kan reageren. Het enige dat ik kan bedenken om haar uit haar shock te halen is iets doen dat haar kan redden. Ik sluit mijn ogen en buig me verder over haar gezicht. Mijn lippen raken de hare. Alle emoties die ik in me heb komen eruit.
    [ik had geen ander idee(A)]

    Gawain
    Ik zie dat langs me ook een jongen en een meisje zijn gekomen. De jongen kijkt wanhopig hij probeert het meisje te redden. Als ik het meisje eens goed bekijk zie ik dat het iemand uit mijn groep is, volgens mij Dana. Als ik mijn darmen en maag nog een keer in elkaar voel krampen zak ik naar de grond. Ik ga snel op mijn rug liggen en laat mijn handen op mijn buik liggen. Ik sluit mijn ogen en probeer aan iets anders te denken.
    'Cherie, als Heather er dalijk is. Laat de andere alstublieft voorgaan, dat is nu ernstiger dan ik.' Rustig laat ik mijn handen op en neer gaan, het helpt een klein beetje tegen de pijn.

    Dana
    Ik voelde een stel lippen op de mijne. Ik voelde dat het donker me los laat. Ik begon te vechten. Uit nieuwsgierigheid, wie kuste me? En nog beter waarom? Terwijl ik uit het donker probeerde te ontsnappen dacht ik aan de laatste keer toen ik iemand leuk vond. Het was half jaar geleden en ik had drie maanden met die jongen gehad. Daarna was ik niet meer verliefd geworden of iemand leuk gevonden.
    Langzaam kwam het gevoel in mijn vingers terug. Ik was nog te verzwakt om mijn ogen te openen. Langzaam bewoog ik mijn vingers op en neer en voelde ik hoe de lucht in mijn longen kwam. Mijn hart begon weer normaal te kloppen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Ik krijg de opdracht van Gawain om de mensen die in paniek zijn eerst te laten gaan.
    'No way dat zij eerst gaan. Gawain, je gaat half doord hier!' roep ik bijna.
    Ondertussen gaat hij kalm op de grond liggen, en ik zie dat het meisje zich al een stuk beter voelt.
    'Zie je? Jij kunt best eerst.'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cedric
    In mijn hand in haar hals voel ik haar hartslag weer beter. Haar vingers beginnen te bewegen. Ik buig me weer iets verder van haar af. Ik strijk nog steeds langs haar wang. Een dankbare zucht verlaat mijn mond.
    'Dana, als je kunt reageren. Geef een of ander teken.' zeg ik nog steeds een beetje wanhopig. Om nu op de andere personen te reageren gaat niet meer lukken.


    [vluuv moet online komen, er staan al 2 mensen in de wachtrij]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 22:36 ]

    Dana
    In de verte hoorde ik Cedric's stem. Zou hij me gekust hebben? Nee, waren enkel vrienden, niet meer. Toch probeerde ik mijn ogen te openen. Langzaam kwam het zonlicht in mijn ogen. Verdwaasd keek ik naar de persoon voor me en het duurde meer dan drie minuten voordat ik besefte dat het Cedric was. Ik wilde iets zeggen maar ik kon niet praten, dat kwam nog wel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    -Cédric-
    Langzaam opend Dana haar ogen.
    'eindelijk,' zeg ik met een zucht. 'probeer zo stil mogelijk te blijven liggen, je hebt best grote kans op net- of rugletsel. Verder moet je me tekens blijven geven zodat ik het kan merken als je weer wegvalt.' mijn verwonde hand pakt haar eigen hand en begint zacht erover te wrijven. Mijn linkerhand blijft in haar hals. Ik probeer haar aandacht weer te krijgen en blijf haar aankijken.

    -Gawain-
    'Laat hen eerst gaan! Ik ga echt nog niet dood, de vorige keer dat ik hier was ging het erger met me. Ik krijg tenminste nog genoeg adem. Het enige dat er mis is dat mijn darmen zich in soms in elkaar krampen, niks ergs. Zolang ik rustig blijf en mijn buik blijf masseren kan ik nog wel even blijven liggen.' Ze moet me geloven ik ken mijn lichaam dus ik weet wanneer er iets mis is en ik geholpen moet worden. Nog steeds lig ik op mijn rug met mijn ogen dicht. Ik heb mijn buik nu bloot gemaakt door mijn shirt omhoog te trekken. Mijn vingers drukken zacht tegen mijn buik. Door zo rondjes te maken en te verplaatsen masseer ik mezelf. De pijn verminderd niet echt maar mijn darmen krampen al minder vaat in elkaar. Ondanks de pijn is het best lekker. 'Vertrouw me, ik geef wel aan als het te erg wordt en de pijn valt nu ik rustig lig wel vol te houden. Als je me echt wilt helpen mag je mijn buik masseren.' ik hoor de andere jongen blij zuchten het is duidelijk dat Dana iets ergs heeft. Langzaam ga ik verder met masseren.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 0:48 ]

    Dana
    Ik keek Cedric aan. Elke woord dat hij zei had 20 seconde nodig tot door me door te dringen. Het liefste wilde in vragen wat er gebeurt was. Alles was wazig. Ik keek naar zijn verbonden hand, dat stuk wist ik nog wel. Ik bleef Cedric aan kijken. Af en toe vielen mijn gedachtes weg. Alsof ik epilepsie had alleen dan erger dan gewoonlijk. Af en toe knipperde ik. Soms bewoog ik mijn vingers al teken dat ik er nog was. Ik weet niet hoe lang ik daar lag. Tien minuten? Een uur?
    Opeens kreeg ik het heel benauwd. Paniekerig keek ik naar Cedric. Ik probeerde rustig te ademen. Ik wist wat je moest doen bij hyperfentilatie. Dit had ik een jaar geleden ook en toen begon ik dus te hyperfentileren. Ik sloot mijn ogen terwijl ik door mijn neus in en door mijn mond uit ademde. Terwijl ik dat deed bewoog ik met mijn vingers. Toen ik weer wat rustiger werd opende ik mijn ogen weer en keek Cedric aan. Ik voelde dat mijn gedachtes weer weg vielen, langer dan de afgelopen keren. Voor mijn gevoel was het een seconde maar toen ik op de klok keek was ik 1,5 minuut stil gevallen. Heel diep van binnen hoopte ik dat Cedric het niet opgevallen was.


    "Ignite, my love. Ignite."

    -Cédric-
    Ineens begon Dana paniekerig te worden maar dat was al snel over gelukkig. Op een begeven moment voelde ik haar vingers niet meer bewegen.
    'niet nog eens.' zei ik zacht. Dana was weer weggevallen. Ik wist nog steeds geen andere mogelijkheid om haar weer wakker te krijgen. Ik verzamelde alle emotie in me en bewoog weer naar haar gezicht. Een traan viel op haar wang en mijn lippen raakte de hare. Passioneel ging ik door totdat ik haar lippen weer voelde bewegen. Snel haalde ik mijn hoofd weer weg.
    'Sorry Dana, ik weet dat we alleen maar vrienden zijn maar ik weet nu geen manier meer om jou uit shock toestand te krijgen dan al mijn emoties gebruiken.'

    Dana
    Ik knikte naar Cedric. Ik opende mijn mond om te proberen iets te zeggen maar sloot en daarna weer. Ik bleef Cedric aan kijken en met mijn vingers te bewegen.
    'Cedric,' hoorde ik me eigen bijna ongehoorbaar zeggen. 'Wat is er gebeurt?' Praten deed pijn, alsof er duizende messen me werd gestoken. 'Waarom val ik de hele tijd weg? Ga ik dood?' Dat waren al mijn vragen. Maar goed ook wat ik verging van de pijn.


    "Ignite, my love. Ignite."