• CLOSED.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 14:07 ]

    Marylinn Savarin

    Ik kijk gefascineerd toe hoe nadat Liam de lichten aanstak een grote ruimte verscheen. De vloeren zagen er glad uit en voorzichtig zette ik één stapje naar voren. Veel spiegels waren er niet, iets wat ik niet zo heel erg leuk vond. Mijn aandacht werd getrokken door de radio met de grote boxen en onnadenkend stormde ik er naartoe waardoor ik bijna uitgleed. Gelukkig wist ik mijn evenwicht te behouden, elegant of niet. Ik was tenminste niet gevallen. Onderzoekend keek ik naar alle knopjes en draaide aan een paar tot er luide muziek door de boxen schalde.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik hield mijn lachen in toen ze bijna uitgleed. Het zag er lief en erg schattig uit. Ze prutsten wat met de radio tot er muziek uit kwam. "Komop laat me zien wat je kan!" Zei ik met een grijns en wenkte haar.

    Marylinn Savarin

    'Nou dat vind ik best gemeen van je hoor!' Toch begon ik met mijn laatste choreografie wat uit te voeren. Aarzelend, dat moest ik toegeven maar ik danste niet iedere dag voor andere mensen. meestal was het gewoon ik, Val en onze trainer. 'Wel kom dan?' Ik stopte even en trok hem mee de dansvloer op. 'Kom op! Dansen!'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ze trok me naar zich toe. "Je weet waar je omvraagt he" Zeg ik lachend. Ze heeft moves. Dat zeker en dat moet ik wel toegeven. De routine die ik al de heledag geoefend heb voer ik uit terwijl ik haar blijf aan kijken. Ik blijf in haar prachtige ogen kijken..

    Marylinn Savarin

    Ik leun tegen de korte spiegelwand aan en keek hoe hij danste. Hij had er duidelijk lang op geoefend. 'he jij hebt stijl joch.' Van onder mijn wimpers keek ik hem aan. 'Kan je samen dansen met iemand?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Haar compliment doet me goed. Dat zei het zegt maakt het zelfs nog beter. Ik stop met dansen en steek mijn hand uit. "Wie weet?" Zeg ik en lach. Ja je komt er wel achter dat ik kan stijldansen. Denk ik.

    Marylinn Savarin

    De muziek veranderd naar iets met een iets rustigere maar toch snelle beat en glimlachend beseft ik wat dat betekent. In een impuls neem ik zijn hand aan en draai een rondje. Aarzelend maar toch, op de een of andere manier, vrij beginnen we te dansen. 'Dus je kan stijldansen ook?' Ik knikte even bewonderend en draaide een half rondje waardoor ik even met mijn rug naar hem toe danste. Pas als ik terug draaide vervolgde ik mijn zin. 'Is er eigenlijk iets wat jij niet kan?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik knik. "Ja ik doe ook aan stijldansen alleen.." Ik aarzel even. "Weet niemand dat van mij." Ik draai haar rond. 'is er eigenlijk iets wat jij niet kan?' ik lach en denk even na. "Nee. Ik ben zo perfect dat ik álles kan." Grap ik terwijl ik haar met een swier optil.

    Marylinn Savarin

    'Aha! Nu voel ik me vereerd.' Ik geniet ervan om opgetild te worden en het gevoel te ervaren dat ik kan vliegen. 'Nee, ik ben zo perfect dat ik àlles kan.' Ik zette een paar stappen achteruit en draaide uit met een paar lichte stappen voor ik terug indraaide. 'Nou, en ik maar denken dat jij een leuke jongen was.' quasi-teleurgesteld schudde ik mijn hoofd.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    'Nou, en ik maar denken dat jij een leuke jongen was.' Ik kijk haar zogenaamd geschrokken aan. "Ik ben gekwetst ik bén toch ook een leuke jongen?" Vraag ik met een knipoog. Ik draai haar nu rondjes en til haar weer op. Ze was zo licht zo lieflijk als ze danste. De muziek stopt net zoals onze dans.

    Marylinn Savarin

    'Wat een ego heb jij toch.' Lachend duwde ik hem een beetje achteruit waardoor ik zelf bijna weeral op de grond viel. 'Ligt het nu aan mij of is er echt niemand anders die de danszalen al gevonden heeft?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ze duwt me achteruit. 'Ligt het nu aan mij of is er echt niemand anders die de danszalen al gevonden heeft?' Ik haal mijn schouders op. "Geen idee maar ik vind het niet héél erg dat er nog niemand anders is."

    dance4ever schreef:
    Nylo Kimhi

    Ik loop rond op zoek naar de danszalen. Nog een meisje zie ik zoekend rondkijken. Ik loop naar haar toe, niet alleen omdat samen zoeken sneller gaat, maar ze valt me ook op. Toegegeven, ze is zelfs best knap.
    Wanneer ik bij haar ben, tik ik op haar schouder. "Hey," zeg ik. "Ook op zoek naar de danszalen?"


    Louise Christine Broadwell
    Ik schrik op als ik iemand op mijn schouder voel tikken, dan kijk ik recht in mooie bruine ogen. Even weet ik niet wat ik moet zeggen, maar dan mompel ik: 'Haaj,' en ik kijk naar de grond. 'Ja.. ik ben ook op zoek naar de danszalen,' ik kijk nu om me heen en zeg dan: 'Heb jij ze al gevonden?'

    Marylinn Savarin

    Ik snap iets te laat wat hij bedoeld en daarom klinkt mijn 'Ooh.' nog belachelijker dan het anders geklonken zou hebben. 'Wel, dan is het nu jouw beurt om een liedje te zoeken.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Liam Oliver Pryst
    Ik knik met een grijns en druk simpel wel op de knop van de radio niet wetend welk nummer eruit zal springen. Blijkbaar is het Jazz. Ik kan dus niet Jazz dansen. "Oke... Ik moet wat bekenen, dit is dus iets dat ik niet kan." Zeg ik onschuldig.