• http://www.quizlet.nl/chapters/611515/mikel/

    Voor de liefde van mijn leven.

    Lees en zeg wat je er van vind.

    Dursley schreef:
    (...)

    Ohja, hij betekent zoveel voor je, dat je hem eerst liet zitten voor iemand die je via internet kende! Klinkt echt als ware liefde!

    Maar top voor je hoor! Ik denk dat dit de liefde van je leven is. Ik zeg; gewoon meteen trouwen!!! (Y)


    -out


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dursley schreef:
    (...)

    Ohja, hij betekent zoveel voor je, dat je hem eerst liet zitten voor iemand die je via internet kende! Klinkt echt als ware liefde!

    Maar top voor je hoor! Ik denk dat dit de liefde van je leven is. Ik zeg; gewoon meteen trouwen!!! (Y)


    I. love. You.
    This comment made my day.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dursley schreef:
    (...)

    Ohja, hij betekent zoveel voor je, dat je hem eerst liet zitten voor iemand die je via internet kende! Klinkt echt als ware liefde!

    Maar top voor je hoor! Ik denk dat dit de liefde van je leven is. Ik zeg; gewoon meteen trouwen!!! (Y)

    hihihi, inderdaad kword zelf een beetje verlegen van dit verhaaltjuh :$

    Ik vind dit een nee.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.

    - pokerface -
    Are. You. Serious?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Rizardo schreef:
    (...)

    I. love. You.
    This comment made my day.


    Thanks bro! Ik hou ook van jou hoor! (bloos)

    -

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 21:45 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ten eerste vind ik het verschrikkelijk dat je zo de nadruk legt op het dure cadeau dat je van hem hebt gekregen. (cat) Of misschien heb ik gewoon iets tegen "roze chanell hakjes". En verder... tja... Heel realistisch vind ik deze liefde niet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Om eerlijk te zijn vind ik hoe je het neer hebt geschreven meer op een gedicht lijken als op een verhaal en inderdaad het is vroeg om hem al de liefde van je leven te noemen.


    Ex astris, sciencia

    Waarom, moeten jullie toch altijd zo naar tegen haar doen. Seriously -____- Ze vraagt gewoon om jullie mening over iets, en dan beginnen jullie opeens over wat ze allemaal niet goed heeft gedaan.


    To infinity and beyond •

    Gregory schreef:
    Waarom, moeten jullie toch altijd zo naar tegen haar doen. Seriously -____- Ze vraagt gewoon om jullie mening over iets, en dan beginnen jullie opeens over wat ze allemaal niet goed heeft gedaan.


    Nee, we geven onze mening. :W Daar vroeg ze om.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    (...)

    Nee, we geven onze mening. :W Daar vroeg ze om.

    Plus 95384974943. x']

    @DuRSley, I LOVE YOU FOR SAYING THAT.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 20:01 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    I AM DYING
    I CANNOT TAKE THIS SERIOUSLY
    I CANNOT
    I AM DYING
    SERIOUSLY
    RAAP. ME. OP.
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAH
    Oke. Sorry, voor de hoofdletters.

    Rizardo schreef:
    (...)

    Nee, we geven onze mening. :W Daar vroeg ze om.


    Om wat ze heeft geschreven, ja. Niet om wat ze vroeger allemaal over hem heeft gezegd, of over haar verdere prive leven.


    To infinity and beyond •

    Gregory schreef:
    (...)

    Om wat ze heeft geschreven, ja. Niet om wat ze vroeger allemaal over hem heeft gezegd, of over haar verdere prive leven.

    Dat komt er van als je heel je privé-leven op Q zet?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.