• http://www.quizlet.nl/chapters/611515/mikel/

    Voor de liefde van mijn leven.

    Lees en zeg wat je er van vind.

    Gregory schreef:
    (...)

    Om wat ze heeft geschreven, ja. Niet om wat ze vroeger allemaal over hem heeft gezegd, of over haar verdere prive leven.


    Oh, oops, still free to give my oppinion. :W Wat wil je, dat ik lief tegen haar ga doen? Nope.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Dat komt er van als je heel je privé-leven op Q zet?


    Dat ook


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maar oke nu mijn reactie; wat een bullshit. Chanel hakken, samen in bad, na 2 weken ofzo? Oh gosh.. als het uit is spreek ik je wel weer.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik vind het helemaal niet raar dat je hem de liefde van je leven noemt. :'D En ik vind het mooi en lief. (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    xFresh schreef:
    Ik vind het helemaal niet raar dat je hem de liefde van je leven noemt. :'D En ik vind het mooi en lief. (:


    Dat vind ik dus ook.


    26 - 02 - '16

    Hoe lang ben je al met hem samen?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Pumba schreef:
    Hoe lang ben je al met hem samen?


    *wijst naar Hale's signature* probably


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    (...)

    *wijst naar Hale's signature* probably

    Ow (:

    @Hale
    Je bent nog geen maandje me hem samen en je kruipt met hem in bad?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik vervloek mijn Roze chanel hakjes als ik bijna uitglij.

    Ohgod :"D


    Let it come and let it be

    Oh en schat, roze chanel hakken en adidas vesten passen helemaal niet bij elkaar! dat moet je toch weten?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Sock schreef:
    Maar oke nu mijn reactie; wat een bullshit. Chanel hakken, samen in bad, na 2 weken ofzo? Oh gosh.. als het uit is spreek ik je wel weer.

    Exactly.


    Let it come and let it be

    Diepe zucht, no joke.


    To infinity and beyond •

    Je wilt mijn mening ok.
    Ik vind het verschrikkelijk geschreven, niet achter elke zin een spatie doen e.d.
    Je spelling klopt niet.
    Het verhaal "slaat nergens op." Na,ja het is nogal overdreven en nep.
    Een beetje minder opscheppen zou fijn zijn. Met je Chanel hakjes in je "achterbuurt"

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 20:39 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Valentino schreef:
    Ik heb gezegd wat ik ervan vind. :'D
    In een reactie.
    Op je story.

    Sorry maar, hoe gemeen kan je zijn? Is respect tegenwoordig dan zo ver te zoeken?
    En dat laatste was op bijna iedereen hier. Vergeet nu eens even alle andere dingen die ze op Q plaatst: het gaat hier om dat hoofdstuk, ja? Ja, je mag je mening geven, want daar vraagt ze om. Maar moet dat serieus op zo'n kinderachtige manier? Groei toch eens op mensen. Leer de definitie van het woord respect. Alsjeblieft zeg.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 20:47 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    En dit moeten wij weten omdat? Het is wel heel romantisch. (wedding)

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 20:44 ]


    We accept the love we think we deserve.