• http://www.quizlet.nl/chapters/611515/mikel/

    Voor de liefde van mijn leven.

    Lees en zeg wat je er van vind.

    Pumba schreef:
    (...)
    Ow (:

    @Hale
    Je bent nog geen maandje me hem samen en je kruipt met hem in bad?


    We hebben eerder al wat gehad. Maar toen is het 1 week uit geweest. Als je dat niet meetelt hebben we eigenlijk al twee maanden.

    Is dit allemaal gebaseerd op jou echte leven ?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Hale schreef:
    (...)

    We hebben eerder al wat gehad. Maar toen is het 1 week uit geweest. Als je dat niet meetelt hebben we eigenlijk al twee maanden.

    Jij je zin.
    Je hebt 2 maanden iets en dan kruip je al het bad in?! Is dat niet wat erg vroeg?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hale schreef:
    (...)

    We hebben eerder al wat gehad. Maar toen is het 1 week uit geweest. Als je dat niet meetelt hebben we eigenlijk al twee maanden.

    2 maandjes vind ik ook best wel vroeg maar dat zal aan mij liggen (:
    Nog veel plezier met Mike(?)


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik vind het wel lief, maar je gebrek aan hoofdletters en leestekens af en toe leest wel irritant.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Als je van elkaar houdt, vind ik twee maanden niet te vroeg. Als ze er toch beiden klaar voor zijn, laat ze toch. Ik word echt ziek van al die mensen die de hele tijd Hale zitten te irriteren. Get over your selves.


    To infinity and beyond •

    Saigon schreef:
    Is dit allemaal gebaseerd op jou echte leven ?

    Die Chanelhakjes spreken boekdelen, natuurlijk niet :"D


    Let it come and let it be

    Gregory schreef:
    Als je van elkaar houdt, vind ik twee maanden niet te vroeg. Als ze er toch beiden klaar voor zijn, laat ze toch. Ik word echt ziek van al die mensen die de hele tijd Hale zitten te irriteren. Get over your selves.


    + Heel veel.


    26 - 02 - '16

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Die Chanelhakjes spreken boekdelen, natuurlijk niet :"D

    haha dacht ik , ik vind het ergens toch wel grappig ;x
    Maar zij kan ondertussen wel een boek schrijven over al haar gebeurtenissen in haar leven.

    oke ik klink echt gemeen nu ..


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Gregory schreef:
    Als je van elkaar houdt, vind ik twee maanden niet te vroeg. Als ze er toch beiden klaar voor zijn, laat ze toch. Ik word echt ziek van al die mensen die de hele tijd Hale zitten te irriteren. Get over your selves.

    Dat jij het niet vroeg vind, betekent niet dat ik of iemand anders het niet vroeg kan vinden. Sowieso, je kan niet van iemand houden na 2 maanden, dan is het nog verliefdheid. Dat is gewoon te vroeg.
    Niet iedereen gaat het om Hale. Als iemand anders het zou zijn geweest, zou ik het zelfde gezegd hebben.
    Ze vroeg onze mening, die geven we gewoon. Daar vraagt ze om.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Saigon schreef:
    (...)
    haha dacht ik , ik vind het ergens toch wel grappig ;x
    Maar zij kan ondertussen wel een boek schrijven over al haar gebeurtenissen in haar leven.

    oke ik klink echt gemeen nu ..

    Lol, naja gemeen zijn op dit moment is begrijpelijk, daar kun je nauwelijks op aangesproken worden omdat we het (bijna) allemaal doen :"D

    Sowieso vind ik het niet eens zo héél gemeen klinken hoor :3


    Let it come and let it be

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dat jij het niet vroeg vind, betekent niet dat ik of iemand anders het niet vroeg kan vinden. Sowieso, je kan niet van iemand houden na 2 maanden, dan is het nog verliefdheid. Dat is gewoon te vroeg.
    Niet iedereen gaat het om Hale. Als iemand anders het zou zijn geweest, zou ik het zelfde gezegd hebben.
    Ze vroeg onze mening, die geven we gewoon. Daar vraagt ze om.

    Dat van die Chanelhakjes is bij mij wel verbonden aan haar naam, maar ik zou sowieso bij iedereen wurgneigingen krijgen als mensen zo snel zeggen 'Ware liefde', dus dat heeft ze opnieuw voor zichzelf verkloot :"D


    Let it come and let it be

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dat jij het niet vroeg vind, betekent niet dat ik of iemand anders het niet vroeg kan vinden. Sowieso, je kan niet van iemand houden na 2 maanden, dan is het nog verliefdheid. Dat is gewoon te vroeg.
    Niet iedereen gaat het om Hale. Als iemand anders het zou zijn geweest, zou ik het zelfde gezegd hebben.
    Ze vroeg onze mening, die geven we gewoon. Daar vraagt ze om.


    Ze kenden elkaar al langer, weet jij veel hoe ze zich voelen? Nee, dus dan stel ik voor dat je je mond houdt over dat het niet kan.
          Niet waar, elk topic van Hale zien jullie gewoon aan als een kans om eens lekker je frustraties kwijt te kunnen, door Hale naar beneden te halen op elk mogelijk vlak.


    To infinity and beyond •

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Lol, naja gemeen zijn op dit moment is begrijpelijk, daar kun je nauwelijks op aangesproken worden omdat we het (bijna) allemaal doen :"D

    Sowieso vind ik het niet eens zo héél gemeen klinken hoor :3


    haha we are mean girls ;d
    nou ja dan scheelt dat haha ;p , maar weetje als zij dat al een 'ware liefde' noemt is dat haar keus.
    Maar ben toch wel benieuwd hoe zij een relatie van 2 jaar noemt dan ;o


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Gregory schreef:
    (...)

    Ze kenden elkaar al langer, weet jij veel hoe ze zich voelen? Nee, dus dan stel ik voor dat je je mond houdt over dat het niet kan.
          Niet waar, elk topic van Hale zien jullie gewoon aan als een kans om eens lekker je frustraties kwijt te kunnen, door Hale naar beneden te halen op elk mogelijk vlak.

    Ik zei niet dat het niet kon, ik zei dat ik het veel te vroeg vond.LEES.
    Niet iedereen doet dat, ik probeer altijd weer aardig te doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall