• http://www.quizlet.nl/chapters/611515/mikel/

    Voor de liefde van mijn leven.

    Lees en zeg wat je er van vind.

    NIALLERHORAN schreef:
    oke, alle mensen die zeggen dat het geen 'ware liefde' is, en dat het na 2 maand nog 'verliefdheid' is, misschien kennen ze elkaar al langer, ik vind het persoonlijk, dat wanneer je wat met iemand hebt, het geen verliefdheid meer is, jawel, maar voor dat je wat met elkaar hebt, is het echt verliefdheid, als je wat met elkaar hebt, ga je al een stapje verder.. neem ik aan. Misschien houden ze al heel lang van elkaar? maar hebben ze nog maar 2 maanden wat? :\

    Niemand, maar dan ook NIEMAND onder ons kent haar persoonlijk dus ik vind sws niet dat iemand moet beginnen zeggen of het nu wel ware liefde is.


    Has no one told you she's not breathing?

    oke waarom doet iedereen in dit topic : 'ware liefde' en niet gewoon ware liefde? lol :')


    Life is a beautiful struggle

    NIALLERHORAN schreef:
    oke, alle mensen die zeggen dat het geen 'ware liefde' is, en dat het na 2 maand nog 'verliefdheid' is, misschien kennen ze elkaar al langer, ik vind het persoonlijk, dat wanneer je wat met iemand hebt, het geen verliefdheid meer is, jawel, maar voor dat je wat met elkaar hebt, is het echt verliefdheid, als je wat met elkaar hebt, ga je al een stapje verder.. neem ik aan. Misschien houden ze al heel lang van elkaar? maar hebben ze nog maar 2 maanden wat? :\

    Door de verhalen die ik hoor vind ik dat nogal onrealistisch, maar goed... Het idee dat je zodra je een relatie hebt meer dan verliefd bent, vind ik nogal vreemd. Ik zie mensen in mijn omgeving die 'een koppel' zijn, maar bij wie duidelijk geen sprake is van echte liefde. Dan heb ik het wel over het soort relaties die maximum een maand duren.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    NIALLERHORAN schreef:
    oke waarom doet iedereen in dit topic : 'ware liefde' en niet gewoon ware liefde? lol :')

    Omdat ware liefde een begrip is, sommige mensen zeggen dat het bestaat en anderen niet.


    Has no one told you she's not breathing?

    Tempesta schreef:
    (...)
    Door de verhalen die ik hoor vind ik dat nogal onrealistisch, maar goed... Het idee dat je zodra je een relatie hebt meer dan verliefd bent, vind ik nogal vreemd. Ik zie mensen in mijn omgeving die 'een koppel' zijn, maar bij wie duidelijk geen sprake is van echte liefde. Dan heb ik het wel over het soort relaties die maximum een maand duren.


    Maar je kent haar niet, dus je kunt hier niet over oordelen.


    To infinity and beyond •

    Gregory schreef:
    (...)

    Maar je kent haar niet, dus je kunt hier niet over oordelen.

    Nee, maar ik kan wel zeggen dat ik het onrealistisch vind?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Gregory schreef:
    (...)

    Maar je kent haar niet, dus je kunt hier niet over oordelen.

    Daarom zeggen we ook 'vind' en niet 'is'.
    Trouwens oordelen kan altijd, of dat oordeel klopt is een tweede.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Tempesta schreef:
    (...)
    Door de verhalen die ik hoor vind ik dat nogal onrealistisch, maar goed... Het idee dat je zodra je een relatie hebt meer dan verliefd bent, vind ik nogal vreemd. Ik zie mensen in mijn omgeving die 'een koppel' zijn, maar bij wie duidelijk geen sprake is van echte liefde. Dan heb ik het wel over het soort relaties die maximum een maand duren.

    Kijk de eerste zin zegt het al, je hoort de verhalen, je weet dus niet zeker of al die verhalen die je hoort waar zijn. En ik geef je wel gelijk, maar als Kaniesha vind dat het haar 'ware liefde' is vind ik dat we dat moeten respecteren, want altijd als ik in 1 van haar topics kijk, word alleen zij aangevallen, of als ze ergens op reageert, word er altijd negatief op haar reactie's gereageerd, ookal zet iemand anders bijna het zelfde neer. En dan heb ik het niet over jou, maar ik zie het wel andere doen.. En dat is dan net zoals met dit topic.


    Life is a beautiful struggle

    Ik kan hier zo niet tegen he? -__- Anyways, Hale, het is een mooi verhaal en romantisch, dus trek je niets van anderen aan. (:


    To infinity and beyond •

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Omdat ware liefde een begrip is, sommige mensen zeggen dat het bestaat en anderen niet.

    Sharon niet zo zielig doen, en niet zo slim doen. :\


    Life is a beautiful struggle

    Gregory schreef:
    Ik kan hier zo niet tegen he? -__- Anyways, Hale, het is een mooi verhaal en romantisch, dus trek je niets van anderen aan. (:

    Nee, jij vind het een mooi en romantisch verhaal.
    Het is geen feit maar een mening, als je zo veel commentaar op ons heb moet je het zelf wel goed doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ga hier niet eens aan beginnen, ik heb mmijn mening en de wil om verder te discussieren is ver weg :W
    Good luck, you guys :"D


    Let it come and let it be

    NIALLERHORAN schreef:
    (...)
    Kijk de eerste zin zegt het al, je hoort de verhalen, je weet dus niet zeker of al die verhalen die je hoort waar zijn. En ik geef je wel gelijk, maar als Kaniesha vind dat het haar 'ware liefde' is vind ik dat we dat moeten respecteren, want altijd als ik in 1 van haar topics kijk, word alleen zij aangevallen, of als ze ergens op reageert, word er altijd negatief op haar reactie's gereageerd, ookal zet iemand anders bijna het zelfde neer. En dan heb ik het niet over jou, maar ik zie het wel andere doen.. En dat is dan net zoals met dit topic.

    Ben ik het wel mee eens. Aight, fine with me dat mensen hun mening uiten, maar ik weet dat een aantal mensen gewoon kutposts neerzet vanwege de user, in plaats van vanwege het topic.
    En het verbaast me serieus dat die mensen nooit moe van zichzelf worden.
    Maar goed. Verder vind ik ook wel interessant om met mensen te kunnen bespreken wat ze onder ware liefde verstaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dudes, all of you.
    Als dit voor Hale aanvoelt als ware liefde, laat haar dan gewoon. Misschien vergist ze zich hierin, en misschien kan ze hier op deze leeftijd nog niet over praten, maar voor haar voelt het echt aan. Het zou kunnen dat ze nog in de 1e fase van een relatie zit, maar vaak is die wel over na bijna 2 maanden iets gehad te hebben. Als zij van die dude houdt, dan wens ik ze veel geluk samen, en houd ik me verder buiten haar leven.
    Pleae do the same, en ga niet lopen zeiken over ware liefde, of dat nu wel of niet bestaat, en of ze wel of niet oud genoeg is.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nee, jij vind het een mooi en romantisch verhaal.
    Het is geen feit maar een mening, als je zo veel commentaar op ons heb moet je het zelf wel goed doen.


    Ik kan gewoon niet tegen het feit dat iedereen altijd loopt te zeiken in de topics van Hale. Ga dan gewoon niet naar haar topics. Maar iedereen denkt: oh een topic van Hale en begint dan lekker daar Hale af te kraken ..


    To infinity and beyond •