• http://www.quizlet.nl/chapters/611515/mikel/

    Voor de liefde van mijn leven.

    Lees en zeg wat je er van vind.

    Ik vind ook dat jullie haar gaan veralgemenen. Hale? Oh crap! Als ik een topic van haar lees waar ik niets van geloof, dan zal ik dat wel zeggen. Maar je kan erover gaan, mensen. In sommige topics -zoals dit- is het gewoon klagen om te klagen, dat valt echt op. Natuurlijk mag iedereen z'n mening zeggen, maar moet dat echt op zo'n manier? Alsjeblieft zeg, groei op.

    Bovendien: als je niet op haar gesteld bent, ga dan niet al haar topics aanklikken om dan haar lekker te beklagen, blijf er dan gewoon uit weg.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 21:07 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik vind het verhaal niet fantastisch. Maar leuk dat je zo gek bent op hem...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Saigon schreef:
    (...)

    haha we are mean girls ;d
    nou ja dan scheelt dat haha ;p , maar weetje als zij dat al een 'ware liefde' noemt is dat haar keus.
    Maar ben toch wel benieuwd hoe zij een relatie van 2 jaar noemt dan ;o

    Maar het irriteerd me gewoon in het algemeen, ware liefde is net iets wat de ene dag begint en de andere dag weer eindigd.


    Let it come and let it be

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dat jij het niet vroeg vind, betekent niet dat ik of iemand anders het niet vroeg kan vinden. Sowieso, je kan niet van iemand houden na 2 maanden, dan is het nog verliefdheid. Dat is gewoon te vroeg.
    Niet iedereen gaat het om Hale. Als iemand anders het zou zijn geweest, zou ik het zelfde gezegd hebben.
    Ze vroeg onze mening, die geven we gewoon. Daar vraagt ze om.


    Daar moet ik je tegen spreken.
    Ik hield van mijn ex al voor we wat hadden, dat moet je echt zelf meemaken voor je het inziet dat het mogelijk is. Je kan de fase 'verliefdheid' in een relatie overslaan.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Daar moet ik je tegen spreken.
    Ik hield van mijn ex al voor we wat hadden, dat moet je echt zelf meemaken voor je het inziet dat het mogelijk is. Je kan de fase 'verliefdheid' in een relatie overslaan.

    Niet kwaad bedoelt,maar nu is het uit, waar is die liefde nu?
    Liefde, echte liefde krijg je niet zomaar, niet na 2 maanden. Echte liefde gaat namelijk niet over.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Niet kwaad bedoelt,maar nu is het uit, waar is die liefde nu?
    Liefde, echte liefde krijg je niet zomaar, niet na 2 maanden. Echte liefde gaat namelijk niet over.

    Echte liefde kan wel overgaan ;]


    Has no one told you she's not breathing?

    StJimmy schreef:
    (...)
    Niet kwaad bedoelt,maar nu is het uit, waar is die liefde nu?
    Liefde, echte liefde krijg je niet zomaar, niet na 2 maanden. Echte liefde gaat namelijk niet over.

    Die liefde, langs mijn kant, is er nog steeds, het enige probleem is dat ik hem niet meer heb om het aan te geven.
    Just saying, maar ook al is het uit, je kan nog steeds van die persoon houden. Liefde komt natuurlijk niet altijd van twee kanten.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    StJimmy schreef:
    (...)
    Niet kwaad bedoelt,maar nu is het uit, waar is die liefde nu?
    Liefde, echte liefde krijg je niet zomaar, niet na 2 maanden. Echte liefde gaat namelijk niet over.

    Dat is niet helemaal waar. Wil je beweren dat al die mensen die gescheiden zijn nooit van elkaar hebben gehouden? Mensen kunnen ook veranderen, of er kunnen dingen gebeuren waardoor ze geen vertrouwen meer hebben... Of de liefde gaat gewoon over, dat kan.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Dat is niet helemaal waar. Wil je beweren dat al die mensen die gescheiden zijn nooit van elkaar hebben gehouden? Mensen kunnen ook veranderen, of er kunnen dingen gebeuren waardoor ze geen vertrouwen meer hebben... Of de liefde gaat gewoon over, dat kan.


    To infinity and beyond •

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Echte liefde kan wel overgaan ;]

    Ik denk dat ze bedoelt dat je altijd een zwak voor die persoon zal houden en er toch sporen achter zullen blijven zelfs al is het voor je gevoel over (bloos)


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze bedoelt dat je altijd een zwak voor die persoon zal houden en er toch sporen achter zullen blijven zelfs al is het voor je gevoel over (bloos)

    This is so true.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Anitaaa schreef:
    Ik vind ook dat jullie haar gaan veralgemenen. Hale? Oh crap! Als ik een topic van haar lees waar ik niets van geloof, dan zal ik dat wel zeggen. Maar je kan erover gaan, mensen. In sommige topics -zoals dit- is het gewoon klagen om te klagen, dat valt echt op. Natuurlijk mag iedereen z'n mening zeggen, maar moet dat echt op zo'n manier? Alsjeblieft zeg, groei op.

    Bovendien: als je niet op haar gesteld bent, ga dan niet al haar topics aanklikken om dan haar lekker te beklagen, blijf er dan gewoon uit weg.

    +46515648456156484894981651648948916541894


    Life is a beautiful struggle

    Tempesta schreef:
    (...)
    Dat is niet helemaal waar. Wil je beweren dat al die mensen die gescheiden zijn nooit van elkaar hebben gehouden? Mensen kunnen ook veranderen, of er kunnen dingen gebeuren waardoor ze geen vertrouwen meer hebben... Of de liefde gaat gewoon over, dat kan.

    Die houden meestal wel nog van mekaar, al is het op een andere manier. Echte ware liefde gaat nooit helemaal over.
    Sowieso, om op deze leeftijd al over ware liefde te praten vind ik een beetje vroeg. De liefde van je leven, kom op, je leven is net begonnen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    oke, alle mensen die zeggen dat het geen 'ware liefde' is, en dat het na 2 maand nog 'verliefdheid' is, misschien kennen ze elkaar al langer, ik vind het persoonlijk, dat wanneer je wat met iemand hebt, het geen verliefdheid meer is, jawel, maar voor dat je wat met elkaar hebt, is het echt verliefdheid, als je wat met elkaar hebt, ga je al een stapje verder.. neem ik aan. Misschien houden ze al heel lang van elkaar? maar hebben ze nog maar 2 maanden wat? :\


    Life is a beautiful struggle

    StJimmy schreef:
    (...)
    Die houden meestal wel nog van mekaar, al is het op een andere manier. Echte ware liefde gaat nooit helemaal over.
    Sowieso, om op deze leeftijd al over ware liefde te praten vind ik een beetje vroeg. De liefde van je leven, kom op, je leven is net begonnen.

    Ach ja, ik geloof sowieso niet in 'ware liefde'. Waar ik het wel mee eens ben is dat je op deze leeftijd nog niet echt over de liefde van je leven kan praten.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.