• not.

    Ik heb gek genoeg heel erg pijn onder (en nu ook) mijn kleine teen. Alsof elke keer als ik loop iemand een mes er insteekt. Ik had 2weken terug ook al last van maar opdat moment voelde het gewoon als spierpijn/spier verrekt. En nu loop ik helemaal mak. Ik heb al verband gehaald op school en dat loopt ietsie beter behalve toen ik om moest lopen voor naar de bus, omdat het achterhek van de school dicht was. Kwam ik daar eindelijk met moeite aan gaat dat ding open ¬¬ en daarna moest ik ook nog staan in de bus en ik kon me niet beethouden, omdat tie volzat. Me muziek leraar heeft ook geen medelijden ofzo. Ik moet een stuk op de keyboard spelen met accorden (schrijf je het zo?). Het nadeel is mijn handen zijn dus klein dus het lukt me voor geen meter en ik moet het gewone stukje al met 2handen doen omdat ik er niet bij komt. FML

    Oke bedankt als je dit ziektopic hebt gelezen :'D.
    Hoe was jullie dag?

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 15:51 ]


    Shoganai i ne~

    Heb ik ook, het lijkt alsof me halve teen open ligt en dat er idd elke keer een mes in steekt als je loopt. (no_chears)

    Mijn dag was melig, zie mijn topic van "mijn pennenmap"


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nm.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 17:57 ]


    comfort in c h a o s

    ik kwam weer voor 1 uurtje les naar school

    heel gezellig dus :Y)

    Ahw, ocharme. :o
    En mijn dag was vooral koud. ;o


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Naa.


    Food.

    Mijn dag was perfect, totdat ik thuis kwam en mijn moeder weer eens ging zeiken en zeuren. Wat haat ik haar toch.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben bevroren op weg naar school en terug
    En op weg naar school stond ik ook nog eens tien minutenvoor die f*cking spoorbomen. Waardoor ik dus te laat was
    Ik had twee toetsen die ik allebei heb verknald
    Ik ben mijn bio boeken kwijt zodat ik dat morgen kan verpesten
    Oftewel het suckte
    Maar morgen ben ik om 1 uur it en dan ga ik luchen bij de mac
    Dus daar heb ik wel zin in


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ah, pijnlijk. ;s
    Mijn schooldag was dood. Ik voelde me echt dood en ik verveelde me, maar ik was wel vrolijk, like always (krul) Oh en ik ging met groen potlood op iemands broek tekenen.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Mijn dag was best wel stom. Eerst een toets biologie die niet zo goed ging, daarna heb ik mezelf buiten gesloten waardoor ik een uur in de kou heb gezeten! En nu moet ik weer leren maar ik heb geen concentratie...
    Over je voet, dat heb ik ook eens gehad. Maar het ging ook vanzelf weer over. Veel beterschap met je teen!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Productief (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Rot!

    Mijn dag was niet leuk, ik kreeg al mijn cijfers terug van mijn afrondingsweek, niet zo goed, behalve Engels.(cat)


    stay safe because I like being alive at the same time as you