• Er zit een kaasschaaf in mijn tas.
    Hoe is dat ding daar ooit terecht gekomen? Alleen de kaasschaaf weet het... waarom kan dat ding niet praten:')?
    Hebben jullie ooit zoiets vaafs in je schooltas zitten?


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Payneful schreef:
    Mijn boeken
    Ik denk altijd "Huh? Wat doen die boeken daar?"
    Maar dan herinner ik me dat school ook nog bestaat(cat)


    -plat-

    Bijna niets. Ik leen pennen van anderen en meestal liggen mijn boeken in mijn kluisje. Een keer had ik een paar sokken in mijn tas liggen. (:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Casual schreef:
    (...)

    -plat-

    Bijna niets. Ik leen pennen van anderen en meestal liggen mijn boeken in mijn kluisje. Een keer had ik een paar sokken in mijn tas liggen. (:

    wat heeft iedereen met sokken:')?


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik nam een keer een handdoek mee (bloos)


    26 - 02 - '16

    Uh, het gekste wat ik zo kan bedenken is een haarborstel. Ik neem altijd het liefst zo weinig mogelijk mee.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ruri schreef:
    (...)
    wat heeft iedereen met sokken:')?

    Gym. En als het koud en je open schoenen aan hebt moet je op de fiets wel sokken aan, anders vriezen je poten der af.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Een tosti-ijzer. Maar we hadden afgesproken dat iedereen een boterham met kaas en ham meenam, zodat we tosti's konden maken (cat)

    Ruri schreef:
    (...)
    wat heeft iedereen met sokken:')?


    Ze geven een speciale geur aan je tas. (cat)

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 17:05 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    sokken... (wel schoon natuurlijk anders zou het goor zijn)
    Maar de dag ervoor had ik bij mijn vriendin gelogeerd en was ik dus mijn sokken vergeten en toen nam ze die mee naar school xD


    -

    Nee, maar mijn tas heeft wel mijn handschoenen opgegeten..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Negligible schreef:
    Haha, wat doet dat daar :'D
    En nee, nog nooit eigenlijk

    Nagellak. Maar dan ook wel 10 verschillende kleuren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb ooit een keer mijn leeslampje meegesjouwd, haha.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Uh, ik prikte een gat in mijn vinger met mijn kapotte passerdoos. Maar dat is niet echt schokkend.


    Food.

    Ik draag nog geen tas, maar ik heb wel ooit eens per ongeluk een open fluostift in m'n boekentas gegooit, en vergeten hem eruit te halen, heel m'n rugzak zag flugeel vanbinnen x)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    DracosGirl schreef:
    sokken... (wel schoon natuurlijk anders zou het goor zijn)
    Maar de dag ervoor had ik bij mijn vriendin gelogeerd en was ik dus mijn sokken vergeten en toen nam ze die mee naar school xD


    oja, dat weet ik nog wel. Ghehe xD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.