• Hier een nieuw topic na mijn ongelooflijk interessante 300ste bericht in het vorige.

    National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.



    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    AfterToday - op nanowrimo.org
    Anhysbys
    Annwfyn
    Assassin - op nanowrimo.org
    Austen - op nanowrimo.org
    Brielle
    Bronte - op nanowrimo.org - 24 november
    Buddy
    C18
    CrazyChicken
    Defensive
    DirectionOne
    Edhelia
    Episkey
    Emrys
    Eurydice - op nanowrimo.org - 14 november
    Godess
    Hel - op nanowrimo.org - 15 november
    Joyable - op nanowrimo.org - 17 november
    LoQueSoy
    Mendacium
    Mutant
    Nightlock
    Oppugno -op nanowrimo.org - 23 november
    Pariah
    PixelPunk
    Pumpkins
    Sid
    Sjenkie - op nanowrimo.org
    Snatcher - 30 november
    Square - op nanowrimo.org - 30 november
    Starkiller
    Tempesta
    vocalizer
    Voiceless
    Wandless
    xMystic
    omymalfoy

    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo.
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 21:26 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik moet nog 21K(no_chears)


    Ex astris, sciencia

    Hel schreef:
    Finally done!! *O*

    Dit is trouwens mijn status dingetje


    Haha, die grafiek ziet er goed uit. Bij mij loopt hij wel redelijk gelijk met de par, maar dan een paar duizend woorden daaronder. (krul)

    Gefeliciteerd, btw. :'D


    @ Bronte;
    Dan loop je nog steeds voor, en niet alleen op mij, maar ook op de 1667 woorden per dag. Ik moet nog 30k en een paar woorden. (:

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 9:33 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik word fanatiek door al die 50.000 berichten. Snel snel snel verder schrijven. Hoef toch pas over een uurtje naar school. (':


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Als ik een dag niet schrijf lijkt het net alsof mijn grafiek naar beneden loopt, zo weird.


    Your make-up is terrible

    Thanks everyone (flower)

    @Assassin: Het is de eerste keer dat ik mee deed, dus het is inderdaad een persoonlijk record, haha :Y)
    @Hel: Nou, ik ga niet de 100K in een maand proberen in elk geval x) Maar ik ga nog wel door (:
    @Square: Ik denk dat ik voor op z'n minst 10K nog wel materiaal heb, maar om het wat spannender om te schrijven te houden zijn de uitleggen in het stuk dat ik nu heb vrij kort, dus dat moest ik ook nog wat langer maken en zo en dat neemt ook wel meer dan 10K in beslag, denk ik.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Joyable schreef:
    Ik word fanatiek door al die 50.000 berichten. Snel snel snel verder schrijven. Hoef toch pas over een uurtje naar school. (':
    Ik werd sowieso heel erg fanatiek toen ik de 40K bereikte. In mijn grafiekje kan je zien dat ik gisteren bijna 10K heb geschreven (:
    Hoe veel moet je ondertussen nog?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    ik zit echt nog steeds pas op de 14.000. Heb elke keer echt geen tijd.
    En vanaaf ben ik naar Breaking Dawn dus....
    MAN daar heb ik zin in


    Ordo ab Chao

    Ik wil nu schrijven. Dat moet ook, want ik heb vandaag nog geen woord geschreven aan NaNoWriMo, maar ik heb morgen twee toetsen en daarvoor moet ik ook nog leren. Why? (no_chears)

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 16:11 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eurydice schreef:
    (...)Ik werd sowieso heel erg fanatiek toen ik de 40K bereikte. In mijn grafiekje kan je zien dat ik gisteren bijna 10K heb geschreven (:
    Hoe veel moet je ondertussen nog?


    7.762 :3
    Whaaaat, bijna 10K? Dat is echt heel veel. o-o


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Joyable schreef:
    (...)

    7.762 :3
    Whaaaat, bijna 10K? Dat is echt heel veel. o-o
    Ik was tweeënhalf uur eerder opgestaan om te kunnen schrijven, heb toen twee uur geschreven voor training en nog twee uur na. Dus dan kan het wel ;3

    En en you can do it *O*
    7,7 K is natuurlijk niet niets, maar denk aan het feit dat je gewoon klaar bent als je dat hebt geschreven :'D toen ik me dat bedacht schreef ik aan een stuk door zonder inspiratiegebrek (:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Ik was tweeënhalf uur eerder opgestaan om te kunnen schrijven, heb toen twee uur geschreven voor training en nog twee uur na. Dus dan kan het wel ;3

    En en you can do it *O*
    7,7 K is natuurlijk niet niets, maar denk aan het feit dat je gewoon klaar bent als je dat hebt geschreven :'D toen ik me dat bedacht schreef ik aan een stuk door zonder inspiratiegebrek (:


    Ik heb geen huiswerk voor morgen (ik ga met tekenen/handvaardigheid naar rotterdam) :3 Ik kan de hele avond nog schrijven dus. :'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Joyable schreef:
    (...)

    Ik heb geen huiswerk voor morgen (ik ga met tekenen/handvaardigheid naar rotterdam) :3 Ik kan de hele avond nog schrijven dus. :'D
    Gaaf! Daar moet je echt gebruik van maken. Ik vind het schrijven persoonlijk dan ook een stuk fijner gaan, aangezien ik dan niet continu hoef te denken van "eigenlijk zou ik huiswerk moeten maken.."


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Gaaf! Daar moet je echt gebruik van maken. Ik vind het schrijven persoonlijk dan ook een stuk fijner gaan, aangezien ik dan niet continu hoef te denken van "eigenlijk zou ik huiswerk moeten maken.."


    Ja, inderdaad! :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    20k. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    15.000 (no_chears)


    comfort in c h a o s