• Aangezien ik helemaal gek word van al die topics leek het me handig om hier verder te praten over de film. :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Casual schreef:
    Edward's kapsel... blugh. ):
    Edward's Edward XD?


    Life is hard and then we die

    Brute schreef:
    (...)
    Ik vond kristen niet zo goed acteren in de vorige 3 flms. Maar hierin is ze serieus waar goed! Alsof ze veel meer ervaring heeft enzo.


    Ik zal er eens naar gaan kijken als ik de film zie.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Brunito schreef:
    Ik ga vrijdag!
    Vroeger was ik eigenlijk best heel erg Twihard/Twilight obsessed, maar ik zie eigenlijk steeds meer slechte punten. Maar het is ook voor de gezelligheid, want ik ga met 3 vriendinnetjes en dan een vet late film en naar de mac en superleuk dus okay.

    Obsessed wel niet, maar ik vond ze wel veel leuker dan nu


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Pumba schreef:
    Hij is geweldig (:


    comfort in c h a o s

    Pumba schreef:
    Hij is geweldig (:


    Ex astris, sciencia

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Edward's Edward XD?


    O, jaa. Edwars kapsel. ;p


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Casual schreef:
    (...)

    O, jaa. Edwars kapsel. ;p
    Naja, uberhaupt Edward XD Of nja, eigenlijk Robert zelf.


    Life is hard and then we die

    Renesmee is zó knap. Echt, toen ik haar zag was ik like; o__o

    Brute schreef:
    Renesmee is zó knap. Echt, toen ik haar zag was ik like; o__o

    zit zij al in part 1? nu wil ik er nog eerder heen


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    !! SPOILER !!

    Ik heb gisteren de marathon gezien en dus om een na twaalf deze nacht Breaking Dawn!
    EN IK KREEG ZO'N FESTIVALBANDJE OMG ! Haha.
    Renesmee is zoooooooo mooi omg! Ik smolt echt helemaal ik wil ook zo'n kind! ;$ Haar ogen waren echt zooooo omg! En ze stoppen echt op een kutmoment. D: Ik vind het jammer dat ze veel hilarische dingen tussen Jake en Rose hebben weggelaten (de grapjes, de hondenbak) want dat was wel leuk geweest. Anderzijds zit er in deze film veel meer actie en spanning dan in alle andere tesamen (ja, zelfs is het saaie Part1.) Er is ook een actie-stuk dat niét in het boek stond, wat het best spannend maakte. Verder vond ik het ook geweldig mooi gedaan, toen ze toonden hoe Jake als wolf zag en hoorde. Heel mooi verfilmd. Pracht van een film, echt waar!
    Edit: Edwards haar is echt spuuglelijk.xd

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 20:10 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik ben geweest O_o
    het was soooooooooooooooooo super!!
    ik en de vriendin met wie ik was, moesten huilen bij Jacob's stukje
    en we zaten Edward de hele tijd belachelijk te maken :'D
    en nog wel meer van zulke dingen..
    God wat hou ik er toch van :3


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Anitaaa schreef:
    !! SPOILER !!

    Ik heb gisteren de marathon gezien en dus om een na twaalf deze nacht Breaking Dawn!
    EN IK KREEG ZO'N FESTIVALBANDJE OMG ! Haha.
    Renesmee is zoooooooo mooi omg! Ik smolt echt helemaal ik wil ook zo'n kind! ;$ Haar ogen waren echt zooooo omg! En ze stoppen echt op een kutmoment. D: Ik vind het jammer dat ze veel hilarische dingen tussen Jake en Rose hebben weggelaten (de grapjes, de hondenbak) want dat was wel leuk geweest. Anderzijds zit er in deze film veel meer actie en spanning dan in alle andere tesamen (ja, zelfs is het saaie Part1.) Er is ook een actie-stuk dat niét in het boek stond, wat het best spannend maakte. Verder vond ik het ook geweldig mooi gedaan, toen ze toonden hoe Jake als wolf zag en hoorde. Heel mooi verfilmd. Pracht van een film, echt waar!
    Edit: Edwards haar is echt spuuglelijk.xd

    Ja ze stopte echt op een stom moment he (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    ik wil toch nog een keer reageren. ik heb het boek gelezen en de film gezien, eigenlijk geloof ik mijn eigen woorden nu niet, maar de film was beter. dat heb ik nog nooit bij een boek gehad dat verfilmd werd. alleen het stukje dat de wolven tegen elkaar praten vind ik echt slecht, het lijkt net alsof ze in een badkamer staan en dan praten.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Pumba schreef:
    (...)
    Ja ze stopte echt op een stom moment he (:

    Ik en mijn vriendin zaten de hele tijd te zeggen: "Nu gaat het stoppen, nu gaat het gedaan zijn." EN HET BLEEF MAAR DOORGAAN HAHA!
    Btw; Bella lijkt serieus anorexia te hebben voor ze verandert. D:


    Has no one told you she's not breathing?

    FashionChick schreef:
    (...)
    zit zij al in part 1? nu wil ik er nog eerder heen


    jep, je ziet haar als baby, kind, en tiener/volwassene (ze zit er een beetje tussenin). Echt suuuuperknap!