• Aangezien ik helemaal gek word van al die topics leek het me handig om hier verder te praten over de film. :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb hem in Londen gekeken.
    Er werd naar mijn idee net iets te klef gedaan.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik heb 'm vandaag gezien.. mooie beelden enzo, dat zeker, maar.. sorry niet zo'n goede film. Ik miste nogal wat dingen en bepaalde gebeurtenissen waar ik in het boek zo'n emoties bij had (zoals Bella's keuze om de baby te houden en Jake's alpha's gebeuren) en dat was in de film zo dissapointing.. mja, als je het boek gelezen hebt valt de film wel mee I guess..

    LisaPurdy schreef:
    Even voor de duidelijkheid x'D
    Het is toch Kristen? Niet Kirsten
    Toch? x'D

    klopt :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Huwlijksreis duurde me veel te lang, en de verandering, oh my god somebody kill the producers, vond het in het boek stukker beter/leuker/interessanter.

    Die muziek die erbij zat, echt kwijl. Vooral Turning Page, <'3.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Hooligan schreef:
    Huwlijksreis duurde me veel te lang, en de verandering, oh my god somebody kill the producers, vond het in het boek stukker beter/leuker/interessanter.


    Het huwelijksreis was inderdaad té lang. Ik moest naar de wc tijdens de film, en toen ik terugkwam vroeg ik of ik nog wat gemist had. En mijn vriendinnen zeiden alleen maar; "Nee. Nog steeds gezoen en Bella's faal acties om zich sexy voor te doen"(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Persefoneia schreef:
    (...)

    Het huwelijksreis was inderdaad té lang. Ik moest naar de wc tijdens de film, en toen ik terugkwam vroeg ik of ik nog wat gemist had. En mijn vriendinnen zeiden alleen maar; "Nee. Nog steeds gezoen en Bella's faal acties om zich sexy voor te doen"(krul)

    Lol, inderdaad. Toen Bella voor de eerste keer in beeld kwam, flapte ik er perongeluk uit: 'Jezus, ze is nog steeds zo lelijk.' En toen keken héél wat mensen me boos aan x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Lol, inderdaad. Toen Bella voor de eerste keer in beeld kwam, flapte ik er perongeluk uit: 'Jezus, ze is nog steeds zo lelijk.' En toen keken héél wat mensen me boos aan x)


    HAHA. Tja, ik kan je geen ongelijk geven. :{D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik heb hem gisteravond gezien en ik vond hem echt tegenvallen ..


    To infinity and beyond •

    Ik vond hem ook tegenvallen. Na mijn idee mist er aardig wat. En dan dat stuk met die wolven toen volgde ik het even niet meer, dat was vet raar :S


    Life's a journey, not a destination

    Dat zijn goede film hé!!!
    Ik heb ze wel 1000 keer gezien en ik ben ze nog niet beu!!!


    als ik zou kunnen dichten, daar kun je vast op aan. Dan zou een stroom van verzen op deze bladzijde staan.

    Ik heb hem nog altijd niet bekeken en heb geen zin om hem online te downloaden of via tv te huren.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Iedereen heeft z'n haar geknipt. :@ niet leuk =(


    Crimson tears flow from lifeless eyes to mingle with the endless sands bestowing ever greater power upon the demon god.

    Ik ga er op 18 November heen, mijn verjaardag, Breaking Dawn 2


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Breaking Dawn part 2, 16 november. I can't wait!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.