• Aangezien ik helemaal gek word van al die topics leek het me handig om hier verder te praten over de film. :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aquila schreef:
    (...)

    Ja, als je die reeks nu al zoo lang kent, al zovéél over heb gelezen - raak je het echt wel beu en die slechte punten begin ik mij ook aan te ergeren.
    De film, ach, ik wil hem wel zien, maar niet dat ik van OMFGGGGGGGGG was zoals bij HP7.2 -


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben er (na twee en een halve week extra wachten) eindelijk heen geweest vanmiddag
    En ik heb zo veel gehuild
    Bij de bruiloft
    En als ze denken dat Bella dood is
    En als je dan al die herinneringen ziet
    Echt niet normaal
    Wat een geweldige film
    Ik ben echt een twi-hard


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben naar de film geweest. Ik vond hem best mooi. En Kirsten speelde echt beter. Ik heb i.p.v. Gehuild gelachen ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ben er vandaag nog naartoe geweest.
    Veel beter gespeeld door Kirsten dan in de andere films. Hij is ook mooi gemaakt C:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ik vond hem zo mooi <3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hij was echt prachtig!


    Tears are words the heart can't say.

    Buddy schreef:
    Ik ben naar de film geweest. Ik vond hem best mooi. En Kirsten speelde echt beter. Ik heb i.p.v. Gehuild gelachen ;$


    Ik lachte me in het begin ook kapot.

    Ik was bij de première en hij was echt geweldig! :)
    Ik vond alleen dat het kapsel van Alice niet zo mooi was...
    Haar kapsel uit twilight is het beste :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    de kapsels vond ik best lelijk. kristen speelde idd beter. ze hebben aleen allles ingekort en de moppen mochten van mij er best in. Ik had jake dat etensbak willen zein gooien naar rosé xD IK heb op 1zo'n stukje dat het stil is kreeg ik de slappe lach:X toen jake ging huilen kreeg ik een brok in mijnkeel maar ik ben een edward fan(huil)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gisteren gezien, maar vond de vorige 3 beter. Maar de zachte muziek vond ik heel leuk. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wauw, de vorige delen waren gewoon saai
    Deze is wel nice.
    Alleen wat een vettige film. Nja, als ik zeg waarom spoil ik het een beetje denk ik :e


    I live for the applause, you will die for it.

    de film was echt leuk, ben naar de premiere in eindhoven geweest (:


    My biggest fear is oblivion.

    ik ben geweest zondag avond na premiere.. (zo dat ik alles al gezien had voordat iedereen over zou praten..)
    het was geweldig.. ALLES.. eindelijk klopte het eens ongeveer met het boek.
    En er zijn gewoon zoveel grappige stukkjes aan..
    vb. Jacob die bijna moet kotsen als hij die beker met bloed ziet en dan verder van Bella gaat zitten;
    vb. Bella die in lingerie komt staan op huwelijksreis om Edward te verleiden en dan wat Edward doet.. das gewoon ZO grappig.. :)
    nouja.. ik vond het FANTASTISCH..
    en ik verlang nu al naar 11.18.12 (das toch de datum van de volgende ee?

    Even voor de duidelijkheid x'D
    Het is toch Kristen? Niet Kirsten
    Toch? x'D


    Love your life

    Ik heb 'm op internet gekeken. :Y)
    Hij was wel komisch.


    "Well, well. Look who we've got here!"