• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    maggie= Spaarkoe

    Carlisle =Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory
    Jared= IrishMiracle
    Rosalie = IrishMiracle
    Emmett= xRisingStarx
    Rebecca: xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.







    Regels



    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 17:03 ]


    Ex astris, sciencia

    Amy
    Ik gromde terwijl een traan mijn wolvenoog verliet. Deze vampier zou boeken. Zodra ze mijn staart losliet beet ik in haar arm en schudde ze door elkaar, wat niet goed afliep voor de arm.
    [Waarschijnlijk verschrikkelijk komisch ]


    Ex astris, sciencia

    [beet je of was dat gedachte.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ en zo kijk je dan

    xD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Als ze iets dacht, dan zet ik dat schuin. Ik ben dat alleen even geleden vergeten te doen.]


    Ex astris, sciencia

    [dus je hebt haar arm nu]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jep]


    Ex astris, sciencia

    bella
    Ik had de staart losgelaten en dat had ik beter niet kunnen. IK gilde het uit toen mijn arm eraf getrokken werd. 'JIj verdomme rothond' schreeuwde ik boos. Jemig ik mog Jake niet eens spreken. Ik starte de aanval met als doel iets breken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jake is eten (A)]

    [Smakelijk!]
    Amy
    Ze schreeuwde het uit en startte de aanval, maar ik kwam niet binnen bereik. Ze probeerde iets te breken, hoewel dat niet lukte. Ik liep weg, staart kort bij me, naar de grens

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 18:20 ]


    Ex astris, sciencia

    bella
    Ik rende op haar af. Ik was net over de grens toen ik me dat besefte. 'Ik krijg je nog wel stomme vieze stinkende hond' ik draaide boos om.
    [eetsmakeljk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [mooie wolf hé? ^^^^^^^]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Eerder Kwade wolf (A) Maar van kleur is wolfje mooi.]
    Amy
    Ik lachte triomfantelijk. Die vieze bloedzuiger kreeg me niet, nooit niet. En toen bedacht ik me iets. Ze zou Jason toch geen kwaad doen?

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 18:25 ]


    Ex astris, sciencia

    Bella
    Stomme vervloekte wolf. Ik hoopte dat Sam het nooit te weten zou komen. Dan had ik echt problemen met het verdrag. Alhoewel Jake heeft het ook overtreden. Ik gromde nog woede naar de wolf die stond te lachen
    [die wolf ben jij die boos is van woede]:P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    Amy
    Ik lachte bitter bij de gedachte aan Jason. Hij moest hierheen komen. Ik kon niet terug. Ik huilde twee keer kort. Het teken dat ik hem nodig had. Dit hadden we afgesproken.


    Ex astris, sciencia

    Bella
    Ik keek haar aan toen ze huilde. Iets in haar gezicht veraade angst. Ik besloot weg te gaan kijken wat ze zou doen.Ik dacht aan vanachtend. Wie zou dit zijn. Nee geen seth, jared, paul of een van hun. Deze had ik nog nooit gezein. Zou het dan van vanochten Amy zijn. Ik dacht na en glimlaachte. Ze was daar met iemand anders. Ik grijnsde vals naar haar en liep weg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan