• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    maggie= Spaarkoe

    Carlisle =Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory
    Jared= IrishMiracle
    Rosalie = IrishMiracle
    Emmett= xRisingStarx
    Rebecca: xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.







    Regels



    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 17:03 ]


    Ex astris, sciencia

    [kmoet zo weg.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [bye bye. ik weet nie thoelaat ik kom ik gan aar de bieb met mijn neefje(H) savonds naar mijn oma ik wben al wel om half 3 vrij]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    "Don't mess with Bella." Lach ik en sta op om Leah een knuffel als begroeting te geven. Het was vreemd maar ook haar had ik zelfs gemist.

    Leah
    Ik lach en knuffel Jake. "Zal ik onthouden!" Dat moest me niet verteld worden.
    [Bye!]


    Ex astris, sciencia

    Bella
    Ik grinikte en keek hoe hij Leah omhelsde. Ik begon weer te griniken van pret.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    "Leah heb jij Nessie gezien? Ik wil haar echt eventjes zien!" Ik kijk haar hoopvol aan.

    Bella
    "ik ben boven' melde ik en liep naar boven. [doeg]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    Ik denk even diep na. Had ik Nessie vandaag gezien? Ik dacht van niet. Nee.
    "Ik denk het niet. Maar, misschien is ze op het strand?"


    Ex astris, sciencia

    Jake
    "Weet ik niet maar ik mag van Bella niet weg." Zeg ik met een zucht en kijk rond. "Film kijken?" Vraag ik dan maar.

    Leah
    "Waarom mag je niet weg?" vraag ik lachend terwijl ik instem met het idee voor de film. "Ik durf te wedden dat ze hier een hele gallerie hebben."


    Ex astris, sciencia

    jake
    "Ik moet me rustig houden van Bella.." antwoorde ik. "Kies jij trouwens maar een film" voegde ik daar aan toe.

    Leah
    Ik grinnik terwijl ik een film uitkoos. Welke zou ik nemen? Een actiefilm? Dat kon misschien nog het beste zijn. Ja, actie zou het worden.
    "Ik hoop dat ik beter mijn films uitkies als Bella," lach ik terwijl ik een van de films bovenhaal. "Is The Day After Tomorow goed?" [Dat is actie,toch?]


    Ex astris, sciencia

    Jake
    Ik knik. "Klinkt goed, zullen we nog meer mensen verzalemen? Is misschien ook leuk?" Vroeg ik aan Leah.

    Leah
    Ik knik enthousiast, maar wie was er vrij dezer dagen?
    "Wie zoal?"


    Ex astris, sciencia

    Jake
    "Geen idee, Paul? Jared? Quil? Embry?" Somde ik op.

    [ik ben weg]