• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG iUser of bij de onderadmin van deze RPG Fayan. Ook kun je het vragen aan de mede-admin Leave en aan de hoofdmoderator Bronte.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:Renesmee= MorningGlory
    Claire =Leave
    Alice = iUser
    Jane = Fayan 3de x
    Esmé = HurtedHeart
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Kate = Sephine
    Huilen = Vianna
    Didyme = HurtedHeart
    Heidi =Proprius
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Carmen = MorningGlory
    maggie= Spaarkoe

    Carlisle =Fayan
    Jacob = Proprius
    Embry = Emrys
    Seth = Proprius
    Liam = LWTomlinson
    Fred = kiara2
    Jasper = MissLeto
    Edward = Vianna
    Paul = SwaggerApp
    Stefan = HurtedHeart
    Quil= MorningGlory
    Jared= IrishMiracle
    Rosalie = IrishMiracle
    Emmett= xRisingStarx
    Rebecca: xRisingStarx

    Verzonnen.
    Liesforaliar - Penelope
    iUser- Rayaa
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    MissLeto - Hazel.
    TERRORR - Alyssda
    SwaggerApp - Sable.
    GoldStone - Charlie.
    MorningGlory – Jennifer.
    Spaarkoe - Lucy.
    Bronte- Amy & Jason.







    Regels



    HERINNERING: Blijf alsjeblieft in je rol, mensen! Denk aan de originele karakters van het personage wat je speelt en hóu je daaraan! Doe geen dingen die ze normaal nooit zouden doen.Dankje :'D

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 17:03 ]


    Ex astris, sciencia

    Bella
    Ik lachte om LEah en de deur ging. Leah liet ze binnen. Ze keken hun ogen uit op het buffet. 'Hoi kom binnen' zei ik uitnodigend. Ik herkende ze neit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jason
    Ik keek met grote ogen naar de voorraad eten. Van wat ik in de laatste dagen had geleerd, wist ik dat weerwolven vaak veel honger hadden en grote hoeveelheden aten. Een van de Cullens begroette ons. Ik had geen idee wie dit was, maar ze was vriendelijk.
    "Amy, Jason, dit is Bella." Leah stelde ons voor aan de nog onbekende vrouw. "Bella, dit zijn Amy & Jason."


    Ex astris, sciencia

    bella
    Ik knikte bij de namen en schudde ze de hand. 'Drinken en eten mag je zelf pakken als he op is vul ik weer bij' grinikte ik. 'Leah hoeveel komen er?" ik keek even vragend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ze gaan een film kijken bij de Cullens, kom ook?]
    Leah
    Ik keek even vragend naar Jacob, zelf wist ik niet wie er precies zou gaan komen.


    Ex astris, sciencia

    [sgoe bella is er al kga morgen naar bd]
    bella
    'Ach met mijn vampkrachten heb ik alles zo klaargemaakt' grinikte ik. 'Welke film wordt het' bennieuwd welke ze uit de videotheek a la cullen gekozen hadden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Leah
    "Ja, een videotheek kun je dit wel noemen." grinnik ik en toon de film. "The day after tomorow, als jullie dat goed vinden, tenmisnte?"


    Ex astris, sciencia

    [Ik ben al naar BD gegaan, gister (wbw)]
    Alice.
    Opeens stond ik in de woonkamer.
    'Poef, mag ik mee kijken?' vroeg ik grijnsend.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Bella
    'Maakt mij niks uit. Ik ga even bij Charlie op bezoek.' ik keek ze even aan. Ik omhelsde Jake en zeik zacht dat hij rustig moest doen. Ik gaf Jason en AMy een hand. Ik riep Renesmee van boven en liep naar de garage. Ik duwde het gaspedaal een paar keer goed in, toeterde luid en reed langs het huis waar een paar mensen ons gapend nakeken
    [kga zo weg. Dansen, dansen. reageer nog maar wel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    "Hey Alice" Ik was in zo'n goede bui dat ik het zelfs helemaal geweldig vond dat zij er ook was. "Wie komen er nou nog meer Leah?" Vroeg ik en keek haar aan.

    Alice
    'Hoi Jake,' zei ik, nog steeds met een grijns. Ik wist het einde van de film al door de visioenen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Bella
    Toen ik terug kwam van Charlie was het best druk. Bijna alle hapjes waren op dus besloot ik nieuwe te maken. Toen ik Alice zag omhelsde ik haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bella
    Ik liep met een volle schaal naar Jake. 'Hoe gaat het?' ikkeek hem aan. Hij keek naar de hapjes en propte er een paar in zijn mond. Hij likte zijn lippen af en ik grinikte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jake
    "Goed hoor," Antwoorde ik en knipperde expres nog een paar keer met mijn ogen naar haar. "Kom er gewoon bij zitten Bells!"

    Bella
    'Ik ben niet uitgenodigd' zei ik terwijl ik grinikte om Jake die met zijn ogen knipperde. Hij had het me echt vergeven. Alles wat ik moest doen zou ik doen voor hem. Voor onze broer en zusliefde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [moet weg vanavond ga ik naar BD1 dus tot morgen[]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan