• Op 21, 22 en 23 juni zou ik met 3 vrienden naar de efteling gaan. We zitten allemaal in ons examenjaar en het was een soort afscheidsuitje, zegmaar.
    Nu is er 1 iemand, Karin. Die wil ook naar Graspop. Wij hebben die hele kamer al geboekt voor 4 personen, waar ze het mee eens was. En nu wilt ze niet, omdat ze liever naar Graspop wilt met andere vrienden.
    Nu weten die andere 2 vrienden en ik niet zo goed wat we ermee aan moeten. We kunnen namelijk niemand anders vinden, want dan wordt het gewoon minder leuk.
    Jan en Sara vinden dat Karin alsnog moet betalen, omdat ze mee zou gaan en het met het boeken eens was. Dan had ze dat van Graspop maar eerder moeten zeggen.
    Zelf zit ik met een dilemma. Langs de ene kant: ze gaat niet, dus waarvoor betaalt ze dan? Langs de andere kant: als ik een hotel afzeg, moet ik ook betalen. Dus waarom moet Karin dat dan niet?

    Uiteindelijk zijn we naar Karin gegaan en hebben we de waarheid gezegd. Nu is Karin boos, want ze zegt dat ze er zelf niets aan kan doen, omdat zij niet bedacht heeft dat Graspop precies op die datum is. Daarnaast zei ze dat we helemaal geen toestemming hebben gevraagd, terwijl we Jan en Sara erbij waren toen ik letterlijk vroeg: 'vind je het goed als we nu boeken?'. Dus dat vind ik ook wel erg vreemd klinken.

    Wat zouden jullie doen in deze situatie? Want ik weet niet wat ik ermee aan moet.

    De namen zijn trouwens verandert :')

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 17:48 ]


    To live would be an awfully big adventure

    Ik vind het lullig en ik zou er geen aandacht aan schenken, ipv helemaal ruzie maken. Gewoon doen alsof er niks aan de hand is, maar haar negeren als ze het heeft over Graspop enzo. Als ze er echt spijt van heeft, zal ze er zelf wel mee komen en dan is het een echte vriendin. Anders zou ik zeggen dat ze moet opflikkeren.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wat een naaistreek... Ik zou niet weten wat je moet doen, sorry.


    Your make-up is terrible

    Haar de annulatiekosten laten betalen.
    Natuurlijk is het niet fijn, maar dan had ze beter moeten opletten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jullie moeten mij mee laten gaan (bloos)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Je kan altijd bellen of je een andere (kleinere) kamer kan reserveren. Ik vind wel dat Karen dan de kosten moet betalen die jullie dan extra moeten maken, het is haar schuld dat jullie nu in de problemen zitten.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Scandal schreef:
    Haar de annulatiekosten laten betalen.
    Natuurlijk is het niet fijn, maar dan had ze beter moeten opletten.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Graspop is altijd pas eind juni, 27, 28, 29 juni. Ik weet het, want volgend jaar wordt m'n 6e jaar. En sowieso, I'm not blaming her for anything; ik ga ook liever naar Graspop, want de Efteling kan het hele jaar door, Graspop maar een keer. Ik vind dat je een beetje van een mug een olifant maakt, dus waarom vraag je niet gewoon iemand anders als die Karin echt niet kan? Problem=Solved.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Het is wel erg egoïstisch dat ze dat van jullie dan afzegt hé, alles is al geboekt en geregeld en dna wilt ze terugkrabbelen? o_O'' Graspop komt toch ieder jaar, dus dan kan ze net zo goed volgend jaar -gayhandje-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Het is wel erg egoïstisch dat ze dat van jullie dan afzegt hé, alles is al geboekt en geregeld en dna wilt ze terugkrabbelen? o_O'' Graspop komt toch ieder jaar, dus dan kan ze net zo goed volgend jaar -gayhandje-

    Graspop is ieder jaar, ja, maar niet met dezelfde bands. De line-up is altijd anders, en stel dat ze (ookal is de line-up nog niet bekend) graag heel veel van die bands wil zien, en niet gaat, zit er dik kans in dat ze over twee jaar niet komen. De Efteling is altijd hetzelfde.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)