• Hier worden alle berichten geplaatst
    tussen [ ] is voor offtopic



    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=119542


    Eigenaar: MissDreams
    Mede-eigenaar: pradaa

    Avatar Rollenlijst

    Belangrijke personages.
    Aang bezet door Stormcloak 2x
    Katara bezet door pradaa 3x
    Sokka bezet door pukkelxding 2x
    Zuko bezet door BleuEyesGirl 3x
    Ozai bezet door Stormcloak 2x
    Toph bezet door
    Iroh bezet door
    Azula bezet door Maitresse 2x
    Zhao bezet door
    Prinses Yue bezet door pradaa 3x
    Long Feng bezet door
    Ty-lee bezet door
    May bezet
    De Aardkoning bezet door
    Koning Bumi bezet door
    Meester Paku bezet door
    De Graaf bezet door
    Langschot bezet door
    Smellerbee bezet door
    Jet
    Bliksem-Bliksem Boemman bezet door
    Suki bezet door Vianna
    De Kolenman bezet door
    Hama bezet door

    Verzonnen.

    Luchttempel.
    Apli Ishai bezet door Bronte
    Annah bezet door BleuEyesGirl 3x

    Aarderijk.
    Ayushi bezet door pradaa 3x
    Dayleigh bezet door SuperCookie

    Waterstam.
    Izumi Mizu No On’nanoko bezet door MustacheMe 2x
    Eliada Azra bezet door Maitresse 2x
    Kumo Aoi Sora bezet door MustacheMe 2x
    Lucine Rolance bezet door MissDreams 2x

    Vuurnatie.
    Zohia Nomenza bezet door MissDreams 2x
    Layra Mayran bezet door BleuEyesGirl 3x
    Miyuki bezet door [q]pukkelxding[/b] 2x
    Rollenlijst gemaakt door PurpleSea ©.

    regels;
    -Als je niet normaal kan doen tegen andere leden of je bemoeit met hun stukjes krijg je 1 waarschuwing
    -Als je denkt dat je alles kan veranderen, datkan niet! dan met je (mede-)eigenaar zijn!
    -Niet schelden of bedreigen.
    -Als je 3 waarschuwingen hebt gehad en 1 van deze regels weer overtreed wordt je uit de RPG gezet en mag je niet meer meedoen.


    Mensen met waarschuwingen:
    -
    -

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 19:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 dec 2011 - 17:37 ]


    Life is hard and then we die

    ~ Sokka
    Ik drukte haar dicht tegen me aan. Ik moest dit moment maar koesteren, want waarschijnlijk zou ik niet lang met haar hebben. Ik legde mijn hoofd in haar nek en snoof zachtjes haar geur op. Ze rook zoet, naar bloemen in bloei. Het rook heerlijk. Ik hoopte dat ze mijn ietwat vreemde gedrag niet ontdekt. Langzaam streelde ik met een vinger over haar rug. Dit moment was perfect.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)[Hehehehehe. Hoe zal ik 'r noemen?]


    [maakt mij niet zoveel uit, zolang het maar past en ze vuurnatie is (anders neemt Ozai haar nooit :3 was ze al maîtresse of wordt ze dat?)


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Migaela
    Ze glimlacht broos, en sluit haar ogen genietend wanneer ze zijn vingers zacht, strelend over haar rug voelt glijden.
    Het voelde zou goed, en was tegelijkertijd zo fout...
    Waat zou het worden? Haar verstand of hart?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Makarov schreef:
    (...)

    [maakt mij niet zoveel uit, zolang het maar past en ze vuurnatie is (anders neemt Ozai haar nooit :3 was ze al maîtresse of wordt ze dat?)
    [Ze wordt? Ik zag Ozai er trouwens nog niet tussen staan ;o domme ik :(]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)[Ze wordt? Ik zag Ozai er trouwens nog niet tussen staan ;o domme ik :(]


    [Op de lijst? Ozai moet nog steeds worden toegevoegd :3 Ik bedoel dat ze bij Ozai komt aankloppen ofzo, dus ze is nog niet zijn maîtresse]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Makarov schreef:
    (...)

    [Op de lijst? Ozai moet nog steeds worden toegevoegd :3 Ik bedoel dat ze bij Ozai komt aankloppen ofzo, dus ze is nog niet zijn maîtresse]
    [Weet ik, bedoelde meer zo van, vind je het goed dat ze het wordt :3? Maar ik heb je toegevoegd hoor :D]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)[Weet ik, bedoelde meer zo van, vind je het goed dat ze het wordt :3? Maar ik heb je toegevoegd hoor :D]

    [ik vind 't best, denk ook dat dat makkelijker en beter is :3 ik ga morgen weer verder (:<]

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 19:00 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    [Kunnen jullie even wachten, wnat i volg het hele verhaal niet meer?!!! Jullie hebben gewoon 7 pagina's erbij geschreven :S]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [In welk verhaal zat je dan? Want voor zo ver ik weet zit je niet verwikkeld in een van onze [/waar ik bij betrokken was] verhalen ;o]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 dec 2011 - 13:36 ]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    [In welk verhaal zat je dan? Want voor zo ver ik weet zit je niet verwikkeld in een van onze [/waar ik bij betrokken was] verhalen ;o]


    [Ik schrijf mijn stuk voor Ozai wel zodra de concubine maîtresse klaar is :3]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    ~ Sokka
    "Kun je niet iets bedenken waardoor je hier langer zou kunnen blijven Miga? Ik vind dat het tijd is dat je eens voor je eigen geluk kiest en niet telkens dat van anderen kiest en jezelf daarbij verwaarloost." Stiekem wilde ik ook gewoon dat ze kon blijven, maar ik vond het belangrijker dat ze zelf gelukkig was.


    Life is hard and then we die

    Migaela
    ‘Ik heb een belofte gemaakt, die mag ik niet breken, Sokka.’ Prevelt ze met een zucht, terwijl ze in stilte haar vingertoppen over zijn borst laat glijden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ~ Sokka
    "Dan wil ik je alles geven wat ik je nog kan geven zo lang als je hier bent" stamelde ik. Beloftes zijn beloftes, natuurlijk... Misschien moest ik met haar meegaan?


    Life is hard and then we die

    Migaela
    Ze glimlacht, en duwt hem dan op zijn rug in het gras waarna ze op zijn buik kunt liggen.
    ‘Voel je vooral niet verplicht.’ Glimlacht ze met een onschuldige glimlach na zijn woorden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ~ Sokka
    Ik glimlachte, wat een dame was het. "Ik voel me zeker wel verplicht om jou je goed te laten voelen voor zolang als je hier nog bent. Dat kan ik op z'n minst doen voordat je de wereld redt." Het meisje dat de wereld redt en ze ligt in mijn armen. Kon het nog mooier?


    Life is hard and then we die