• heey Q-tjes
    Een vriendin heeft een paar maanden geleden gelogen tegen de politie , en heeft gezegt dat men vader haar verkracht heeft ,resultaat : 4 vriendinnen hebben me laten zitten en men pa zat in het begin in de bak , en nu is dat dus uitgekomen dat dat ze ferm gelogen had ..... met bewijzen en alles
    en nu zeggen veel vriendinnen tegen mij dat het ergens wel zielig is voor haar . dat zij veel vriendinnen gaat verliezen ??!!
    er zijn ook vriendinnen die zeggen dat ze nu terug contact gaat proberen zoeken...
    Dan weet ik echt niet wat te doen ... aan de eene kant was het vroeger m'n Beste vriendin , aan de andere kant heeft ze iets gedaan dag de meeste haar in geen jaren zouden vergeven
    .....
    Als ze terug contact zoek ..... pff Wat moet ik doen ???? xD

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik keek even naar het vorige topic dat je hierover geplaatst had. Maar eh, ze hebben toch seks gehad, of niet? Anyways, ik zou sowieso niet eens meer contact met haar zoeken, maar dat ben ik.


    To infinity and beyond •

    doohickey schreef:
    ik weet niet hoe veel jij van je vader houd, maar ik zou die "vriendin" nooit vergeven. je vader heeft in de bak gezeten door je vriendin! dat vind ik echt respectloos van haar.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Tempesta schreef:
    Ik zou niet eens overwegen terug vrienden te worden met zo iemand (cat)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    MustacheMe schreef:
    Die bitch een rotklap geven. (cat)


    Hope goes lost but never dies.

    MustacheMe schreef:
    Die bitch een rotklap geven. (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik denk dat ik me dat oud topic herinner; Ik zou het haar niet vergeven, want het is wel een feit dat het vertrouwen weg is, voor hetzelfde geld lapt ze het je in de toekomst nog eens. Zoals je zegt, ze had maar niet moeten liegen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tempesta schreef:
    Ik zou niet eens overwegen terug vrienden te worden met zo iemand (cat)

    Gregory schreef:
    Ik keek even naar het vorige topic dat je hierover geplaatst had. Maar eh, ze hebben toch seks gehad, of niet? Anyways, ik zou sowieso niet eens meer contact met haar zoeken, maar dat ben ik.

    Die vader en dat meisje hadden seks gehad, maar dat meisje had die vader aangeklaagd voor verkrachting. Ja, dat is natuurlijk nog wat erger, en het was ook niet waar :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wat een ***********trut ! Geen contact meer mee zoeken ! Hoe gemeen kan zij wezen !


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Templesmith schreef:
    Ik had haar allang levend begraven. (cat)

    Of gevierendeeld, van een flat af gegooid, gekenterd in een rivier gegooid.
    Nee ik zou haar zo hard een klap geven dat het de eerst komende weken nog na galmt. En haar dan nooit meer aankijken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    GoogleIt schreef:
    Die bitch een rotklap geven. (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    GoogleIt schreef:
    Die bitch een rotklap geven. (cat)


    The soul needs autumn.

    Mutilant schreef:
    Als iemand mijn pa zou verraden voor iets wat hij never nooit zou doen zou ik allang geen vrienden meer met zo'n wijf zijn.


    Ivar Oosterloo.

    Geen contact zoeken met dat wijf!
    Dit is wat ik zou doen als mijn vriendin mijn vader zou beschuldigen van zo iets vreselijks en als mijn vader onterecht in de gevangenis zou zitten... *kuchkuch* komtie: Ik zou die h**r een harde klap geven op haar bek en haar haren eruit rukken en in haar gezicht spuggen en die f*ckn'b*tch helemaal ten schande maken op school! Dat noemt zich een vriendin?
    Sorry voor het taalgebruik maar ik kan echt boos worden om zulke dingen.. ;')
    En mag ik vragen waarom ze in godsnaam zóiets heeft verzonnen???

    Oooww ik lees nu pas dat ze wel seks met je pa had en dan ook nog vrijwillig. Sorry hoor, maar je pa spoort ook niet. :S dat is gewoon... abnormaal. Hij heeft een straf dan zéker verdiend maar dan niet op zo een manier. Ik zou dan niet helemaal tekeer zijn gegaan tegne dat wijf want ik zou me ook schamen voor wat mijn vader heeft gedaan.