• heey Q-tjes
    Een vriendin heeft een paar maanden geleden gelogen tegen de politie , en heeft gezegt dat men vader haar verkracht heeft ,resultaat : 4 vriendinnen hebben me laten zitten en men pa zat in het begin in de bak , en nu is dat dus uitgekomen dat dat ze ferm gelogen had ..... met bewijzen en alles
    en nu zeggen veel vriendinnen tegen mij dat het ergens wel zielig is voor haar . dat zij veel vriendinnen gaat verliezen ??!!
    er zijn ook vriendinnen die zeggen dat ze nu terug contact gaat proberen zoeken...
    Dan weet ik echt niet wat te doen ... aan de eene kant was het vroeger m'n Beste vriendin , aan de andere kant heeft ze iets gedaan dag de meeste haar in geen jaren zouden vergeven
    .....
    Als ze terug contact zoek ..... pff Wat moet ik doen ???? xD

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Mutant schreef:
    Die bitch een stoot op haar gezicht geven, over zoiets lieg je niet, dan ben je gewoon een ziek persoon! Echt waar, ik kan hier zo boos om worden, ook al ken ik haar niet eens(cat)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    In mekaar kloppen ja.


    Has no one told you she's not breathing?

    Wat verschrikkelijk, dat kutkind heeft jou vader hartstikke veel reputatieschade aangedaan. Ik kan niet begrijpen dat je nog overweegt contact met haar te onderhouden. Dat kind heeft een klap nodig in haar gezicht. Met een stoel.


    ars moriendi

    Wauw. De antwoorden van de mensen hier: Zinloos Geweld.
    Daar los je inderdaad heel veel mee op. En je slaat natuurlijk ook zomaar iemand in elkaar. Ja, logisch.


    Here & Now

    Highkick


    All I have in life, is my imagniation.

    Siddhartha schreef:
    Wauw. De antwoorden van de mensen hier: Zinloos Geweld.
    Daar los je inderdaad heel veel mee op. En je slaat natuurlijk ook zomaar iemand in elkaar. Ja, logisch.


    Ik weet dat geweld niets oplost, maar man, wat zou ik dàt kind graag slaan. Soms is dat gewoon op z'n plaats. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Tempesta schreef:
    Ik zou niet eens overwegen terug vrienden te worden met zo iemand (cat)

    Ik ook niet, ze heeft er voor gezorgd dat je pa onschuldig in de bak zat. Plus, familieleden en vrienden van je pa zullen je vader ook wel anders hebben bekeken toen en dat voor een stomme leugen.
    Ze had moeten nadenken voor ze zoiets doet, dat is een zware beschuldiging met zware gevolgen. Als zij dan beslist om zoiets te doen, moet zij de gevolgen er van dragen. En moet je ze niet zo in 1 2 3 vergeven.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    MustacheMe schreef:
    Die bitch een rotklap geven. (cat)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik zou haar de tering in slaan.

    Maar ze hadden toch soweizo seks gehad?

    MustacheMe schreef:
    Die bitch een rotklap geven. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    C18 schreef:
    (...)
    ^
    This. Seems pretty obvious to me. Niet dat ik zo close ben met m'n pa, maar als iemand 't in d'r achterlijke kutkop haalt familieleden van me van zo iets te beschuldigen, kunnen ze 'm krijgen ook.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik snap niet dat je je uberhaupt nog afvraagt of je haar terug moet laten in je leven. NEE. NIET DOEN. Fuck die bitch, je vader heeft door haar in de bak gezeten!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    MustacheMe schreef:
    Die bitch een rotklap geven. (cat)


    Save me from myself.

    RainbowDay schreef:
    Geen contact meer zoeken met haar. *herinnert Topic nog*


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    MustacheMe schreef:
    Die bitch een rotklap geven. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind