• heey Q-tjes
    Een vriendin heeft een paar maanden geleden gelogen tegen de politie , en heeft gezegt dat men vader haar verkracht heeft ,resultaat : 4 vriendinnen hebben me laten zitten en men pa zat in het begin in de bak , en nu is dat dus uitgekomen dat dat ze ferm gelogen had ..... met bewijzen en alles
    en nu zeggen veel vriendinnen tegen mij dat het ergens wel zielig is voor haar . dat zij veel vriendinnen gaat verliezen ??!!
    er zijn ook vriendinnen die zeggen dat ze nu terug contact gaat proberen zoeken...
    Dan weet ik echt niet wat te doen ... aan de eene kant was het vroeger m'n Beste vriendin , aan de andere kant heeft ze iets gedaan dag de meeste haar in geen jaren zouden vergeven
    .....
    Als ze terug contact zoek ..... pff Wat moet ik doen ???? xD

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Alle contact verbreken en doorgaan met je leven.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    SmaggieM schreef:
    en tog blijft er een tweezijdig gevoel.... men leven is zo leeg nu....
    ken je dat gevoel dat je zegt dat het u niks kan schelen maar eigenlijk breekt uw hart...

    Da snap ik ma kzou der echt geen contact meer me zoeken. Da zorgt alleen ma vo problemen dus vergeet haar. (:
    Denk eraan wa ze u en uw papa heeft aangedaan, da kan echt ni door de beugel.
    Ik heb ook een beste vriendin gehad ma na ne ruzie is da nooit meer hetzelfde geweest. Kunde gij uw vriendin nog aankijken zonder daaraan te denken, kdenk het ni he.
    Dus ik zou het ni doen ma gij moet het weten. Succes! (:


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    (...)
    Da snap ik ma kzou der echt geen contact meer me zoeken. Da zorgt alleen ma vo problemen dus vergeet haar. (:
    Denk eraan wa ze u en uw papa heeft aangedaan, da kan echt ni door de beugel.
    Ik heb ook een beste vriendin gehad ma na ne ruzie is da nooit meer hetzelfde geweest. Kunde gij uw vriendin nog aankijken zonder daaraan te denken, kdenk het ni he.
    Dus ik zou het ni doen ma gij moet het weten. Succes! (:


    Wat zij zegt ^^


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Pusheen schreef:
    (...)
    Da snap ik ma kzou der echt geen contact meer me zoeken. Da zorgt alleen ma vo problemen dus vergeet haar. (:
    Denk eraan wa ze u en uw papa heeft aangedaan, da kan echt ni door de beugel.
    Ik heb ook een beste vriendin gehad ma na ne ruzie is da nooit meer hetzelfde geweest. Kunde gij uw vriendin nog aankijken zonder daaraan te denken, kdenk het ni he.
    Dus ik zou het ni doen ma gij moet het weten. Succes! (:


    Wie zijt gij, gij Neederlandsch verslindend moderator-monster? Of zit je op een mobieltje?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Haar een flinke hoek verkopen!

    Pft, degen die zoiets bij mijn familie doet is voorlopig nog niet jarig..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MustacheMe schreef:
    Die bitch een rotklap geven. (cat)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Easy: geen vrienden meer met haar zijn. En tja, de echte vrienden herkende je toen wel.
    Best kut voor jou. Sterkte


    -

    MustacheMe schreef:
    Die bitch een rotklap geven. (cat)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Pusheen schreef:
    (...)
    Da snap ik ma kzou der echt geen contact meer me zoeken. Da zorgt alleen ma vo problemen dus vergeet haar. (:
    Denk eraan wa ze u en uw papa heeft aangedaan, da kan echt ni door de beugel.
    Ik heb ook een beste vriendin gehad ma na ne ruzie is da nooit meer hetzelfde geweest. Kunde gij uw vriendin nog aankijken zonder daaraan te denken, kdenk het ni he.
    Dus ik zou het ni doen ma gij moet het weten. Succes! (:

    Best grappig om een mod zó niet-ABN te zien spreken. 8)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    MustacheMe schreef:
    Die bitch een rotklap geven. (cat)


    Love is Big. Love is Small. Love is Great . LOVE IS ALL!

    MustacheMe schreef:
    Die bitch een rotklap geven. (cat)


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    wa un slet is da dat ze dag zomaar durft te lulle, da slaat nergens op, waarom zou ze da tog doen? ik zou haar in mekaar meppe als ik u was.

    wow, ik zou zo iemand nooit vergeven.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik zou haar zo hard laten zitten. M'n pa in de bak door haar? Rot op man. Ik zou haar voor m'n leven haten.


    Life is hard and then we die

    MustacheMe schreef:
    Die bitch een rotklap geven. (cat)