• heey Q-tjes
    Een vriendin heeft een paar maanden geleden gelogen tegen de politie , en heeft gezegt dat men vader haar verkracht heeft ,resultaat : 4 vriendinnen hebben me laten zitten en men pa zat in het begin in de bak , en nu is dat dus uitgekomen dat dat ze ferm gelogen had ..... met bewijzen en alles
    en nu zeggen veel vriendinnen tegen mij dat het ergens wel zielig is voor haar . dat zij veel vriendinnen gaat verliezen ??!!
    er zijn ook vriendinnen die zeggen dat ze nu terug contact gaat proberen zoeken...
    Dan weet ik echt niet wat te doen ... aan de eene kant was het vroeger m'n Beste vriendin , aan de andere kant heeft ze iets gedaan dag de meeste haar in geen jaren zouden vergeven
    .....
    Als ze terug contact zoek ..... pff Wat moet ik doen ???? xD

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    MustacheMe schreef:
    Die bitch een rotklap geven. (cat)


    + Algemeen Nederlands leren schrijven.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Kill her.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Referee schreef:
    Kill her.


    Smiling but close to tears.

    Referee schreef:
    Kill her.


    with fire! (6)


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik had haar echt een klap op dr bek gegeven, met de groeten van me -in dit geval jou- vader.

    geen contact meer zoeken dus.(cat)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    MustacheMe schreef:
    Die bitch een rotklap geven. (cat)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Some people you just wanna give a highfive. In the face. With a chair.
    Serieus, zoek geen contact meer met die meid. Ze heeft gelogen en door die leugen van haar zit je pa nu in de bak.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik had haar allang levend begraven. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    en tog blijft er een tweezijdig gevoel.... men leven is zo leeg nu....
    ken je dat gevoel dat je zegt dat het u niks kan schelen maar eigenlijk breekt uw hart...

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 20:55 ]

    Referee schreef:
    Kill her.

    Echt, ik zou echt heel erg boos worden als iemand dat bij mij had gedaan en contact terug zou proberen te zoeken. Je kunt veel bij me doen, maar als je echt mijn vertrouwen hard geschaad hebt, dan win je dat echt niet zomaar terug. En na zoiets zou iemand dat nooit, maar dan ook nooit terugwinnen. Ze heeft er gewoon voor gezorgd dat jouw vader in de gevangenis heeft gezeten, onschuldig. En ze heeft jouw vrienden aan je onttrokken. Dit is zo ontzettend laag en vals, dit behoor je iemand niet te vergeven.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Clove schreef:
    Some people you just wanna give a highfive. In the face. With a chair.
    Serieus, zoek geen contact meer met die meid. Ze heeft gelogen en door die leugen van haar zit je pa nu in de bak.


    idd just ignore her...


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Oké, ik snap niet dat jij ook maar overweegt om terug vrienden met haar te worden. Zo'n kind zo bij mij allang hebben geweten waar ze staat. En al die andere kinderen ook, want ik vind hun reactie echt alles behalve gepast. Ze heeft het toch mooi voor zichzelf verpest, dus ze verdient de nodige straf. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    MustacheMe schreef:
    Die bitch een rotklap geven. (cat)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Geen contact mee zoeken, like... Je vader heeft erdoor in de gevangenis gezeten, wat denk je wel niet?


    Olive