• heey Q-tjes
    Een vriendin heeft een paar maanden geleden gelogen tegen de politie , en heeft gezegt dat men vader haar verkracht heeft ,resultaat : 4 vriendinnen hebben me laten zitten en men pa zat in het begin in de bak , en nu is dat dus uitgekomen dat dat ze ferm gelogen had ..... met bewijzen en alles
    en nu zeggen veel vriendinnen tegen mij dat het ergens wel zielig is voor haar . dat zij veel vriendinnen gaat verliezen ??!!
    er zijn ook vriendinnen die zeggen dat ze nu terug contact gaat proberen zoeken...
    Dan weet ik echt niet wat te doen ... aan de eene kant was het vroeger m'n Beste vriendin , aan de andere kant heeft ze iets gedaan dag de meeste haar in geen jaren zouden vergeven
    .....
    Als ze terug contact zoek ..... pff Wat moet ik doen ???? xD

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Unhearted schreef:
    Ik geloof geen van beide eigenlijk, excuseer. Jouw vader zal de waarheid wel weten!
    Dit is bijna entertainment.
    Dit is gewoon entertainment, zeker nu "de vader" er ook nog eens is bijgekomen. Nouja eigenlijk boeit het me allemaal niet zo erg. Dat je in godsnaam zo'n dingen hier post. Over aandachttrekkerij gesproken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    oke, ik geloof het ook niet meer
    1 van jullie zal vast wel de waarheid spreken, maar ik weet niet wie ik moet geloven

    LOL, ben je naar bijles Nederlands geweest om vervolgens een nep acount op Q aan te maken? Dit is gewoon... fucking hilarisch.
    EDIT: ik zie nu pas dat dat acount al bijna een jaar bestaat. Zou er niet aan denken mocht míjn vader op Q zitten.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 13:58 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Hale schreef:
    Ok. Als deze zaak voor de rechter is gekomen. Denk ik niet dat de rechter er zo blij mee is dat juilie alles op world wide web zetten. Niet dat ik het nog geloof.


    +1 voor Hale's slimme reactie


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Even he, ik geloof hier dus geen ene balzak van. Écht niet.
    En trouwens, het is absoluut niet slim om zulke dingen op het internet te zetten. Just saying.


    your eyes are like stars in the night.

    Hale schreef:
    Ok. Als deze zaak voor de rechter is gekomen. Denk ik niet dat de rechter er zo blij mee is dat juilie alles op world wide web zetten. Niet dat ik het nog geloof.

    +100


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik geloof er gewoon niks van, totaal niet. Mocht het eecht waar zijn zoek het lekker buiten Quizlet om.


    Some angels have no wings.

    Hale schreef:
    Ok. Als deze zaak voor de rechter is gekomen. Denk ik niet dat de rechter er zo blij mee is dat juilie alles op world wide web zetten. Niet dat ik het nog geloof.


    Today is one of the rare days that I agree with Hale.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hale schreef:
    Ok. Als deze zaak voor de rechter is gekomen. Denk ik niet dat de rechter er zo blij mee is dat juilie alles op world wide web zetten. Niet dat ik het nog geloof.

    Winning


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor