• heey Q-tjes
    Een vriendin heeft een paar maanden geleden gelogen tegen de politie , en heeft gezegt dat men vader haar verkracht heeft ,resultaat : 4 vriendinnen hebben me laten zitten en men pa zat in het begin in de bak , en nu is dat dus uitgekomen dat dat ze ferm gelogen had ..... met bewijzen en alles
    en nu zeggen veel vriendinnen tegen mij dat het ergens wel zielig is voor haar . dat zij veel vriendinnen gaat verliezen ??!!
    er zijn ook vriendinnen die zeggen dat ze nu terug contact gaat proberen zoeken...
    Dan weet ik echt niet wat te doen ... aan de eene kant was het vroeger m'n Beste vriendin , aan de andere kant heeft ze iets gedaan dag de meeste haar in geen jaren zouden vergeven
    .....
    Als ze terug contact zoek ..... pff Wat moet ik doen ???? xD

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    sorry dat ik het zeg maar met een ***wijf als haar die zoiets kan bedenken om te doen... ik zou niets meer met haar temaken willen hebben.
    Door dit soort mensen worden de echte slachtoffers straks niet meer geloofd en het is voor hen al zo moeilijk.
    EN daarbij heeft ze je vader alsnog getekend vooor het leven want niemand zal vergeten dat hij toen daarvoor opgesloten zat. Al bleek dat het niet waar was. mensen gaan toch anders naar je kijken. ECht waar als ik die 'vriendin' van jou zou kennen zou ik haar wel even duidelijk komen maken wat het is om verkracht te worden (niet met daden maar met woorden natuurlijk) en hoe dat iemand kapot kan maken en wat voor een vuil rotmens het is om over zoiets een valse aangifte te doen.
    Eerlijk waar dat kind is ziek en verdient het zelf om opgesloten te worden. Wacht maar tot ze ooit echt verkracht word en niemand haar dan geloofd omdat ze ooit valse aangifte deed.
    Ik hoop dat haar ouders haar flink aanpakken dat ze de komen de 3 jaar minstens niets mag. En dat de politie haar ook eens flink recht zet.
    Sorry maar als ik jou was kon dat kind me echt geen fuck meer schelen hoor. Dan gaat ze maar bij een ander janken als het ooit echt gebeurt.


    Hell is what you make it.

    ik lees ff terug en ik denk dat ik mijn woorden moet innemen... begrijp ik nou dat jou pa wel seks met haar hefet gehad maar dat het geen verkrachting was?
    Girl, denk na! Zou jij seks hebben met de vader van je beste vriendin? Vrijwillig?
    Ik snap dat je van je pa houd, maar als dat echt is gebeurt is het een vieze pedo en verdient hij het om in de bak te zitten.


    Hell is what you make it.

    Jou vader heeft ook een hele grote fout gemaakt. Seks met een 15-jarig meisjes kan ook niet, waardoor hij zelf zijn leven een negatieve wending gegeven heeft.
    Maar als het waar is wat jij zegt, dan is die 'vriendin' van jou een vuil spel aan het spelen. En hoop ik dat er genoeg bewijzen gaan zijn, waardoor zij ook gestraft wordt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    AudreyH schreef:
    ik lees ff terug en ik denk dat ik mijn woorden moet innemen... begrijp ik nou dat jou pa wel seks met haar hefet gehad maar dat het geen verkrachting was?
    Girl, denk na! Zou jij seks hebben met de vader van je beste vriendin? Vrijwillig?
    Ik snap dat je van je pa houd, maar als dat echt is gebeurt is het een vieze pedo en verdient hij het om in de bak te zitten.

    Ja, dat heeft hij.
    Het gaat nu gewoon nog om het feit of dat die 'vriendin' zich vrijwillig heeft laten doen, ofdat ze echt verkracht is geweest.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    SmaggieM schreef:
    (...)
    Het verschil tussen verkrachting en gewillige seks is ...
    bij verkrachting moet je 7 jaar in de gevangenis zitten
    bij gewillige seks moet je een strafwerk uitvoeren voor de gemeente : Bomen snoeien , straat kuisen , ...

    IK VIND DAT EEN IMMENS GROOT VERSCHIL


    en daarom zijn er dus zoveel pedofielen op de wereld... omdat ze er veel te gamakkenlijk vanaf komen


    Hell is what you make it.

    Negligible schreef:
    (...)
    Ja, dat heeft hij.
    Het gaat nu gewoon nog om het feit of dat die 'vriendin' zich vrijwillig heeft laten doen, ofdat ze echt verkracht is geweest.


    god damit.
    Ik vind het klote voor de schrijfster van dit topic maar ik krijg het gevoel dat dit wéér een meisje is dat is verkracht en niet word geloofd.
    Want ene kind van 15 heeft echt niet vrijwillig seks met de vader van haar beste vriendin. Zo wel is ze ziek en moet ze heel rap in therapie (of tbs)
    Het is gewoon een heel complece situatie.
    Maar stel aan jouzelf de vraag: Als de vade van jou beste vriendin seks met je wou, zou je het doen? Nee, natuurlijk niet! roep je meteen.
    Maar misschien hefet hij gedreigt, gemanipuleert... mensen zijn er erg goed in om je te doen geloven dat je het wel wil ookal wil je het niet.
    Aan de schrijfster van dit topic: Ik wil je pa niet de grond in boren en ik snap dat je van hem houd. Maar zorg eerst dat je duidelijk weet wat er is gebeurt voor je dit op internet neer zet.
    Ik vind het zaakje gewoon van geen kant kloppen.
    EN ik zou contact met bijde verbreken. hoewel dat voor mij makkenlijk praten omdat ik zelf nauwelijks contact heb met mijn pa en ik weet niet hoeveel jij om je pa geeft.
    Maar dat hij seks heeft gehad met je beste vriendin is zowiezo fout... bedenk je maar, jij had dat kunnen zijn.


    Hell is what you make it.

    Weet je wat ik klote vind?
    Dat zo'n discussie weer wordt opgerakeld. (cat)
    Oud topic, leave it.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    GoogleIt schreef:
    Die bitch een rotklap geven. (cat)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Templesmith schreef:
    Weet je wat ik klote vind?
    Dat zo'n discussie weer wordt opgerakeld. (cat)
    Oud topic, leave it.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Templesmith schreef:
    Weet je wat ik klote vind?
    Dat zo'n discussie weer wordt opgerakeld. (cat)
    Oud topic, leave it.

    Het is een maand oud..
    En volgens mij is iedereen wel eens benieuwd naar hoe dit is/gaat af(ge)lopen.
    Ik toch alleszins wel


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    AudreyH schreef:
    ik lees ff terug en ik denk dat ik mijn woorden moet innemen... begrijp ik nou dat jou pa wel seks met haar hefet gehad maar dat het geen verkrachting was?
    Girl, denk na! Zou jij seks hebben met de vader van je beste vriendin? Vrijwillig?
    Ik snap dat je van je pa houd, maar als dat echt is gebeurt is het een vieze pedo en verdient hij het om in de bak te zitten.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    bitchslappeee!!!!, okee nee, negeren lijkt me wat ze je flikt is niet niets man xd, ze verdient jeniet, je bent te goed voor haar (:


    Be who you wanna be.

    :8 en dat noemt zich een vriendin ??
    ze kan zich beter laten opsluiten in een gekkenhuis (zip)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    als ik jou was had ik dat dus niet over me laten heengaan echt contact verbreken je gaat toch niet zo'n persoon vergeven?

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 13:31 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    mocht iemand mijn vader in de bak krijgen trakteer ik haar op champagne en kaviaar :') maar dat ben ik dan weer.

    negeren!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.