• heey Q-tjes
    Een vriendin heeft een paar maanden geleden gelogen tegen de politie , en heeft gezegt dat men vader haar verkracht heeft ,resultaat : 4 vriendinnen hebben me laten zitten en men pa zat in het begin in de bak , en nu is dat dus uitgekomen dat dat ze ferm gelogen had ..... met bewijzen en alles
    en nu zeggen veel vriendinnen tegen mij dat het ergens wel zielig is voor haar . dat zij veel vriendinnen gaat verliezen ??!!
    er zijn ook vriendinnen die zeggen dat ze nu terug contact gaat proberen zoeken...
    Dan weet ik echt niet wat te doen ... aan de eene kant was het vroeger m'n Beste vriendin , aan de andere kant heeft ze iets gedaan dag de meeste haar in geen jaren zouden vergeven
    .....
    Als ze terug contact zoek ..... pff Wat moet ik doen ???? xD

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik sta nog steeds op de eerste plek!

    Niet meer als we PinkaminaPie er bij halen :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDay schreef:
    (...)
    Niet meer als we PinkaminaPie er bij halen :Y)
    Hee zussie niet mij er bij halen D:. Ik blijf gewoon een rare persoon op school C:.

    OT:
    Dit is verwarrend


    Shoganai i ne~

    RainbowDay schreef:
    Geen contact meer zoeken met haar. *herinnert Topic nog*


    Dit ^

    GoogleIt schreef:
    Die bitch een rotklap geven. (cat)


    En dit ^


    Inspiration can hit you any time

    What the... Sorry hoor, maar als dit waar is, waarom zou je dan de moeite nemen een account op Q aan te maken om je verhaal te posten? Hoe weet je überhaupt dat dit topic bestaat? Er kloppen echt te veel dingen niet aan dit verhaal. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RainbowDay schreef:
    (...)
    Niet meer als we PinkaminaPie er bij halen :Y)


    DUDE!

    ZIJ WIL CUPCAKES VAN ME MAKEN D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    DUDE!

    ZIJ WIL CUPCAKES VAN ME MAKEN D:

    I know, ooit gaat ze je een keer ontroeren
    .

    Btw Zussie, als je iemand in een cupcake stop maak zelf alles schoon :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wtfffffff ik geloof er nu helemaal niks meer van :'D


    -

    Genius schreef:
    Wtfffffff ik geloof er nu helemaal niks meer van :'D


    Ik ook niet.


    26 - 02 - '16

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik sta nog steeds op de eerste plek!

    Dat komt vanwege je enorme... neus. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    DarkSavior schreef:
    Vecht dit buiten Quizlet om uit. Wij hebben hier niks mee te maken, noch kunnen wij er iets aan doen. We weten niet wie van jullie 2 liegt, misschien is dit hele verhaal wel verzonnen? Wat ik dus wil zeggen, wij kunnen er niks aan doen en kunnen hierover niet oordelen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Dit wordt steeds meer een grote grap!

    Maar laten we het verhaal even samenvatten:
    Twee vriendinnen hebben een goed leven. De ene vriendin krijgt een relatie met de vader van de ander (OKÉ WHAT THE HELL). En vervolgens beschuldigd deze vriendin de vader ervan haar verkracht te hebben (OKÉ WHAT THE FUCK). En maakt de andere vriendin een topic op Quizlet om aan ONS te bewijzen dat ze liegt (OKÉ WHAT THE MOTHERF*CK). Met de prachtige titel 'Ge moet maar niet liegen... Slet' die telkens weer omhoog blijft kruipen bij de actieve topics (PLEASE TELL ME WHY?). En om het nog even af te maken is de verkrachte vriendin pissig en heeft ook een topic aangemaakt (OKÉ..). En nu vechten ze het gezellig hier op Quizlet uit. (@;&(@&&€:€-!!..&WHATTHEFUCK:@€€;&&;"/).

    Alsjeblieft, neem je verhaal mee en GA.


    Here & Now

    Siddhartha schreef:
    Maar laten we het verhaal even samenvatten:
    Twee vriendinnen hebben een goed leven. De ene vriendin krijgt een relatie met de vader van de ander (OKÉ WHAT THE HELL). En vervolgens beschuldigd deze vriendin de vader ervan haar verkracht te hebben (OKÉ WHAT THE FUCK). En maakt de andere vriendin een topic op Quizlet om aan ONS te bewijzen dat ze liegt (OKÉ WHAT THE MOTHERF*CK). Met de prachtige titel 'Ge moet maar niet liegen... Slet' die telkens weer omhoog blijft kruipen bij de actieve topics (PLEASE TELL ME WHY?). En om het nog even af te maken is de verkrachte vriendin pissig en heeft ook een topic aangemaakt (OKÉ..). En nu vechten ze het gezellig hier op Quizlet uit. (@;&(@&&€:€-!!..&WHATTHEFUCK:@€€;&&;"/).

    Alsjeblieft, neem je verhaal mee en GA.


    Hell yeah!

    En voor de twee ruziemakers:


    quidquid excusatio prandium pro

    Tempesta schreef:
    What the... Sorry hoor, maar als dit waar is, waarom zou je dan de moeite nemen een account op Q aan te maken om je verhaal te posten? Hoe weet je überhaupt dat dit topic bestaat? Er kloppen echt te veel dingen niet aan dit verhaal. (cat)



    idd meid, ik geloof er geen zak meer van en als je dit bij elkaar hebt gelogen ben je ziek in je hoofd.
    Ik bedoel, heeft iemand wel enig idee wat verkrachting is en hoe dat iemand kapot kan maken?
    EN dat jij je pappie hebt vertelt over dit topic en dat hij ook op Q komt om verhaal te doen geloof ik ook voor geen fuck.
    Want wat kan het een volwassen vent schelen wat een stel pubers denken?!

    *leaves topic en weet dat minstens 1 persoon heeft gelogen en als het waar is 2 personen* (als die andere twe personen al bestaan)


    Hell is what you make it.

    Ok. Als deze zaak voor de rechter is gekomen. Denk ik niet dat de rechter er zo blij mee is dat juilie alles op world wide web zetten. Niet dat ik het nog geloof.