• heey Q-tjes
    Een vriendin heeft een paar maanden geleden gelogen tegen de politie , en heeft gezegt dat men vader haar verkracht heeft ,resultaat : 4 vriendinnen hebben me laten zitten en men pa zat in het begin in de bak , en nu is dat dus uitgekomen dat dat ze ferm gelogen had ..... met bewijzen en alles
    en nu zeggen veel vriendinnen tegen mij dat het ergens wel zielig is voor haar . dat zij veel vriendinnen gaat verliezen ??!!
    er zijn ook vriendinnen die zeggen dat ze nu terug contact gaat proberen zoeken...
    Dan weet ik echt niet wat te doen ... aan de eene kant was het vroeger m'n Beste vriendin , aan de andere kant heeft ze iets gedaan dag de meeste haar in geen jaren zouden vergeven
    .....
    Als ze terug contact zoek ..... pff Wat moet ik doen ???? xD

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik herinner me je topic nog, maar ik zou zeker geen vrienden meer met haar willen zijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Begrijp ik het goed?
    Ze hebben geen meelij met jou? en wel met haar?
    Sorry hoor, jij onderging een veel grotere emotionele momenten dan haar.
    jou vader werd beschuldigd, zij had het goed toen jij daar zat, zonder je vrienden.
    Laat d'r stikken, vieze bitch (cat)

    Tempesta schreef:
    Ik zou niet eens overwegen terug vrienden te worden met zo iemand (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    Ik zou daar echt niet meer mijn hoofd over breken, hoor, gewoon dumpen die handel. :Y)
    Had ze maar niet moeten liegen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cup schreef:
    (...)
    Die vader en dat meisje hadden seks gehad, maar dat meisje had die vader aangeklaagd voor verkrachting. Ja, dat is natuurlijk nog wat erger, en het was ook niet waar :W

    Het verschil tussen verkrachting en gewillige seks is ...
    bij verkrachting moet je 7 jaar in de gevangenis zitten
    bij gewillige seks moet je een strafwerk uitvoeren voor de gemeente : Bomen snoeien , straat kuisen , ...

    IK VIND DAT EEN IMMENS GROOT VERSCHIL

    SmaggieM schreef:
    (...)
    Het verschil tussen verkrachting en gewillige seks is ...
    bij verkrachting moet je 7 jaar in de gevangenis zitten
    bij gewillige seks moet je een strafwerk uitvoeren voor de gemeente : Bomen snoeien , straat kuisen , ...

    IK VIND DAT EEN IMMENS GROOT VERSCHIL

    Ik ook.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    SmaggieM schreef:
    (...)
    Het verschil tussen verkrachting en gewillige seks is ...
    bij verkrachting moet je 7 jaar in de gevangenis zitten
    bij gewillige seks moet je een strafwerk uitvoeren voor de gemeente : Bomen snoeien , straat kuisen , ...

    IK VIND DAT EEN IMMENS GROOT VERSCHIL


    Dan nog .. Het spijt me maar ik vind het echt gewoon niet kunnen dat je pa seks hebt gehad met je vriendin. Dat is echt not done. Je kunt dan verwachten dat je vriendin zoiets kan flikken want HIJ zat fout.


    To infinity and beyond •

    Sheffield schreef:
    (...)

    Dan nog .. Het spijt me maar ik vind het echt gewoon niet kunnen dat je pa seks hebt gehad met je vriendin. Dat is echt not done. Je kunt dan verwachten dat je vriendin zoiets kan flikken want HIJ zat fout.


    Wat? Verwachten dat je in de gevangenis vliegt omdat je seks hebt met je lief? Oké, het leeftijdsverschil is te groot, en wat ze deden was inderdaad strafbaar, maar nee, dit verdiende die man echt niet.
    Uiteindelijk wou dat meisje ook wel echt seks hé. Zij heeft aangedrongen, niet hij. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    GoogleIt schreef:
    Die bitch een rotklap geven. (cat)


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    doohickey schreef:
    ik weet niet hoe veel jij van je vader houd, maar ik zou die "vriendin" nooit vergeven. je vader heeft in de bak gezeten door je vriendin! dat vind ik echt respectloos van haar.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    GoogleIt schreef:
    Die bitch een rotklap geven. (cat)


    Travel far enough, you'll meet yourself

    C18 schreef:
    (...)
    ^
    This. Seems pretty obvious to me. Niet dat ik zo close ben met m'n pa, maar als iemand 't in d'r achterlijke kutkop haalt familieleden van me van zo iets te beschuldigen, kunnen ze 'm krijgen ook.


    *Herinnert zich topic nog*
    ^
    Same here...die zou ik door de hele straat/school/whatever schoppen...niemand komt aan mijn dierbaren...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    GoogleIt schreef:
    Die bitch een rotklap geven. (cat)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    StarSparkle schreef:
    Een keiharde bitchslap geven en dan weglopen ;'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uch, sorry hoor - maar ik had het allang geweten. Zo moeilijk is dat toch niet? Als het echt je 'beste vriendin' was geweest zou ze niet over zoiets moeten liegen. Tenminste dat doet mijn beste vriendin niet of loop ik een beetje achter met 'vriendschapsdingen'? :}
    Ik had dat wijf allang een klap voor der rotkop gegeven en gezegd dat ze maar geen contact meer met me moest zoeken, want het zou haar dan toch niet lukken. Ik zou het haar echt niet vergeven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.