• heey Q-tjes
    Een vriendin heeft een paar maanden geleden gelogen tegen de politie , en heeft gezegt dat men vader haar verkracht heeft ,resultaat : 4 vriendinnen hebben me laten zitten en men pa zat in het begin in de bak , en nu is dat dus uitgekomen dat dat ze ferm gelogen had ..... met bewijzen en alles
    en nu zeggen veel vriendinnen tegen mij dat het ergens wel zielig is voor haar . dat zij veel vriendinnen gaat verliezen ??!!
    er zijn ook vriendinnen die zeggen dat ze nu terug contact gaat proberen zoeken...
    Dan weet ik echt niet wat te doen ... aan de eene kant was het vroeger m'n Beste vriendin , aan de andere kant heeft ze iets gedaan dag de meeste haar in geen jaren zouden vergeven
    .....
    Als ze terug contact zoek ..... pff Wat moet ik doen ???? xD

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    C18 schreef:
    (...)
    ^
    This. Seems pretty obvious to me. Niet dat ik zo close ben met m'n pa, maar als iemand 't in d'r achterlijke kutkop haalt familieleden van me van zo iets te beschuldigen, kunnen ze 'm krijgen ook.


    This.
    En nooit meer in je leven laten ofcourse, en die 'vriendinnen' die je hebben laten zitten ook. Bewijst maar dat het geen echte vriendschap was.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Btw, als ze toch het lef krijgt om weer contact te zoeken met je.. Geef der dan een klap tegen der kop & stel haar dan de vraag hoe ze het lef krijgt dat ze nog contact met je zoekt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    GoogleIt schreef:
    Die bitch een rotklap geven. (cat)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Die Bitch houd het goed vol , Het staat zwart op wit in documenten dat ze loog en NOG zit ze te zeggen dat ik daarover lieg en dat zij gelijk heeft

    SmaggieM schreef:
    Die Bitch houd het goed vol , Het staat zwart op wit in documenten dat ze loog en NOG zit ze te zeggen dat ik daarover lieg en dat zij gelijk heeft

    Zwart op wit staan zeg ook niet alles. Het komt vaker voor dat het blijkt dat dat niet klopt.
    Ik kies geen kant, ik zeg alleen dat het niet altijd de waarheid is. En wij niet kunnen oordelen, dat kan alleen jouw vader. Hij is de enigste die zeker weet hoe alles echt zit.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Er zijn maar twee personen die weten hoe het echt zit en jij bent daar geen een van. Het was alsnog fout van je vader, wie er ook heeft aangedrongen. Seks met zo'n jong meisje is gewoon not done.


    Your make-up is terrible

    Frigga schreef:
    (...)
    Zwart op wit staan zeg ook niet alles. Het komt vaker voor dat het blijkt dat dat niet klopt.
    Ik kies geen kant, ik zeg alleen dat het niet altijd de waarheid is. En wij niet kunnen oordelen, dat kan alleen jouw vader. Hij is de enigste die zeker weet hoe alles echt zit.

    ze hebben bewijzen , nadat ze verkracht is heeft ze naar mijn pa gestuurt da ze hem graag ziet en dat ze nog eens wil blijven slapen en zo
    bewijs genoeg om te weten dat het een vette liegebeest is hee ;) !!!!

    SmaggieM schreef:
    (...)
    ze hebben bewijzen , nadat ze verkracht is heeft ze naar mijn pa gestuurt da ze hem graag ziet en dat ze nog eens wil blijven slapen en zo
    bewijs genoeg om te weten dat het een vette liegebeest is hee ;) !!!!

    Of ze werd gedwongen. Wij, jij ook, kunnen niks zeker weten. Ik snap dat je je vader wilt beschermen en ik wil niemand beschuldigen. Wat ik alleen zeg is dat niet altijd alles is zoals het lijkt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Some people need a high five.
    In their face.
    With a chair.


    Owl you need is love.

    SmaggieM schreef:
    Die Bitch houd het goed vol , Het staat zwart op wit in documenten dat ze loog en NOG zit ze te zeggen dat ik daarover lieg en dat zij gelijk heeft

    Kan je misschien ook netjes praten?
    Het is moeilijk je serieus te nemen als je van die kinderachtige irrelevante scheldwoorden gaat gebruiken.
    En zoals al gezegd; ook al is ze niet verkracht, je hebt geen seks met een meisje die bevriend was met je dochter en zo jong is. Dat maakt jou vader meer een 'slechterik' dan dat zij fout zit.


    Here & Now

    Vecht dit buiten Quizlet om uit. Wij hebben hier niks mee te maken, noch kunnen wij er iets aan doen. We weten niet wie van jullie 2 liegt, misschien is dit hele verhaal wel verzonnen? Wat ik dus wil zeggen, wij kunnen er niks aan doen en kunnen hierover niet oordelen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik had dr van een gebouw gegooid. Maar ja, dat ben ik, naar mij moet je nooit luisteren =D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Excuse schreef:
    Some people need a high five.
    In their face.
    With a chair.

    Awesome.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    geen contact meer zoeken
    ze heeft je vader onschuldig in de bak laten zitten
    als iemand zoiets zou doen bij mijn vader, dan is diegene nog lang niet van me af

    SchoenVeter schreef:
    geen contact meer zoeken
    ze heeft je vader onschuldig in de bak laten zitten
    als iemand zoiets zou doen bij mijn vader, dan is diegene nog lang niet van me af


    Die vader is níet onschuldig, in beide gevallen. Je mag sws géén seks hebben met een minderjarige. Weet je wat een dwangrelatie is? En als SmaggieM met zo'n xD smiley haar verhaal eindigt, weet ik niet of ik haar moet geloven of niet.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 16:06 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.