• heey Q-tjes
    Een vriendin heeft een paar maanden geleden gelogen tegen de politie , en heeft gezegt dat men vader haar verkracht heeft ,resultaat : 4 vriendinnen hebben me laten zitten en men pa zat in het begin in de bak , en nu is dat dus uitgekomen dat dat ze ferm gelogen had ..... met bewijzen en alles
    en nu zeggen veel vriendinnen tegen mij dat het ergens wel zielig is voor haar . dat zij veel vriendinnen gaat verliezen ??!!
    er zijn ook vriendinnen die zeggen dat ze nu terug contact gaat proberen zoeken...
    Dan weet ik echt niet wat te doen ... aan de eene kant was het vroeger m'n Beste vriendin , aan de andere kant heeft ze iets gedaan dag de meeste haar in geen jaren zouden vergeven
    .....
    Als ze terug contact zoek ..... pff Wat moet ik doen ???? xD

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    GoogleIt schreef:
    Die bitch een rotklap geven. (cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik geloof geen van beide eigenlijk, excuseer. Jouw vader zal de waarheid wel weten!
    Dit is bijna entertainment.

    DarkSavior schreef:
    Vecht dit buiten Quizlet om uit. Wij hebben hier niks mee te maken, noch kunnen wij er iets aan doen. We weten niet wie van jullie 2 liegt, misschien is dit hele verhaal wel verzonnen? Wat ik dus wil zeggen, wij kunnen er niks aan doen en kunnen hierover niet oordelen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik ben de beruchte dader, pedo en vader waar hier over gesproken word.
    Ik ben fout geweest om zo naïef te zijn dat een 14 jarig meisje al weet waar ze mee bezig is.
    We hebben een relatie gehad die bijna 5 maand stand gehouden heeft en mijn gevoel van verliefdheid was en is nog steeds heel groot.
    Ik besefte ook wel dat een relatie met een minderjarige niet mocht maar was over mijn oren verliefd, liefde maakt blind echt waar dus.
    We hadden afspraken gemaakt om geen sex te hebben voor ze meerderjarig was maar op een avond is het er dan toch van gekomen.
    Ik zal geen details geven maar ze heeft mij opgewonden, ik was ook al,zo ver in de relatie verwikkeld dat ze voor mij geen meisje meer was.van 14 maar mijn lief, iemand waar ik de rest van mijn leven wou mee delen en die leeftijd, ook al zou ik er moeten aan denken hebben, ik heb het niet gedaan.
    De volgende morgen is het dan nog eens gebeurd.

    Nu heb ik in de gevangenis gezeten omdat ze me aangegeven geeft voor verkrachting.
    De politie heeft intussen al genoeg bewijzen gevonden dat het niet om verkrachting gaat maar sex met wederzijdse toestemming.
    Waarom zegt ze dan dat het verkrachting was? Omdat ze niet aan haar ouders durft te zeggen dat ze het ook wou.

    Ik ben nu doorverwezen naar de correctionele rechtbank, waarom... Sex met een minderjarige is wel nog steeds strafbaar.
    Nu word er ook beweerd dat het onder druk zou geweest zijn.
    Iedereen die mij kent weet dat ik een watje ben, niemand kan kwetsen en er zijn genoeg getuigen die gezien hebben dat zij de baas was in onze relatie, alles wat ze vroeg deed ik.

    Verder kan ik zeggen dat ik ook nog naar de psychiater moet regelmatig, en onderzoeken hebben al aangetoond dat ik geen pedo ben maar verliefd geworden ben op haar omwille van haar karakter.
    In mijn dossier staat normaal heteroseksueel.

    Ik wil mijn aandeel niet verzachten, ik ben de schuldige en zal hiervoor gestraft worden.
    Maar ik vind dat iedereen nu eens de waarheid mag weten.

    Hopelijk word alles nu rustig rond deze zaak en kunnen we gewoon verder doen met dat waar quizlet voor bedoeld was.

    Als er iemand vragen heeft... Pm mij

    What the fuck?
    Ik begin dit steeds vreemder te vinden.
    En dan zeg je ook nog: "Pb mij".
    Denk je nu echt dat een verstandig meisje dat zou doen?
    Serieus, ga dit alsjeblieft buiten Q uitvechten, want ik vind dit steeds vreemder worden.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 21:03 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    dit word raarder en raarder...
    Snap zowizo niet dat je dit op internet zet en dat je vader-tenminste als dat je vader wel is- ook open en bloot zn verhaal doet..

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 21:00 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Madge schreef:
    What the fuck?
    Ik begin dit steeds vreemder te vinden.
    En dan zeg je ook nog: "Pb mij".
    Denk je nu echt dat een verstandig meisje dat zou doen?
    Serieus, ga dit alsjeblieft op buiten Q uitvechten, want ik vind dit steeds vreemder worden.


    Waarom hierzo uitvechten? Ik heb geen zin om uit te vogelen wie gelijk heeft.


    quidquid excusatio prandium pro

    Oh god

    *gaat terug onder steen leven*

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 21:03 ]


    Shoganai i ne~

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Waarom hierzo uitvechten? Ik heb geen zin om uit te vogelen wie gelijk heeft.

    Volgens mij bedoelt ze ook buiten (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Herlover schreef:
    Heel veel dingen anders word het te lang :'D

    Dan moet je voor al die naam nemen nee dat werkt T-T.
    Dit word steeds raarder en raarder.....


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Waarom hierzo uitvechten? Ik heb geen zin om uit te vogelen wie gelijk heeft.

    Ik bedoelde "niet". Haat aan mijn iPod. >.>


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Negligible schreef:
    (...)
    Volgens mij bedoelt ze ook buiten (:

    Yes, I did! ^^
    Thanks. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Madge schreef:
    (...)
    Ik bedoelde "niet". Haat aan mijn iPod. >.>


    Haat aan mijn neus :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Moet het toch even neer zetten
    En we hebben weer er eentje bij, bij het Q-geschiedenis boek met rare mensen :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDay schreef:
    Moet het toch even neer zetten
    En we hebben weer er eentje bij, bij het Q-geschiedenis boek met rare mensen :3


    Ik sta nog steeds op de eerste plek!


    quidquid excusatio prandium pro