• Ik krijg net een berichtje van Mariska: Goh dit kun je toch geen muziek noemen? En die clip dan vreselijk!(A)

    Okay dus ik zeggen dat ik het toevallig wel muziek vind en ze toevallig kei goed zijn en dat als je fan TH fan bent hier wel tegen kan XD Dat je dat niet vreselijk vind ofzo. [ Nou is zei wannaB ze beweert dat Bill ouder is als Tom [Á] -_- ]
    Maar okay wat vinden julievan slipknot?


    I do not hook up.

    ik vind ze best engx)
    maar ook wel grappig [/vaag]


    If you want me to listen, whisper...

    Slipknot zuigt! Ze gingen babypoesjes in t publiek gooien en zeggen we gaan niet beginnen tot ze allemaal zijn vermoord en ze gingen een geit op t podium slachten. Dan ben je echt ziek in je hoofd, dan boeit t me echt geen flikker of de muziek goed is of niet.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Slipknot zuigt! Ze gingen babypoesjes in t publiek gooien en zeggen we gaan niet beginnen tot ze allemaal zijn vermoord en ze gingen een geit op t podium slachten. Dan ben je echt ziek in je hoofd, dan boeit t me echt geen flikker of de muziek goed is of niet.

    JA DAT ZUIGT VRESELIJK MAAR DE MUZIEK IS WEL GOED N_N


    I do not hook up.

    Ik ga naar het concert van Slipknot voor CKV. Leuk joh, kom ik daar in het barbie aan :Y)


    You'd took my breath but I'll survive.

    SLIPKNOOOOOOT! <3
    Ik vind Slipknot helemaal geen herrie, er zijn wel hardere bands.


    blame the bully.

    Ik ga naar het concert van Slipknot voor CKV. Leuk joh, kom ik daar in het barbie aan :Y)

    Hah zie het al voor me ;D


    I do not hook up.

    Ik ga naar het concert van Slipknot voor CKV. Leuk joh, kom ik daar in het barbie aan :Y)

    WAAAR KOMEN ZE DHAN :O?


    I solemny swear i am up to no good

    Slipknot took my heart. (:


    we were young but we were blind.

    (...)
    WAAAR KOMEN ZE DHAN :O?
    weet ik niet? 20 november geloof ik.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Slipknot zuigt! Ze gingen babypoesjes in t publiek gooien en zeggen we gaan niet beginnen tot ze allemaal zijn vermoord en ze gingen een geit op t podium slachten. Dan ben je echt ziek in je hoofd, dan boeit t me echt geen flikker of de muziek goed is of niet.
    WABLIEF ?! :|


    I live for the applause, you will die for it.

    (...)weet ik niet? 20 november geloof ik.


    vast niet in Nederland denk ik ;)


    I solemny swear i am up to no good

    slipknot; najah ik vin het refrein ofzoo wel hip ^^ maar de rest nie >,< en enge clip ^^ maar tis niet zow dat ik het egt stom/lelijk vind ofzoo


    when words fail, music speaks.

    Slipknot zuigt! Ze gingen babypoesjes in t publiek gooien en zeggen we gaan niet beginnen tot ze allemaal zijn vermoord en ze gingen een geit op t podium slachten. Dan ben je echt ziek in je hoofd, dan boeit t me echt geen flikker of de muziek goed is of niet.


    Jaa okee ..
    Maar Marlyn Monson ( als k ut goed schrijf)
    Snijd Zich open op het poduim o;
    Zag k laast toen k met me pa mtv aant kijken was ;p
    Maar Slipknot Rockt


    Vampire Heart.

    (...)

    vast niet in Nederland denk ik ;)

    20 November staan ze samen met Children Of Bodom en Machine Head in de HMH in Amsterdam.


    blame the bully.

    (...)

    vast niet in Nederland denk ik ;)
    wel dus, want ik ga daar heen.


    You'd took my breath but I'll survive.