• Ik krijg net een berichtje van Mariska: Goh dit kun je toch geen muziek noemen? En die clip dan vreselijk!(A)

    Okay dus ik zeggen dat ik het toevallig wel muziek vind en ze toevallig kei goed zijn en dat als je fan TH fan bent hier wel tegen kan XD Dat je dat niet vreselijk vind ofzo. [ Nou is zei wannaB ze beweert dat Bill ouder is als Tom [Á] -_- ]
    Maar okay wat vinden julievan slipknot?


    I do not hook up.

    (...)
    20 November staan ze samen met Children Of Bodom en Machine Head in de HMH in Amsterdam.


    Whaa daar wil k heen


    Vampire Heart.

    (...)wel dus, want ik ga daar heen.


    OMG WAAR KUN JE KAARTEN BESTELLEN?


    I solemny swear i am up to no good

    Slipknot zuigt! Ze gingen babypoesjes in t publiek gooien en zeggen we gaan niet beginnen tot ze allemaal zijn vermoord en ze gingen een geit op t podium slachten. Dan ben je echt ziek in je hoofd, dan boeit t me echt geen flikker of de muziek goed is of niet.

    Marylin Manson slacht puppies. Ik vind dat het bij hun act past. Dat ze zulke dingen doen wil niks zeggen over de muziek. :]


    blame the bully.

    (...)

    OMG WAAR KUN JE KAARTEN BESTELLEN?


    en hoe duur? ;p


    Vampire Heart.

    Please Vertel het me :D!


    I solemny swear i am up to no good

    Ik vind ze eigenlijk DOM
    Niet mijn smaak enzoo ^^

    *kom ik weer aan*
    Ik ken alleen Duality, Before I Forget en Psychosocial. Before I Forget is maasterlyk :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    49 euro


    Vampire Heart.

    maar waar kun je ze bestellen ?


    I solemny swear i am up to no good

    HMH denk ik ;p
    k zit nou op die site


    Vampire Heart.

    Als het goed is zijn de kaartjes €49,-
    Kaartverkoop,

    http://www.livenation.nl/event/getEvent/eventId/331344/ of via Ticket Service via de grotere postkantoren, de grotere Free Record Shops, AUB Ticketshop, VVV's en GWK's, 0900-3001250 (45 ct.p.m), www.ticketservice.nl, en de bekend


    blame the bully.

    (...)

    en hoe duur? ;p
    freerecordshop, en iets van 50 euro.


    You'd took my breath but I'll survive.

    k mag niet heen , me moedr vind ze spoken, en ze sporen niet omdat ze maskers op hebbe
    [/moeders mening]


    I solemny swear i am up to no good

    Ik vind slipknot niet geweldig, this niet mijn muziek ;) maar ik luister het eigelijk nooit ;)


    ...

    Slipknot is de SEX
    Ik ben geen fan van hun maar hun liedjes zijn kei goed?

    Wij op sgool hebben 1stejaars (dohh) maar die zijn klein dragen een brill en lopen dan met zo'n shirt rond van slipknot ik vind dat zoooo schattigxD mjaa dit stukkie is ff ontopic mja boeiendxD