• Ik krijg net een berichtje van Mariska: Goh dit kun je toch geen muziek noemen? En die clip dan vreselijk!(A)

    Okay dus ik zeggen dat ik het toevallig wel muziek vind en ze toevallig kei goed zijn en dat als je fan TH fan bent hier wel tegen kan XD Dat je dat niet vreselijk vind ofzo. [ Nou is zei wannaB ze beweert dat Bill ouder is als Tom [Á] -_- ]
    Maar okay wat vinden julievan slipknot?


    I do not hook up.

    k mag niet heen , me moedr vind ze spoken, en ze sporen niet omdat ze maskers op hebbe
    [/moeders mening]

    Als dat mijn moeder was had ik vlak gelegen. Dan zou in principe niemand sporen, want iedereen draagt wel eens een masker. Hun slapen er niet mee of zo. :'D


    blame the bully.

    Valt me ><
    Ik ben niet zo'n type die daarnaar gaat luisteren...


    What's wrong whit loving someone?

    Love them! (H)
    Ze zijn egt vet goed ^_^
    En Joey Jordison kicks ass! woot :D

    Slipknot!<3
    Omg, I like them.x3

    Byeee, liebedich.<3


    ok

    <3 voor slipknot!!!!!


    *all the hurt inside you've learned to hide so well*

    (...)
    Als dat mijn moeder was had ik vlak gelegen. Dan zou in principe niemand sporen, want iedereen draagt wel eens een masker. Hun slapen er niet mee of zo. :'D

    Zie je het al voor je worden ze wakker met hun kussen nog aan hun masker door die stekels XD


    I do not hook up.

    ik vind ze wel goe!

    (...)
    Zie je het al voor je worden ze wakker met hun kussen nog aan hun masker door die stekels XD


    omg, dat zou ik dan eens willen zien xD

    ik vind ze wel goe!

    (...)

    omg, dat zou ik dan eens willen zien xD

    Dat lijkt me echt een geweldig beeld !XD


    I do not hook up.

    SLIPKNOT IS SËX x'D <33


    bla bla bla

    (...)
    Zie je het al voor je worden ze wakker met hun kussen nog aan hun masker door die stekels XD

    HAHAH XD idd. Sommige mensen denken ook dat niemand weet hoe ze er zonder masker uit zien, maar dat is ook absoluut niet zo.


    blame the bully.

    zonder al dat geschreeuw in dat laatste liedje, en enkel dat stukje waarin ze zingen er zou zijn. zou het best nog wel goed zijn. maar jammer genoeg is dat alles der wel bij en vind ik hen nu niet bepaal goed.

    tjah, ieder zijn muziek smaaK.


    And all the girls in the front row scream your name.

    (...)
    HAHAH XD idd. Sommige mensen denken ook dat niemand weet hoe ze er zonder masker uit zien, maar dat is ook absoluut niet zo.

    overlaatst stuurde een vriendin van me [ze is een fan van slipknot] een foto door van ze, waar ze geen maskers aan hadden, het was in ieder geval beter dan met die maskers ..


    And all the girls in the front row scream your name.

    (...)
    HAHAH XD idd. Sommige mensen denken ook dat niemand weet hoe ze er zonder masker uit zien, maar dat is ook absoluut niet zo.

    overlaatst stuurde een vriendin van me [ze is een fan van slipknot] een foto door van ze, waar ze geen maskers aan hadden, het was in ieder geval beter dan met die maskers ..


    And all the girls in the front row scream your name.

    ze zyn goed xD


    Imperfection Is Beautiful

    Slipknot rockt :D