• Ik en mijn broer liepen net na de snackbar en toen kwamen we een jongen tegen die met mij in de brugklas heeft gezeten.

    Hij is na na de brugklas van school gegaan en ik was hem uit het oog verloren. Hij zat op een scooter samen met zijn vriendin. Ik heb het altijd goed met hem kunnen vinden dus ik gaf hem een knuffel enzo. En toen hebben we nog een heletijd zitten praten. Hij vertelde me dat het nu beter met hem ging en hij nu werk heeft. En dat ze vanmiddag na de dokter zijn geweest en dat zijn vriendin zwanger is.

    Hij is zo volwassen geworden..

    Ja k weet dat hoort bij het leven maar het is raar om te zien...


    Hebben juilie ook die momenten dat je mensen ziet die je al heel lang niet heb gezien en je dan kapot schrikt?

    WillyWonka schreef:
    (...)

    We??
    bepaal jij daar over mee ofzo?



    Dat zeg ik toch niet?

    Oke ik ben benieuwd. Nouja weetje het is tegen woordig ''normaal'' om op die leeftijd kinderen te hebben? Best veel meiden/jongens hebben het. Alleen ik vraag me altijd af waar zit je verstand?


    Some angels have no wings.

    Hale schreef:
    (...)

    15

    Ik moet er niet aan denken om over een half jaar zwanger te zijn D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hale schreef:
    (...)


    Dat zeg ik toch niet?

    You were implying on that.






    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik zit bij een oud klasgenoot van de basisschool weer in de klas. O.o
    Maar nee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik moet er niet aan denken om twee jaar geleden al zwanger te zijn geweest.
    Buuh. D:
    Maar heeft ze dan niet gedacht aan abortus? Want kom op, 15 en 16 is véél te jong om een kind te krijgen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Templesmith schreef:
    Ik moet er niet aan denken om twee jaar geleden al zwanger te zijn geweest.
    Buuh. D:
    Maar heeft ze dan niet gedacht aan abortus? Want kom op, 15 en 16 is véél te jong om een kind te krijgen.


    Ik weet het.

    Maar we zullen zien wat haar besluit word.

    Met 16 vader worden? Dat hoort nou niet bepaald bij het leven.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Hale schreef:
    (...)

    Ik weet het.

    Maar we zullen zien wat haar besluit word.

    O, ik denk dat ze gewoon moet praten met iemand die al een zware bevalling door heeft gemaakt, en nu een jankkind heeft. (cat)
    Ik wil wel eens zien hoe snel ze dan naar die kliniek toerent. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    AL DEGENEN DIE HAAR NU AFKRAKEN MOGEN SERIEUS DE BOOM IN. GROEI OP MENSEN DAT HEEFT NIETS MET DIT TOPIC TE MAKEN *rage*
    Wat leuk voor hem! En ook voor jou natuurlijk ;p

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 18:48 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Condooms, wat een wonderbaarlijke uitvinding. De pil. Spiraaltje.

    CONTRACEPTION IS THE BOMB!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik hoor alleen dingen van "jeetje dat had ik echt niet verwacht."
    Ik heb niet zulke rare vrienden.


    Alleen maar tranen van geluk

    Poeh wat een gezeur zeg. Ze komt een oude vriend tegen en iedereen zeurt erover dat hij en zijn vriendin een kindje verwachten. Nou en! Daar gaat het toch niet om. Ga zeuren over dat meisje van 12 dat beviel op schoolkamp! Wees blij dat ze haar oude vriend tegenkomt en het goed met hem gaat. Daar gaat dit topic toch over?!


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    JustHateLove schreef:
    Poeh wat een gezeur zeg. Ze komt een oude vriend tegen en iedereen zeurt erover dat hij en zijn vriendin een kindje verwachten. Nou en! Daar gaat het toch niet om. Ga zeuren over dat meisje van 12 dat beviel op schoolkamp! Wees blij dat ze haar oude vriend tegenkomt en het goed met hem gaat. Daar gaat dit topic toch over?!

    Het topic gaat ook niet over dat twaalfjarige meisje... (bat)
    - sigh -


    "Well, well. Look who we've got here!"