• Ik en mijn broer liepen net na de snackbar en toen kwamen we een jongen tegen die met mij in de brugklas heeft gezeten.

    Hij is na na de brugklas van school gegaan en ik was hem uit het oog verloren. Hij zat op een scooter samen met zijn vriendin. Ik heb het altijd goed met hem kunnen vinden dus ik gaf hem een knuffel enzo. En toen hebben we nog een heletijd zitten praten. Hij vertelde me dat het nu beter met hem ging en hij nu werk heeft. En dat ze vanmiddag na de dokter zijn geweest en dat zijn vriendin zwanger is.

    Hij is zo volwassen geworden..

    Ja k weet dat hoort bij het leven maar het is raar om te zien...


    Hebben juilie ook die momenten dat je mensen ziet die je al heel lang niet heb gezien en je dan kapot schrikt?

    Hij zat met jou in de brugklas? Dus hij is ook 15, en al bijna vader? O.o


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    Hij zat met jou in de brugklas? Dus hij is ook 15, en al bijna vader? O.o


    Hij is 16.

    16 en 15 en dan zwanger/een kind?
    Waar gaat het heen met deze wereld. Fijn he, onze toekomst.
    Echt volwassen is hij niet als hij op zijn 16e een kind krijgt, niet na school gaat en ik gok geen diploma heeft. Dan ben je niet volwassen dan ben je dom.

    Echt een oude vriend heb ik niet terug gezien, maar een jongen die bij me op de basisschool is wel verandert. Maar zo vreemd vind ik het niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Templesmith schreef:
    Serieus Hale, waarom zijn al die vrienden van jou óf net vader, óf ze zijn zwanger?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Templesmith schreef:
    Serieus Hale, waarom zijn al die vrienden van jou óf net vader, óf ze zijn zwanger?

    Hale schreef:
    (...)

    Hij is 16.


    15, 16 wat maakt dat nou uit
    ik vind het niet verstandig om op die leeftijd al kinderen te nemen

    maar ik ben nog nooit een oude vriend tegengekomen

    Los van alle reacties over dat ze te jong zijn, is het niet vreemd dat hij zo snel verteld dat zijn vriendin zwanger is? Zeker tegen iemand die hij al jaren niet meer heeft gezien?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Los van alle reacties over dat ze te jong zijn, is het niet vreemd dat hij zo snel verteld dat zijn vriendin zwanger is? Zeker tegen iemand die hij al jaren niet meer heeft gezien?


    Waarom is dat raar?

    Hale schreef:
    (...)

    Waarom is dat raar?

    Stel dat ik zwanger zou zijn, zou ik het eerste aan al mijn kennissen en vrienden willen laten weten. Daarboven kun je het helemaal in het begin best nog niet zeggen, want dan is er nog veel kans op een mislukking. En zeker omdat ze het misschien niet gaan houden. Ik zou er eerst rustig zelf over na willen denken, zonder dat heel de wereld er al van wist.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Templesmith schreef:
    Serieus Hale, waarom zijn al die vrienden van jou óf net vader, óf ze zijn zwanger?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik ken nog een mooie als we over zwangerschappen beginnen.
    Een klasgenootje van mijn beste vriendin een aantal jaren geleden was op haar 13e zwamger geraakt van haar stiefbroer en heeft het gehouden.
    Het kán dus erger.


    SLOAN.

    Ik zie dagelijks mensen die bij mijn in groep 8 op de basisschool gezeten hebben en dan denk ik ook wel van 'Wow. Die is veranderd!'


    26 - 02 - '16

    Templesmith schreef:
    Serieus Hale, waarom zijn al die vrienden van jou óf net vader, óf ze zijn zwanger?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Templesmith schreef:
    Serieus Hale, waarom zijn al die vrienden van jou óf net vader, óf ze zijn zwanger?


    comfort in c h a o s

    Templesmith schreef:
    Serieus Hale, waarom zijn al die vrienden van jou óf net vader, óf ze zijn zwanger?


    Mutant schreef:
    Nee, nog nooit (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please