• Mijn Abo lijst is nogal leegjes (';

    Wat ik lees:
    *One Direction [Géen Bromances]
    *Twilight [Het liefst Wolfpack]
    *Harry Potter [Dan wel een origineel verhaal alsjeblieft :3]
    *Onbekende Personen

    Kom maar op met jullie stories :3

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 18:39 ]


    Me so good.

    Midnight City -Fred Weasley-

    Aileen word in 1995 geboren in Valencia, een klein Stadje in Spanje. Haar leven lijkt rustig te verlopen totdat er rare mensen hun vredige stadje binnendringen en mensen vermoorden. Dooddoeners, zo noemen deze mensen zich. Bloed vloeit. Geschreeuw dringt de eens zo vredige straten binnen en kleurt de stenen rood. Aileen word gedwongen te vluchten en om haar familie alleen te laten. Maar wat als ze hulp krijgt van een onbekend persoon die haar een totaal nieuwe wereld laat zien?



    De beschrijving is een beetje vaag aangezien ik nog wat onduidelijk was in het idee, maar er komt nu wel meer vorm in :]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Cause I got three little words, that i've always been dying to teel you - Niall Horan :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Lily is Dead



    "Noem me geen Lily." zei ze met een gepijnigde blik in haar ogen.
    Er trok een rilling over mijn rug door de toon waarop ze het zei. "Waarom niet? Waarom mag ik je geen Lily noemen?" Even sloeg ze haar ogen neer, daarna keek ze naar de muur naast zich, mijn blik ontwijkend. Ze sprak, haar stem gevoelloos en koud. "Lily is dood."


    Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo heel vaak update, voor het geval je dat niet fijn vind weet je het even ^-^

    In My Place [S.Lestrange]


    Het is wel in het engels, en ben nog maar net begonnen. (:


    Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light.




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik


    quidquid excusatio prandium pro

    intresse in Harry Potter mischien?

    zo ja hier is de link , de story start op maandag 28 november 2011


    http://www.quizlet.nl/stories/68766/cause-therell-be-no-sunlight-if-i-lose-you-baby--draco-malfoy-kota-tatsumi-harry-potter/


    (H)


    Beyond the red red dreams shaking,,,The Two of us had to meet




    I'm just a normal girl, doing normal things. But, my parents suck. Suck allot! And then, you have to move to your grandma how lives on the other side of the world. And than.. The hell begins..


    Wild Child - Harry Edward Styles.


    LifeLaughLove <3

    Thousand Miles.

    Onbekende personen, volgens mij is het verder drama ofzo.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Onbekende personen.



    I wrote your name in the sand,
    but the sea washed it away.
    I wrote your name in the crumbs,
    but the birds ate them.
    I wrote your name in my heart,
    and there he sits still
    !


    Leeftijdskeuring: 12+
    Genre: Drama, Waargebeurd, Romantiek
    Aantal woorden: 2662
    Aantal hoofdstukken: 6
    Aantal abo's: 12
    Aantal bladwijzers: 4
    Status: In ontwikkeling


    Klik op het plaatje om het te lezen (bloos)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 13:42 ]


    26 - 02 - '16

    Earth's just not the place for an angel like you

    Wanneer Alex op achttien jarige leeftijd sterft en Amelia in de tussenwereld ontmoet, wordt hij verliefd op haar. Amelia daarentegen wil haar hart niet aan Alex geven en wacht hopeloos op haar huidige vriend, die haar gevraagd heeft om op hem te wachten en nog niet naar het Licht te gaan.


    Le Click


    Olive



    "I'd say she's a trained goddamn liar, and everything she's said up until now has been to protect her cover. Do you even have any idea of what she's capable of? Well, I sure as hell don't."



    Secrets are great, until you got caught



    "I'm Parker."
    "I'm Malfoy, Draco Malfoy."
    "That's a terrible name."
    "Well, it's the only one I've got."






    `


    I'll lick the poison from right off your kiss



          De twintigjarige Charlotte 'Charlie' Green is al sinds enkele jaren werkzaam als model en begint zo langzamerhand steeds bekender te worden. Ze staat in beroemde bladen, loopt over prachtige catwalks en heeft zelfs al een keer een interview gegeven, maar op een dag is dit allemaal in één klap over. Ze krijgt een ongeluk waarbij ze ernstig verminkt raakt en vervolgens niet langer gewild is in de modellenwereld. Van de ene op de andere dag wordt ze als oud vuil aan de kant gezet en stukje bij beetje kwijnt ze weg in verdriet, eenzaamheid en pijn, want om er weer bovenop te komen moet ze talloze ingrijpende operaties ondergaan.

          Tijdens één van haar vele bezoeken aan het ziekenhuis komt ze tot haar grote verassing haar oude schoolvriend Caleb tegen, die haar het leven weer positief laat inzien en haar leert dat ze mooi is, ondanks haar verminking. Dit geeft haar de kracht om een eigen modellenbureau op te richten en een bijbehorend tijdschrift te beginnen, waar iedereen welkom is. Oud, jong, dik, dun; zelfs de mensen die evenals haar verminkt zijn. Ze geeft hen de kans hun verhaal te vertellen en daarmee aan de wereld te laten zien dat iedereen mooi is, want, zoals ze zelf zegt, 'aan schoonheid zit geen standaard.'

          Maar wat als Caleb een geheim blijk te bezitten dat het leven van Charlie nogmaals overhoop haalt en bovendien veel meer voor hen stuk maakt dan hen lief is?


    Ik heb al mijn verhalen verwijderd, maar ga over een paar weken als start voor het nieuwe jaar beginnen aan dit verhaal waar ik al een tijdje mee in mijn hoofd zit: Vertel me wat schoonheid is. Misschien iets dat je ook wel leuk lijkt om te lezen als hij op Q. staat? (krul)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 15:13 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Tada.

    When I needed love, I found it. But was it the right one?


    Food.



    What's wrong with me?


    He was like nobody else.
    Since that day he has changed.
    I don't know what it is, but he's not the Louis I remember.


    Klik op het plaatje (:


    Aim for the moon. If you miss, you might hit a star