• Mijn Abo lijst is nogal leegjes (';

    Wat ik lees:
    *One Direction [Géen Bromances]
    *Twilight [Het liefst Wolfpack]
    *Harry Potter [Dan wel een origineel verhaal alsjeblieft :3]
    *Onbekende Personen

    Kom maar op met jullie stories :3

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 18:39 ]


    Me so good.

    Samantha Dermonelle. {Wolfpack. Paul Lahote}[Vampire Diaries]


    Samantha Dermonelle is een gewoon meisje. Ze is niet echt lady-like, ze houd bijvoorbeeld van boksen en kickboksen en ze jogt graag. Ook zit ze graag op haar mountainbike en rijd ze in een Dodge Ram .
    Een Dodge Ram? Dat is toch geen auto voor een meisje? Nou wel voor haar, hoor, zoals ik al zei, ze is niet echt lady-like. Ze heeft ook een motor waar ze graag op rijd. Ze bespeelt wel een instrument de gitaar, zowel akoestisch als elektrisch. Verder is Samantha lekker gek en vrolijk maar ze kan ook heel serieus zijn. Ook is ze snel op haar teentjes getrapt en kan ze niet goed tegen haar verlies. Boos wil je haar absoluut niet zien, want dan is ze helemaal niet meer zo aardig.


    Het verhaal word geschreven door HolyShiz


    Physics is awesome


    (Cover made by: Whirlybird)


    Verward streek ik met mijn handen over het voor mij onbekende gras. Ik probeerde me te herinneren hoe ik hier was gekomen, maar het was een zwart gat. Ik wist alleen nog dat ik een broer, een zus en een prachtige vriend had. Ik streek langs mijn hemelsblauwe jurkje en genoot van de zon. Ik had vast weer eens een avond teveel gedronken. Maar plots schoot er een schok door me heen, hij was op dit moment in het ziekenhuis. Vluchtig stond ik op en graaide naar mijn mobiel, ik moest eerst weten waar ik was voordat ik de weg terug kon vonden. Al snel zag ik dat ik maar een paar kilometer verwijderd was van het ziekenhuis. Ik stond zo snel op als ik kon en rende zoals ik nog nooit gedaan had.

    'Wat zou jij doen als je dood zou zijn?'

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 18:44 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.



    Sex, drugs and alcohol.


    | ©DINGALING
    | December Story
    | Based on A Team
    | Starts The first of December








    December's Angels

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 16:57 ]


    Remember when...

    Ik schrijf een leuke 1D story, 1D bestaat niet in deze story.
    Dus eigenlijk is het gewoon een normale story, waar hun namen in zijn gebruikt ;)
    De story heeft al 59 chapters en hij is bijna afgelopen (:

    The more i see you, the more i want you


    Proloog

    ‘‘Hallo dames en heren, ik wil graag vragen of jullie jullie gordels om willen doen en het afval in de afvalzakjes aan de zijkant van de stoel wil deponeren.’’ Het was zo ver, Kiki en ik gingen EINDELIJK op zomerkamp. We hadden er zo lang naar uitgekeken! Lekker naar zuid Frankrijk met allemaal jongeren. Hoe leuk kan het zijn, toch?!.


    Ik keek om me heen maar ik kon Kiki en Harry nergens vinden.
    ''Waar zijn Kiki en Harry?'' vroeg ik aan Liam. ''Ssht zachtjes!'' zei hij.
    ''Dat was geen antwoord op mijn vraag!'' zei ik zo eigenwijs mogelijk.
    "Die zitten vast ergens hierachter ofzo!'' zei Liam. Hij keek me heel doordringend aan.
    ''Nee even serieus Liam, ik moet ze echt vinden!'' zei ik bezorgd.
    ''Eva, alles komt goed als de leiding dadelijk weg is dan komen ze vast weer te voorschijn
    en dan merk je dat er helemaal niks aan de hand was.’’ Zei Liam om me gerust te stellen.
    ‘’Maar wat als er dadelijk wel iets is?!’’ Ik probeerde op de staan maar Liam hield me tegen.
    ‘’Eva doe nou rustig, dat je ze zo snel niet hebt gezien betekent echt niet dat ze er niet zijn.’’
    Plots zagen we lichten onze kant op schijnen. ‘’Shit’’ zei ik zo zachtjes mogelijk.
    Ik hoorde wat gerommel. Ik schoof helemaal tegen Liam aan om zo klein mogelijk te worden
    zodat ze ons niet zouden zien. We hielden onze adem in.

    Purple Grave • Seth C.


    ~~~~~~~~~~~~~~~~xXx~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Last night, I have seen a purple grave in my dreams. It was a grave of glass, and the body in it toke my attention. Her body was lying among atumn leaves. The color of the moon was like the color of her skin, snow white. In a second my whole body was drowning of love, for that girl in the purple grave. And only with the silence of her heart she broke me.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~xXx~~~~~~~~~~~~~~~~~~


    'Wake me up when the Cullens arrive.'
    'Yes madame.'



    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Satana

    De wind ruist onrustig door het bos. Donkere wolken zweven voorbij. Vogels houden op met fluiten. De andere dieren in het bos verstoppen zich alsof ze door de dood achtervolgd worden. Allemaal voor haar. Zij die kan verwonden, gewoon door te kijken. Zij die kan doden, gewoon door heel kwaad te zijn. Honderden mensen zijn al verwondt door haar, 13 gedood. Honderden onschuldige mensen, leven nu in een hel. 13 families in diepe rouw. Dit is het verhaal van Satana, van wie het leven, én dat van haar omgeving, drastisch veranderd als ze Merijn ontmoet. Kan hij haar helpen haar gave te beheersen ? Kan hij ervoor zorgen dat de rust in het dorp terugkeert ?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Exchanging Bodies.

    Leon draagt de schijn van perfectie. Hij is ontzettend populair, heeft een ruime vriendengroep en is de top van de klas. Hij negeert en pest zelfs mensen die onder hem staan.
    Maar zijn leven is niet perfect. Zelf wordt hij zwaar gepest thuis door zijn oudere broers. Zijn ouders ruziën elke dag en zetten het hele huis op stelten terwijl Leon de ellende lijdzaam toeziet.
    Vester is het tegenovergestelde van Leon en heeft het thuis én op school moeilijk. Zelf is ze degene die gepest word door Leon. Ze haat hem en benijdt hem. Ze is niet blind en ziet wel hoe geweldig zijn leventje is en wenst hetzelfde.


    Maar wakker worden in een kamer vol met posters van beroemde voetballers, een vrouw die je dingen zegt in een vreemde taal terwijl je zelf in een ander lichaam bent is er wel erover.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Terrene.|| One Direction.


    Ver na het jaar 2000 word Europa over genomen door de Decuman, een gemeenschap die jaren lang plannen heeft gemaakt, en zo ook een heel leger heeft. Heel Europa word verdeeld in County's -ook wel Soils genoemd- iedere County met zijn eigen nummer. Elk jaar worden er Spelen gehouden waar achtentwintig jongeren zullen vechten tot de dood, puur voor vermaak en om te laten zien hoeveel macht ze hebben. Dit jaar is de zeventien-jarige Harry Styles aan de beurt. Samen met Poppy Greene gaat hij naar de Spelen. Dit jaar word het jaar dat staat voor rebellie. Zal de Decuman uiteindelijk uitgeschakeld worden zodat de jongeren kunnen blijven leven of zal Harry moeten tussen liefde en leven?
    Based on The Hunger Games.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    http://www.quizlet.nl/stories/70091/i-wish-that-i-never-again-fall-for-a-superstar-one-direction/


    After everything I've tried nothing succeeds.
    the only thing I've been arguing with everyone around me but there is still a someone who is nice to me.
    After everything I've done no one forgives me and they believe that asshole but why I have nothing done wrong?
    Why should that asshole damage my life?
    There is but one thing I can do without worry and that is dancing.
    so I learn that not everyone is like that asshole.
    Maybe I me once to my feelings and the people around me admit what there is.
    then I will myself free from the pain that I have.
    then people will forgive me if it is still not too late




    I Love That One Red Butterfly

    er zitten een paar foutjes in maar die heb ik verbetert.
    denk ik.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 21:19 ]


    I Love That One Red Butterfly



    They asked us to write a book.
    'Oke.'


    |One Direction.
    NJH & ©iheartNarry
    |start: Januari.
    |Liam Payne & Zayn Malik.
    |Larry Stylinson.



    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.


    Last Friday night
    Yeah we danced on tabletops
    And we drank too many shots
    Think we kissed but I forgot
    Last Friday night
    Yeah we maxed our credit cards
    And got kicked out of the bar
    So we hit the boulevard
    Last Friday night
    We went streaking in the park
    Skinny dipping in the dark
    Then had a menage a trois
    Last Friday night
    Yeah I think we broke the law
    Always say we're gonna stop



    • Written by Riverfire
    • One Direction doesn't exist
    • Contains foul language.
    • Written in Dutch, spoken in Dutch
    • Proloog by 20 abo's.
    • Soundtrack
    • Trailer
    • Start: 10'02'2012
    .


    Acht jongeren beleven het perfecte leven dat je als 18-jarige maar kunt hebben. Seks, drank en feestjes, maar niet alles lijkt perfect. Ze verzwijgen hun problemen voor elkaar. Blijft hun leven perfect of zullen ruzies en irritatie alles overnemen?


    Klik voor de story!


    Just keep your head up. Stick on the ice.