• Mijn Abo lijst is nogal leegjes (';

    Wat ik lees:
    *One Direction [Géen Bromances]
    *Twilight [Het liefst Wolfpack]
    *Harry Potter [Dan wel een origineel verhaal alsjeblieft :3]
    *Onbekende Personen

    Kom maar op met jullie stories :3

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 18:39 ]


    Me so good.

    Wil je iets lezen wat niet op je lijstje staat? :)


    help


    The amazing cover is made by Lizz! (Escritura)


    Het schip was enorm en zag er ontzettend gestroomlijnd uit. Het enorme schip kwam naar het vasteland toe gevaren, met de souplesse van een gazelle. De mensen van Panem stonden vastgenageld aan de grond, terwijl ze met grote ogen naar het tafereel keken. Wie waren deze indringers?


    Het is dertig jaar na de Tweede Opstand, als er opeens vreemdelingen naar Panem komen. Ze zien er woest uit, maar hun techniek is vele malen beter dan die van Panem.
    De kapitein van de monsterlijk grote boot is Ky Stera, de leider van de Noordelijke Eilanden.
    Maar wat willen ze van Panem? En wat wil Panem van hén?


    Plaatje is aanklikbaar! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Templesmith schreef:


    The amazing cover is made by Lizz! (Escritura)


    Het schip was enorm en zag er ontzettend gestroomlijnd uit. Het enorme schip kwam naar het vasteland toe gevaren, met de souplesse van een gazelle. De mensen van Panem stonden vastgenageld aan de grond, terwijl ze met grote ogen naar het tafereel keken. Wie waren deze indringers?


    Het is dertig jaar na de Tweede Opstand, als er opeens vreemdelingen naar Panem komen. Ze zien er woest uit, maar hun techniek is vele malen beter dan die van Panem.
    De kapitein van de monsterlijk grote boot is Ky Stera, de leider van de Noordelijke Eilanden.
    Maar wat willen ze van Panem? En wat wil Panem van hén?


    Plaatje is aanklikbaar! *O*


    Je maakt wel erg veel reclame voor je story xd Maar dat is niet erg, want hij is gewoon geweldig!!!!


    help



    Love and work shouldn't be associated.

    I'll be a manager later, until then i have my internship.
    One Direction, is the band i'll be following.
    Harry Styles will be the one
    i'll have something.. special with.
    Or you could call it dirty.
    Find out, cause..
    nothing is always what it seems.


    Love and work shouldn't be associated - Harry Styles.

    Wake me up, a new riddle is born.

    He spoke to her like he was speaking to a little baby doll. ''Adin,'' He whispered. She lifted her head up as she answered ''Yes, my lord?'' while she was taking a step forward. The man stood for her. ''Why are you here then?'' He continued.
    She smiled and took her wand.
    ''I am here to kill you, my lord.''





    Adin, dochter van Lord Voldemort, heeft een gruwelijke hekel aan alles wat in haar leven komt. Noch de bloemen die bloeien, noch griffindors die proberen schijnheilig te doen. Alles.
    Daarom haat ze ook haarzelf, de valse geest die haar is meegegeven van haar vader. Ook aan haar vader zelf aangezien hij ontzettend egoïstisch is. Al is ze wel blij met de macht die ze bij haar draagt aangezien die net zo sterk is als the dark lord himself. Sterk genoeg om hem dood te kunnen maken.

    Later komt Adin erachter dat wanneer ze haar vader vermoord, ze weer normaal kan leven en leren liefhebben. Zo is een nieuwe missie geboren voor Adin.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    De laatste jaars dans van het AMC moeten voor hun eindwerk een volledige show in elkaar steken en worden daarom gekoppeld aan de leerlingen van de zang. Zo moet Penelope en vier anderen samen werken met de vijf jongens die zichzelf “one direction” noemen op de school. De tien meisjes en jongens hebben totaal verschillende karakters wat voor grote liefdes zorgen, haat, momenten die liever vergeten worden en momenten die ze allemaal bij zich zullen dragen.


    * This is what we live for, One direction
    * Nu al tien hoofdstukken van ongeveer 5OO à 6OO woorden.


    all I want is the taste that your lips allow

    Fireflies - Remus/Sirius



    Het zevende en laatste jaar breekt ook voor de vier vrienden weer aan. Dit jaar wordt echter anders dan de voorafgaande jaren. Het lijkt heel normaal: James zit nogsteeds achter Lily aan, Severus wordt nogsteeds gepest, Sirius krijgt zijn zestiende vriendinnetje, Remus sleept zich nogsteeds door zijn transformaties heen, en Peter helpt zijn vrienden waar hij maar kan. Totdat één ongeluk hun hele leven op z'n kop zet.


    Dit is een Sirius/Remus
    Geschreven door: Jip/Zazu

    slash. Als je hier niet
    tegen kan, zou ik het
    Alle karakters behoren

    niet gaan lezen. Als
    tot J.K. Rowling

    je hier wel tegen kan,
    En alle locaties e.d.

    wens ik je veel lees-
    natuurlijk ook :'D

    plezier!


    Ik hoop dat je dit soort verhalen leuk vindt. (: Het plaatje is aanklikbaar.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 13:21 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?



    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Attrection / Harry Styles.
    http://www.quizlet.nl/stories/67142/attraction-harry-styles/


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.


    Ik ben Beth, een normaal meisje, met een normale naam, een normaal leven en normale vriendinnen. Er is alleen één ding abnormaal aan me; ik speel met de Tijd.


    A Century Of Love.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Maybe, it has to be this way. -Niall Horan(net begonnen)
    Hoping for the best, but expecting the worst. [One direction](Iedereen komt er in voor, maar is vooral een Zayn lovestory..)
    VEEL LEESPLEZIER xx


    Some things are changing too much.

    Holding a heart in my hands.


    Rebekah and Nina Holt.
    Two very different girls, they both live the lives the other one dreams about.

    ~Twilight Wolfpack fanfiction
    ~Romantiek
    ~Drama
    ~Fantasy

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 11:53 ]