• omg,
    ik heb dus 1 grote vraag...
    IS het waar dat Harry styles homo is?
    en als je ja zegt, kan je het dan bewijzen? ;x

    want ik hoor soms dat hij homo is maar ik geloof het niet zo

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    Suspenders schreef:



    Zegt dit genoeg?
    Neem deze post niet serieus lol.


    Ik neem je altijd serieus Elise.
    LARRY BESTAAT.
    NUF SAID.


    Levensgenieter.

    Nee mensen, ze hebben alleen een Bromance! En als hij homo was, watdannog!? hij kan goed zingen, en is lekker!


    Music is what you hear, the pain is what you see.

    Who cares?


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Nope, Harry is geen Homo :p en die filmpjes waren funny moments, dus... :P je vraag is beantwoord :)


    Simple but effective.

    Bij een interview met Alan Carr nog niet zo lang geleden begon Alan over de bromance tussen Louis en Harry. Louis had zijn arm eerst om Harry om Harry geslagen maar zodra het woord bromance kwam haalde hij gelijk zijn arm weg.
    Een beetje verdacht xD
    No kidding, I don't mind at all


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    HAPPLE schreef:
    Ik denk niet dat ze echt homo zijn. Maar Harry, Louis en Zayn zijn verliefd op elkaar. Je kan het zien aan hoe ze naar elkaar kijken, met hun lichaamstaal wanneer ze samen zijn, en hoe ze reageren tijdens bepaalde vragen of opmerkingen enz. Zijn ze homo? Ik geloof van niet. Ik denk dat alleen met elkaar zouden gaan, of een meisje. Ik had het hier laatst met iemand over en ze zei 'Hoe kan je hetero zijn, maar wel verliefd zijn op iemand van hetzelfde geslacht.' Nou, dat is mogelijk. Het gebeurt heel veel mensen. Ze worden verliefd op hun beste vriend(in) van hetzelfde geslacht, maar dat is ook de enige persoon waar ze zich bij kunnen voorstellen. Dus ja, Harry, Louis en Zayn zijn verliefd op elkaar, maar ze zijn hetero.


    vaagheid xdd.
    maar ik denk niet dat ie homo is (:
    ik zou het in het begin ook niet geloven als hij dat zou zeggen
    ik zou wél geloven als ie zei dat ie bi is, maar geen homo (:


    Everything you want comes after you stop looking for it

    Wat HAPPLE dus bedoelt is dat hij waarschijnlijk biseksueel is maar geen homo


    Physics is awesome

    er is gewoon dikke bromance tussen harry en louis.
    punt. (cat)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Spinal schreef:
    er is gewoon dikke bromance tussen harry en louis.
    punt. (cat)
    what she says.


    Take me to wonderland

    Waarom hopen mensen dat hij homo is?
    Mij maakt het niet uit hoor, hij mag zijn wie hij wilt zijn.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    volgens mij niet hoor, ik denk dat hij toch net iets te veel van meisjes houd.
    Misschien bi, en een kleine crush op Louis ofzo.

    Ik denk niet dat hij homo is. (hoop ik)
    ik denk dat louis er wel 1 is


    forbidden to remember, terrified to forget

    Royce schreef:
    Al zou hij homo zijn, I don't care.


    None

    Banshee schreef:
    Ik weet dat niet, maar ik geloof wel dat hij iets voor Louis voelt. Hahahaa. (nerd)

    LARRY.


    Save me from myself.

    GATES schreef:
    (...)

    Learn the ways of sarcasm, bru. Ik heb geen zak met die 1D-gasten te maken, noch wil ik dat. Ik zet ook zo maar iets neer. Vind ze d'r gewoon uitzien als een stel neppe hipster-fags.
    (bloos)


    Ik weet nu wat ik mee ga nemen naar de volgende meeting. ;x


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.