• Ik en mijn vriendinnen hebben een heel ritueel voor dat we uitgaan.

    1.Eerst schoppen we de jongens mijn huis uit (die zich vervolgens gaan klaarmaken bij Mike thuis)
    2.Dan gaan we 1 voor 1 douchen.
    3.Dan gaan we ellkaar outfits aantrekken elkaar de haren doen en elkaars make-up doen.
    4.Dan bellen we de jongens.
    5.Bestellen wat eten.
    6.in de taxi stappen.

    Negligible schreef:
    (...)
    Ik zit in hetzelfde schuitje. Mijn vriend blowt (héél erg veel) en ik ben er faliekant tegen. Van een tegenstrijdig koppel gesproken.


    Ach tegenpolen trekken elkaar aan.

    Hale schreef:
    (...)

    Ach tegenpolen trekken elkaar aan.

    Ja, bij velen is dat toch wel zo


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Ja, bij velen is dat toch wel zo



    Ik zou er niet tegen kunnen als hij precies hetzelfde was.

    Hale schreef:
    (...)


    Ik zou er niet tegen kunnen als hij precies hetzelfde was.

    Niet precies hetzelfde, maar misschien op sommige vlakken toch iets meer zoals mij.. Haha. Maar ik zie hem doodgraag, ook al blowt hij en wou ik dat hij op sommige vlakken iets anders was :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Niet precies hetzelfde, maar misschien op sommige vlakken toch iets meer zoals mij.. Haha. Maar ik zie hem doodgraag, ook al blowt hij en wou ik dat hij op sommige vlakken iets anders was :p


    Ik weet het.

    Ik heb geen ritueel, want ik ga niet uit :Y)


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    LOVEANNABETH schreef:
    Vaak hou ik mijn kleren van die dag gewoon aan, doe een extra laag mascara op en voilá.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.