• Ik en mijn vriendinnen hebben een heel ritueel voor dat we uitgaan.

    1.Eerst schoppen we de jongens mijn huis uit (die zich vervolgens gaan klaarmaken bij Mike thuis)
    2.Dan gaan we 1 voor 1 douchen.
    3.Dan gaan we ellkaar outfits aantrekken elkaar de haren doen en elkaars make-up doen.
    4.Dan bellen we de jongens.
    5.Bestellen wat eten.
    6.in de taxi stappen.

    Hale schreef:
    (...)

    Met de fiets?

    Het is toch normaal dat je met de taxi gaat?

    Nee, niet echt. Fietsen, gebracht worden of ov is normaal. Zeker in niet zulke grote steden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zo'n taxi kan best meevallen qua kosten als je samen gaat. Ik doe het zelf ook wel eens als ik van Atak terug moet naar het huis van een vriend van me. Nou, dan zijn we vaak met vier man, soms drie. Terugrit kost ook zo'n 12 euro. 12 : 4 = 3 euro pp als je samen gaat. Best te doen en het bespaart me drie kwartier terug lopen om vijf uur 's nachts.

    Ik vind 't onzin om moeilijk te gaan lopen doen omdat iemand met een taxi uitgaat. Als je de centen hebt om het te betalen, dan kun je het betalen. Easy as that. Zo zie ik 't tenminste :].

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 17:25 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hale schreef:
    (...)

    Dat heet werken.


    Je bent 15, je mag niet eens werken of je krijgt echt amper betaald..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ehm. Ik douche, zoek wat kleding uit, make-up op en dan ren ik het huis door omdat ik altijd te laat ben en nog maar weinig tijd over heb om alles te verzamelen (geld etc.) Dan komt een vriendin me ophalen, laat ik die nog wachten omdat ik traag ben, en gaan we op de fiets.

    Ik ben een beetje verstrooid soms..

    Endure schreef:
    (...)

    Je bent 15, je mag niet eens werken of je krijgt echt amper betaald..

    Mag wel werken, maar je krijgt 100-150 eu max.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Verschilt echt altijd.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Uh, ik spreek bij een vriendin af met meerdere, fiets erheen & dan blijf ik meestal bij iemand slapen zodat ik niet alleen hoef te fietsen. [: Net zoals gisternacht. *yawn*


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Endure schreef:
    (...)

    Je bent 15, je mag niet eens werken of je krijgt echt amper betaald..

    'course you can.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Aha. Achja, dat neemt niet het feit weg dat ik het vreemd vind dat ze altijd met de taxi gaat en dat ik haar vind praten alsof ze heel volwassen en cool is (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Aha. Achja, dat neemt niet het feit weg dat ik het vreemd vind dat ze altijd met de taxi gaat en dat ik haar vind praten alsof ze heel volwassen en cool is (:


    Ik doe niet eens alsof ik cool ben en dat is ook absuloot niet mijn bedoeling.

    Maar als ik uitga wat niet eens zo vaak is gaan we met de taxi.

    Hale schreef:
    (...)

    Ik doe niet eens alsof ik cool ben en dat is ook absuloot niet mijn bedoeling.

    Maar als ik uitga wat niet eens zo vaak is gaan we met de taxi.


    zij bedoelt het vast ook niet zo
    ze vroeg zich gwn af wrm je met de taxi gaat, aangezien dat veel geld kost

    Aanstellers, mijn vriendinnen en ik gaan ook met de taxi. (cat)
    Jaloers, omdat jullie 's nachts op de fiets terug moeten gaan?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ga nooit uit, maar ik woon zo dicht bij de stad dat ik geen taxi nodig heb :3 -En ik heb een hele aardige vader die je om 3 uur s'nachts uit Utrecht haalt-


    SLOAN.

    Templesmith schreef:
    Aanstellers, mijn vriendinnen en ik gaan ook met de taxi. (cat)
    Jaloers, omdat jullie 's nachts op de fiets terug moeten gaan?


    -plat-

    C18 schreef:
    Zo'n taxi kan best meevallen qua kosten als je samen gaat. Ik doe het zelf ook wel eens als ik van Atak terug moet naar het huis van een vriend van me. Nou, dan zijn we vaak met vier man, soms drie. Terugrit kost ook zo'n 12 euro. 12 : 4 = 3 euro pp als je samen gaat. Best te doen en het bespaart me drie kwartier terug lopen om vijf uur 's nachts.

    Ik vind 't onzin om moeilijk te gaan lopen doen omdat iemand met een taxi uitgaat. Als je de centen hebt om het te betalen, dan kun je het betalen. Easy as that. Zo zie ik 't tenminste :].



    Daarom heb ik dus respect voor jou.