• Ik en mijn vriendinnen hebben een heel ritueel voor dat we uitgaan.

    1.Eerst schoppen we de jongens mijn huis uit (die zich vervolgens gaan klaarmaken bij Mike thuis)
    2.Dan gaan we 1 voor 1 douchen.
    3.Dan gaan we ellkaar outfits aantrekken elkaar de haren doen en elkaars make-up doen.
    4.Dan bellen we de jongens.
    5.Bestellen wat eten.
    6.in de taxi stappen.

    NOURRY schreef:
    (...)

    1. Ik heb het ergens gelezen, en zoals ik al zei, mischien oordeel ik wel te snel, er gaat wel meer over jou rond, hoor.
    2. Ik heb niet naar je adres gevraagd, zeg alleen dat het op een achterwijk in New York lijkt. Of een ghetto whatever. (:
    3. Nee, tuurlijk niet. Aan je topic was dat ook te zien ja, hoe lovend je was over d'r.


    Antwoord?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Hale schreef:
    (...)


    Wat gaat er allemaal over mij rond dan?


    Dat je Heilige Maria zelve bent. Ik heb het kort samengevat, ik heb niets tegen je, ik oordeel alleen over wat ik lees. Why the fuq denk je dat bijna alle topics van jouw op een ruzie uit lopen? omdat sommigen zich ergeren aan de manier waarop jij dingen naar voren brengt. Bijna niemand weet wat hij/zij moet geloven of denken over jou. Maar, nogmaals ik heb niets tegen jou, tot nu toe.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Dat je Heilige Maria zelve bent. Ik heb het kort samengevat, ik heb niets tegen je, ik oordeel alleen over wat ik lees. Why the fuq denk je dat bijna alle topics van jouw op een ruzie uit lopen? omdat sommigen zich ergeren aan de manier waarop jij dingen naar voren brengt. Bijna niemand weet wat hij/zij moet geloven of denken over jou. Maar, nogmaals ik heb niets tegen jou, tot nu toe.

    +1


    SLOAN.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Dat je Heilige Maria zelve bent. Ik heb het kort samengevat, ik heb niets tegen je, ik oordeel alleen over wat ik lees. Why the fuq denk je dat bijna alle topics van jouw op een ruzie uit lopen? omdat sommigen zich ergeren aan de manier waarop jij dingen naar voren brengt. Bijna niemand weet wat hij/zij moet geloven of denken over jou. Maar, nogmaals ik heb niets tegen jou, tot nu toe.



    Ok.

    Maar waar heb jij gelezen dat ik blow?

    Ophouden a.u.b.
    [/FTR; dit is waarschuwing twee]


    Life is hard and then we die

    Nemen jullie altijd de taxi?

    1. douchen
    2. haar drogen
    3. aankleden
    4. haar doen
    5. make-up
    6. gerief pakken
    7. vertrekken


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hale schreef:
    (...)


    Ok.

    Maar waar heb jij gelezen dat ik blow?


    Bij een andere topic, ook van jou. Daar reageerde iemand dat je blowt, er op los neukt, etc. & meisje, zeg nou niet dat je niet weet wat er over jou rond gaat, 'cause you're very popular here.
    OT, ik doe geen make up, en ik neem ook de taxi. (:

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 20:31 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Negligible schreef:
    Nemen jullie altijd de taxi?

    1. douchen
    2. haar drogen
    3. aankleden
    4. haar doen
    5. make-up
    6. gerief pakken
    7. vertrekken



    Vaak wel. Of mijn pa moet ons brengen.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Bij een andere topic, ook van jou. Daar reageerde iemand dat je blowt, er op los neukt, etc. & meisje, zeg nou niet dat je niet weet wat er over jou rond gaat, 'cause you're very popular here.



    Ja omdat mensen niet kunnen lezen.

    Ik heb een keer gezegt dat mijn vriend blowt en nu denken mensen dat ik blow.

    Hale schreef:
    (...)


    Ja omdat mensen niet kunnen lezen.
    Ik heb een keer gezegt dat mijn vriend blowt en nu denken mensen dat ik blow.


    Oke, I believe you. Maar dat haalt niet weg dat je sommige opmerkingen gewoon voor je moet houden. Maar ik houd hier mee op, mocht je nog wat te melden hebben, dan zeg je dat wel in een GB/PB.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Oke, I believe you. Maar dat haalt niet weg dat je sommige opmerkingen gewoon voor je moet houden. Maar ik houd hier mee op, mocht je nog wat te melden hebben, dan zeg je dat wel in een GB/PB.


    Ok.

    Hale schreef:
    (...)


    Vaak wel. Of mijn pa moet ons brengen.

    Oh, oke. Ik ga dus nooit met de taxi, want ik heb geen zin om altijd geld uit te geven daar aan. Ik heb mijn ouders, haha :'D Ik woon namelijk in een echte boerenbuurt en daar zijn al enkele niet zo leuke feiten gebeurd, dus ik mag niet met de fiets.
    Sorry btw dat ik over die taxi begin, ik had die hele discussie niet gezien


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hale schreef:
    (...)


    Ja omdat mensen niet kunnen lezen.

    Ik heb een keer gezegt dat mijn vriend blowt en nu denken mensen dat ik blow.

    Ik zit in hetzelfde schuitje. Mijn vriend blowt (héél erg veel) en ik ben er faliekant tegen. Van een tegenstrijdig koppel gesproken.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Oh, oke. Ik ga dus nooit met de taxi, want ik heb geen zin om altijd geld uit te geven daar aan. Ik heb mijn ouders, haha :'D Ik woon namelijk in een echte boerenbuurt en daar zijn al enkele niet zo leuke feiten gebeurd, dus ik mag niet met de fiets.
    Sorry btw dat ik over die taxi begin, ik had die hele discussie niet gezien



    Het is je vergeven.

    En jij vroeg het normaal.