• Ik en mijn vriendinnen hebben een heel ritueel voor dat we uitgaan.

    1.Eerst schoppen we de jongens mijn huis uit (die zich vervolgens gaan klaarmaken bij Mike thuis)
    2.Dan gaan we 1 voor 1 douchen.
    3.Dan gaan we ellkaar outfits aantrekken elkaar de haren doen en elkaars make-up doen.
    4.Dan bellen we de jongens.
    5.Bestellen wat eten.
    6.in de taxi stappen.

    1: Douchen
    2: Haar volume inföhnen, krullen - ja mensen dat bestaat ook nog, stylen vind ik echt vreselijk -
    3: Beetje make-up, niet te veel
    4: Extreem hysterisch doen om de adrealinie in mn lijf te krijgen
    5: Heel veel lol hebben


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    In mijn zetel liggen/bed kruipen en tv kijken.
    Oh ... wacht ...

    Douchen, kleding aan doen, tandenpoetsen, make-up opdoen en mijn haar borstelen.
    Et voilà.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Douchen, tandenpoetsen, deodorant, aankleden, haren mooi maken, make-up op doen, accessoires om/op/aan doen, al mijn Als-Elena-Zijnde dingen die ik nodig heb in een tasje proppen en weg

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 17:50 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    1. Douchen
    2. Kleren uitzoeken
    3. Haar föhnen
    4. Makeup doen
    5. Haar doen
    6. Heel stoer met de scooter naar mijn vriendinnetje rijden, die 3 minuten van de stad woont, en daar mijn haar en makeup bijwerken.
    7. Uitgaan.
    8. Heel lang op de bel drukken omdat ze meestal al slaapt als ik terug ben.
    9. Bij mijn vriendinnetje slapen, omdat terug rijden dan meestal niet verantwoord is W:

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 17:52 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    1) Pyama aan
    2) Op de bank een film of tv kijken
    3) Naar bed

    Beter bekend als; ik ga niet uit.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    1) Pyama aan
    2) Op de bank een film of tv kijken
    3) Naar bed

    Beter bekend als; ik ga niet uit.


    Shoganai i ne~

    Ik ga niet uit. (:


    Destroy what destroys you.

    Me opsluiten in de kamer met m'n vriendinnen. herrie schoppen, dansen zingen en lol trappen. opkleden, make-up en haren doen we tussen door.
    Ik vind het 'ritueel' ook wel leuker dan het uitgaan zelf.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Omkleden, make-up en haar doen, tandenpoetsen, geld en pasjes in tasje doen en naar de stad fietsen.
    Maar soms ga ik eerst nog naar een vriendin toe en drinken we nog wat wijntjes :3


    As travars

    Ik hou mijn kleren van die dag aan, want die kledij gaat toch stinken enzo. Make up doe ik niet op, dus even door mijn haar et voila


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Eh, naar vriendinnen gaan, waar ik mijn make-up nog een beetje bij ga werken. Dan - ofcourse - voordrinken, zodat we gezellig zijn voordat we weggaan en eh, daarna nog wat gezellig praten voordat we weggaan. Soms fietsen we en soms nemen we de bus.


    To infinity and beyond •

    Valentino schreef:
    1. Douchen
    2. Kleding uitzoeken
    3. Make-up doen
    4. Aankleden
    5. Tasje pakken
    6. Haar stijlen
    7. Weggaan van huis. :'D


    Me so good.

    1. douchen
    2. aankleden/tanden poetsen/haren stijlen
    3. tas pakken
    4. vertrekken en zien waar ik beland en of er al iemand is

    ik ga nooit uit
    vind het verschrikkelijk