• Hey,

    Heeft iemand hier gestemd op de top 2000??

    Ik ben bezig op het moment en dacht laat ik er ff een topicje over aanmaken. Miss vind je radio 2 ouderwets ofzo, maar daarom vind ik juist dat er allemaal jonge mensen als ons op moeten stemmen. Dus ik zeg: Stem ook.

    HET KAN TOT 8 uur 'S AVONDS, VANDAAG.

    link

    Welk nr vind jij dat er sws in moet staan??

    Heb gestemd:

    Lijst
    Coldplay - Clocks
    Metallica - One
    U2 - One
    U2 - Where the streets have no name
    Coldplay - The scientist
    Within Temptation - Mother earth
    Coldplay - Viva la vida
    Coldplay - Lovers in Japan
    Metallica - Sad but true
    Metallica - Enter sandman
    Snow Patrol - Chasing cars
    Within Temptation - Ice Queen
    Coldplay - Every Teardrop Is A Waterfall
    Coldplay - Paradise
    The Script - For The First Time
    Vrij deel:
    Linkin Park - Numb
    Linkin Park - The Catalyst
    Skillet - Awake and Alive
    Skillet - Comatose
    Linkin Park - In the end

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 19:36 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb gestemd.
    En ik vind dat Bohemian Rhapsody er in moet staan en het liefst op nummer 1 ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Ik heb gestemd.
    En ik vind dat Bohemian Rhapsody er in moet staan en het liefst op nummer 1 ^^


    Haha, wrs wel, staat ie bijna altijd.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Blue Oyster Cult - Don't fear the reaper
    Bryan Adams - Summer of '69
    Kansas - Dust in the wind
    Bad Company - Can't get enough
    Boston - Don't look back
    Ftw(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Illuminati schreef:
    Ik heb gestemd.
    En ik vind dat Bohemian Rhapsody er in moet staan en het liefst op nummer 1 ^^


    GA WEG. (A) Sowieso moet Hotel California op 1 staan : D


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Locomotor schreef:
    (...)

    GA WEG. (A) Sowieso moet Hotel California op 1 staan : D


    Haha, bitchfight xD

    Weetje van mij moet Coldplay, Clocks op 1


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Illuminati schreef:
    Ik heb gestemd.
    En ik vind dat Bohemian Rhapsody er in moet staan en het liefst op nummer 1 ^^


    Het is altijd Bohemian rhapsody of hotel california, die op nummer één en twee staan (krul) Of tenminste toch zeker in de top 5 x]

    Nah, ik stem niet. Ik wil juist NIET dat er jonge mensen op gaan stemmen, dan krijg je die klote hedendaagse muziek er in, en is de top 2000 niet meer wat hij hoort te zijn, namelijk de sterke muziek van vroeger met diepe betekenissen en geweldige sounds. Ik bedoel, driekwart van mensen van onze leeftijd luistert niet naar de muziek die in de top 2000 zit, en het kleine deel dat wel vind, dat die muziek in de top 2000 hoort, zullen het op zo'n moment echt niet winnen van de massa. Dan krijgen we alleen muziek als Justin Bieber in de top 2000 straks. De horror alleen al o.o


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Okay, ik zei dat ik niet ging stemmen, en nu doe ik het toch x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Het is altijd Bohemian rhapsody of hotel california, die op nummer één en twee staan (krul) Of tenminste toch zeker in de top 5 x]

    Nah, ik stem niet. Ik wil juist NIET dat er jonge mensen op gaan stemmen, dan krijg je die klote hedendaagse muziek er in, en is de top 2000 niet meer wat hij hoort te zijn, namelijk de sterke muziek van vroeger met diepe betekenissen en geweldige sounds. Ik bedoel, driekwart van mensen van onze leeftijd luistert niet naar de muziek die in de top 2000 zit, en het kleine deel dat wel vind, dat die muziek in de top 2000 hoort, zullen het op zo'n moment echt niet winnen van de massa. Dan krijgen we alleen muziek als Justin Bieber in de top 2000 straks. De horror alleen al o.o


    Haha, nee gatver zou idd de horror zijn. Maar ik bedoelde meer van, dan kun je wel als jong persoon je stem laten blijken in de muziek. En ik bedoelde er niet mee dat zegmaar de top40 muziek er in moet. Maar er mag naast de goede oude nr's ook juist goede nieuwe nummers in komen. Want tegenwoordig wordt er ook nog steeds goede muziek gemaakt en als je dan al die er niet in komen, is het niet een top 2000 allertijden, maar een top 2000 tot het jaar 2000 ofzo...

    Begrijp je nu wat meer wat ik bedoel?? En de makers van de top 2000 houden dat ook bij, de gemiddelde leeftijd van de stemmers, en ik zou dadelijk niet te horen willen krijgen dat dat rond de 40 is ofzo. Niets tegen 40'ers, maar dan is het niet zoals de bedoeling is.

    Ik vind dat iedereen zou moeten stemmen naar zijn/haar muziek smaak. Zodat er ook gwn verschillende stylen in trug komen, en niet alleen pop.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 18:19 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ja, ik heb gestemd. Onder andere op Toto, Supertramp en Marillion.


    The truth is out there.

    Yoda schreef:
    Okay, ik zei dat ik niet ging stemmen, en nu doe ik het toch x'D


    Lol (Y) OMG feeling like Rutger


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Yoda schreef:
    (...)

    Het is altijd Bohemian rhapsody of hotel california, die op nummer één en twee staan (krul) Of tenminste toch zeker in de top 5 x]

    Top 3: Bohemian Rhapsody, Hotel California en Avond (:
    Dat is zegmaar, altijd zo. Willekeurige volgorde trouwens. Vanavond wordt het toch bekend gemaakt?

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 18:22 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)
    Top 3: Bohemian Rhapsody, Hotel California en Avond (:
    Dat is zegmaar, altijd zo. Willekeurige volgorde trouwens. Vanavond wordt het toch bekend gemaakt?


    Ghehe ik hoop eigenlijk dat daar deze keer wel verandering in komt. Er zijn zoveel goede nummers.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Queen - Bohemian rhapsody
    Evanescence - My immortal
    Jeff Buckley - Hallelujah
    Within Temptation - Mother earth
    Snow Patrol - Chasing cars
    Lisa - Hallelujah
    The Script - For The First Time
    Thirty Seconds To Mars - This Is War
    Niet echt de oude gouden, maar nou en. :W

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 18:25 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    dance4ever schreef:
    (...)

    Ghehe ik hoop eigenlijk dat daar deze keer wel verandering in komt. Er zijn zoveel goede nummers.

    Hmmh, ik zou het wel fijn vinden, zolang Rhapsody maar op 1 staat ^^ Avond vind ik zelf echt lelijk, dus daar mag wel een ander nummer voor in de plek komen ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)
    Hmmh, ik zou het wel fijn vinden, zolang Rhapsody maar op 1 staat ^^ Avond vind ik zelf echt lelijk, dus daar mag wel een ander nummer voor in de plek komen ^^


    haha echt wel, nederlands talig vind ik, srry voor al de fans, echt vreselijk. Mn zusje luistert altijd 100% NL en srsly soms zijn die nrs echt creepy.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."