• Ik vind dat ik te weinig verhalen lees op quizlet en ik zou graag iets meer beginnen lezen. Wel ben ik nogal kieskeurig, dus;

    Fanfiction
    - All Time Low (vooral Alex Gaskarth & Jack Barakat)
    - Paramore
    - You Me At Six

    Onbekende personen
    - Geesten, paranormale verschijnselen
    - Vriendschap, romantiek
    - Thriller, detective, horror

    Andere
    - Hoofdstukken meer dan 500 woorden
    - Regelmatig posten (1 tot 2 keer in de week)
    - Hoeveel hoofdstukken maakt niet uit
    - Goed geschreven, verzorgde taal

    Verder mag One Direction ook, want ik weet nu al dat mensen dit gaan vragen, maar enkel als het een goed verhaal heeft en niet zo cliché is als de meeste verhalen.


    Olive

    en wat vind je van harry potter?

    het verhaal is af dus je kunt hem in een keer door lezen :Y)

    http://www.quizlet.nl/stories/62985/the-one-i-love-drarry/


    Beyond the red red dreams shaking,,,The Two of us had to meet

    Niemand op de wereld heeft zich nooit als kind afgevraagd waar spookverhalen vandaan komen, waar vampieren en weerwolven ooit zijn begonnen. Iedereen had zijn eigen versie, zijn idee hoe die verhalen ontstaan zijn.
    Alleen wij kennen het echte antwoord.
    Op het oog zijn we normaal, en dat zijn we dan ook; alleen niet in de ogen van de Anderen. We zijn allemaal mensen; alleen zijn wij allemaal anders. Iedereen kent wel zo iemand; dat meisje dat nergens bij lijkt te horen, die jongen die altijd maar liedjes zingt en op zijn kamer gitaar speelt. We zijn er, maar moeten onszelf verbergen. We zijn allemaal mensen, maar alleen de Ouden weten waar we vandaan komen, waar onze talenten begonnen. Hoe onze gaven zich ontwikkelden… hoe we werden wie we waren. Nog steeds zijn.
    Ieder van ons ontwikkeld zijn talent al jong, je word ermee geboren, en het groeit met je mee.
    Je leven lang.

    http://www.quizlet.nl/stories/67465/grafiet/


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Hopelijk mag een verhaal geïnspireerd op de Hunger Games ook? (wbw)


    The amazing cover is made by Lizz! (Escritura)


    Het schip was enorm en zag er ontzettend gestroomlijnd uit. Het enorme schip kwam naar het vasteland toe gevaren, met de souplesse van een gazelle. De mensen van Panem stonden vastgenageld aan de grond, terwijl ze met grote ogen naar het tafereel keken. Wie waren deze indringers?


    Het is dertig jaar na de Tweede Opstand, als er opeens vreemdelingen naar Panem komen. Ze zien er woest uit, maar hun techniek is vele malen beter dan die van Panem.
    De kapitein van de monsterlijk grote boot is Ky Stera, de leider van de Noordelijke Eilanden.
    Maar wat willen ze van Panem? En wat wil Panem van hén?


    Plaatje is aanklikbaar! *O*

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 17:29 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Kiss from a rose


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Geen idee of je het leuk vindt, en of ik goed aan de eisen voldoe.
    Tada.

    When I needed love, I found it. But was it the right one?


    Food.


    'i wanna do bad things with you.'





    + One Direction bestaat niet.
    + © NANDOaholic & DINGALING
    + neem abo, wij waarschuwen niet
    + be warned, er kunnen 16+ stukjes in voor komen






    Bad decisions make good stories ft. One Direction

    i hope u like it (: het is een badboystory haha (:


    Everything you want comes after you stop looking for it

    Satana

    De wind ruist onrustig door het bos. Donkere wolken zweven voorbij. Vogels houden op met fluiten. De andere dieren in het bos verstoppen zich alsof ze door de dood achtervolgd worden. Allemaal voor haar. Zij die kan verwonden, gewoon door te kijken. Zij die kan doden, gewoon door heel kwaad te zijn. Honderden mensen zijn al verwondt door haar, 13 gedood. Honderden onschuldige mensen, leven nu in een hel. 13 families in diepe rouw. Dit is het verhaal van Satana, van wie het leven, én dat van haar omgeving, drastisch veranderd als ze Merijn ontmoet. Kan hij haar helpen haar gave te beheersen ? Kan hij ervoor zorgen dat de rust in het dorp terugkeert ?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    The light that was't allowed to shine



    Een verhaal over een meisje dat probeert zichzelf te vinden met veel fantasie er in.

    Eliatjuh schreef:
    The light that was't allowed to shine



    Een verhaal over een meisje dat probeert zichzelf te vinden met veel fantasie er in.

    sorry dubbel bericht

    Ik heb een geesten One - Direction verhaal. ^^

    http://www.quizlet.nl/stories/67961/ghost-whisperer-harry-styles/


    (Cover made by: Whirlybird)

    Verward streek ik met mijn handen over het voor mij onbekende gras. Ik probeerde me te herinneren hoe ik hier was gekomen, maar het was een zwart gat. Ik wist alleen nog dat ik een broer, een zus en een prachtige vriend had. Ik streek langs mijn hemelsblauwe jurkje en genoot van de zon. Ik had vast weer eens een avond teveel gedronken. Maar plots schoot er een schok door me heen, hij was op dit moment in het ziekenhuis. Vluchtig stond ik op en graaide naar mijn mobiel, ik moest eerst weten waar ik was voordat ik de weg terug kon vonden. Al snel zag ik dat ik maar een paar kilometer verwijderd was van het ziekenhuis. Ik stond zo snel op als ik kon en rende zoals ik nog nooit gedaan had.

    'Wat zou jij doen als je dood zou zijn?'

    Dit is de link.


    - Het is een geestenverhaal.
    - De hoofdstukken zitten rond de 500. Soms er wat boven, soms er wat onder. Maar ik zit er vrijwel niet meer dan 50 woorden onder.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 18:18 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dubbel post.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 18:39 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Ik weet niet of je One Direction leest,

    Terrene.|| One Direction.


    Ver na het jaar 2000 word Europa over genomen door de Decuman, een gemeenschap die jaren lang plannen heeft gemaakt, en zo ook een heel leger heeft. Heel Europa word verdeeld in County's -ook wel Soils genoemd- iedere County met zijn eigen nummer. Elk jaar worden er Spelen gehouden waar achtentwintig jongeren zullen vechten tot de dood, puur voor vermaak en om te laten zien hoeveel macht ze hebben. Dit jaar is de zeventien-jarige Harry Styles aan de beurt. Samen met Poppy Greene gaat hij naar de Spelen. Dit jaar word het jaar dat staat voor rebellie. Zal de Decuman uiteindelijk uitgeschakeld worden zodat de jongeren kunnen blijven leven of zal Harry moeten tussen liefde en leven?
    Based on The Hunger Games.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old