• Ja. Ik zou eerst heel gekke bekken trekken naar de mensen als bevestiging dat ze me niet kunnen zien en dan m'n ding doen :].

No growth of the heart is ever a waste

TICKETTOHELL schreef:
    Als iemand er in zou zitten zou ik expres gaan lachen naar het raam zodat het lijkt dat ik hem van buitenaf kan zien :Y)

Ahahahaah, zoiets had ik nou ook in gedachten :'D
    But uhmm, no I wouldn't...

Haha, tuurlijk! Ik zou ook wel iets van gekke bekken gaan trekken om zeker te zijn dat niemand me ziet, maar ik vind het wel heel gaaf :'D

To live would be an awfully big adventure

Harrison schreef:
    Nee. (:
    Ik weet dat niemand me kan zien, maar voelt gewoon niet comfortabel.

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

Harrison schreef:
    Nee. (:

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Jahoor, waarom niet (bloos)

-

TICKETTOHELL schreef:
    Als iemand er in zou zitten zou ik expres gaan lachen naar het raam zodat het lijkt dat ik hem van buitenaf kan zien :Y)

Haha, pretty genius(bloos)

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Als ik zeker weet dat die mij niet kunnen zien wel ja :p

Stop wishing, Start doing..

TICKETTOHELL schreef:

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Harrison schreef:
    Nee. (:

If you had never come out of the blue, I would've stay

Bah,no thanks. Wie weet wie erop heeft gezeten (cat)

Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

Monkeyslut schreef:
    Wat 'n geniaal idee ... Ik zou waarschijnlijk eerst iemand anders dwingen om in dat hokje te gaan staan en dan goed kijken of ik hem zeker niet zou zien. Als ik 100 % zeker ben dat hij niet zichtbaar is, yeah, then I would go to this epic toilet.

May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

Zeker als ik iemand daarin zag gaan dat ik dan ging staren, hehe.

I live for the applause, you will die for it.

Nee, dat vind ik toch best wel eng.

"We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls