• Als iedereen hetzelfde zou denken als jij denkt.
    En dan de negatieve en positieve punten. :'D


    Your make-up is terrible

    Saai..

    Gelukkig is iedereen anders, anders zou het een saaie boel zijn.. Maar dat vind ik zelf hea.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Dan vergaat de wereld.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Novazembla schreef:
    Saai..

    Gelukkig is iedereen anders, anders zou het een saaie boel zijn.. Maar dat vind ik zelf hea.

    Vrouwen zijn dan sowieso superieur aan mannen :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Boooooooooooring.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cup schreef:
    Vrouwen zijn dan sowieso superieur aan mannen :'D


    hahaha bij mij ook denk ik.


    Your make-up is terrible

    Een ramp, letterlijk. Wereld zou allang vergaan zijn.

    Dan zou iedereen vaak optimisch zijn, een hele verbetering =3
    Maar dan zou het idd best saai zijn op de wereld. Dan heeft wss ook iedereen dezelfde hobbies enzo :'D

    Boring. D8


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Assassin schreef:
    (...)

    hahaha bij mij ook denk ik.


    +1


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dan zou er totaal geen actie meer zitten in de wereld, zou iedereen voorzichtig en angstig te werk gaan, zou niemand meer eerlijk tegen elkaar zijn omdat ze bang zijn mensen te kwetsen etc.


    Life is hard and then we die

    Dan zou ik de leider van de wereld zijn! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dan zou er niet veel gebeuren, ik ben niet zo goed in dingen beslissen of bedenken. Maar iedereen zou wel veel lachen en goed samen werken (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    As black as my coffee. Iedereen zou metal luisteren en de vrouwen zouden over de mannen regeren.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dan zou "Be different." niet bestaan. Dan zou iedereen in de wereld zuinig zijn met geld, en dure merken zouden er ook niet zijn. Alle mensen zouden slim zijn, waardoor de mensheid steeds slimmer word. God zou niet bestaan en de Bijbel zou niet meer gelezen worden. Mensen zouden voor zichzelf kiezen, vrienden waren voor opdrachten voor school en hadden een bijdrage aan goede cijfers. Gerechtigheid zou een andere definitie krijgen, en er zou in elk land Engels gepraat worden.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 18:38 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.